Je kan die rotzooi ook wel in een bidon shaken. Werkt ook wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt mii mang, maar staan ineens niet meer op de factuur ook....
Over Jamie gesproken trouwens, ooit dit gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
doe mij d'r maar 4 van![]()
![]()
Die Jamie heeft vaak van dat Engelse vetnekken voer.
Ik bedoel speklapjes bakken, en dan de "Jus" (in hoeverre je dat zo durft te noemen) lekker over de aardappels/witte bonen geieten![]()
Zelf is i ook best vatsig eigenlijk.
Ik zie *vanaf 29,90 euro een cadeau*quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan die rotzooi ook wel in een bidon shaken. Werkt ook wel.
Top! Dank je wel, zeer handige link ook. Ik heb die ratio's hier vaak voorbij zie komen en zie ze ook weleens op andere fora, maar wat je zegt klinkt logisch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen blijven denken dat macro ratios uitmaken. Geen aanval op jou verder, maar denk je dat het je lichaam uitmaakt in welke verhoudingen hij voedingsstoffen binnen krijgt?
Zorg gewoon dat je minstens x gram proteïne binnenkrijgt, genoeg carbs om eigenlijk elke training een volle glycogeen voorraad te hebben (meestal zo'n 300-400gr per dag), en genoeg vetten om je hormoon huishouding in orde te houden (rond de 1gr/kg bodyweight dacht ik).
Alles wat je daarboven eet is puur voor de caloriën, om een positieve energiebalans te hebben en je lichaam dus lekker in een anabole staat te houden. Het maakt op dat moment geen fuck meer uit of het carbs, proteïnen of vetten zijn, als het maar caloriën zijn.
(En uiteraard voldoende micro's pakken, maar goed, het ging hier even over macro's)
Eyzquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus Fokheld, gewoon B&F bellen en als je niet durft, mailtje sturen. Als je er recht op hebt heb je er recht op
Gisteren voor 95 euro besteld, helemaal geen keuze uit gifts meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik dus van die whey hé van de body en fit shop.
Zit d'r helemaal geen shake beker of iets bij (wat ze wel beloofd hebben).
En nu dan? Een glas melk vol gooien en met een lepeltje die meuk erdoorheen roeien?
Wat een peniskokers. Maar kijk weet je, mijn waarde kaukasiër? Ik dacht zo van: "Bohhh ik ben nieuw dus ik mag wel een cadeautje waaaajjjeuuhhhwel?"quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gisteren voor 95 euro besteld, helemaal geen keuze uit gifts meer.
In de doos vandaag zat ook geen 1 sample meer
Hij doet idd. wel goed werk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over Jamie gesproken trouwens, ooit dit gezien?
http://www.ted.com/talks/jamie_oliver.html
the naked chef lololquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
lol photoshop
Ik ga even de 'aanhalingstekens' erbij halen.
Wat ik vaak merk bij mensen is dat ze de heilige overtuiging hebben 'gezond' te eten - gebaseerd op hun (vaak terechte) mening 'clean foods' / 'voedsel met een relatief hoog macronutrientendichtheid' te eten.
MAAR
Ze vergeten dan wel mooi het kcal in / kcal uit principe, waardoor ze zich alsnog met teveel energie volstouwen, bierbuik tot gevolg, en daaruit weer metabool syndroom / insuline resistentie en uiteindelijk diabetes en CVD.
Je moet je energiehuishouding in orde hebben én genoeg micronutrienten binnen krijgen, dát zou als gezond gedefinieerd moeten worden.
En zelfs als je er geen recht op hebt, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het weigeren als je om een shakebeker vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus Fokheld, gewoon B&F bellen en als je niet durft, mailtje sturen. Als je er recht op hebt heb je er recht op
Die dingen groeien uit hun aars, geen probleem er wat extra weg te geven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En zelfs als je er geen recht op hebt, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het weigeren als je om een shakebeker vraagt.
Eerste keer bij XXL bestellen had ik niet genoeg voor een shakebeker, had ik in het opmerkingen veld gevraagd of ik er alsnog 1 mocht hebben. Hebben ze mij gewoon m'n uitgekozen samples én een shakebeker gestuurd.
Idem bij B&F voor een vriend van me.
Ik train meestal 8, 6, 4. Dus 3 dagen terug wilde ik van 70kg x4 incline barbell press naar 80kg gaan, eerste 3 keer perfect dus ik dacht: "Kom op motherfucker nog 1 keer" ik kwam driekwart omhoog met de stang totdat ie stil bleef staan voor 3 seconden ofzo (leek een minuut) armen begonnen te shaken alsof een shakeweight in mijn handen had en ik had geen spotter. Ik dacht: "Fuck it gewoon doorzetten". Maar het lukte niet, gelukkig zag iemand het aan de andere kant van de zaal en die kwam naar me toe gesprint om me te helpenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net voor de gein bij vrijwel iedere oefening die ik deed (borst/triceps) even net wat meer gewicht te pakken dan normaal. Soms zes herhalingen in plaats van acht, maar het ging wel goed. Had al langer het idee dat ik soms veel eerder omhoog kan.
nick diaz heeft grotere cardio dan die gozer.quote:Op maandag 17 december 2012 06:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want? Hij heeft (denk ik met een zeer grote waarschijnlijkheid) de CF games van 2012 gewonnen en daarmee kreeg ie de titel. Net zoals het chickie, Annie Thorisdottir, the fittest woman alive.
Cute chickie Sapstengel!
8, 6, 4 doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik train meestal 8, 6, 4. Dus 3 dagen terug wilde ik van 70kg x4 incline barbell press naar 80kg gaan, eerste 3 keer perfect dus ik dacht: "Kom op motherfucker nog 1 keer" ik kwam driekwart omhoog met de stang totdat ie stil bleef staan voor 3 seconden ofzo (leek een minuut) armen begonnen te shaken alsof een shakeweight in mijn handen had en ik had geen spotter. Ik dacht: "Fuck it gewoon doorzetten". Maar het lukte niet, gelukkig zag iemand het aan de andere kant van de zaal en die kwam naar me toe gesprint om me te helpenOoit sterf ik onder de barbell.
hoe weet je dat ie aan de roids zit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nick diaz heeft grotere cardio dan die gozer.
en raymtzer zit idd aan de roids
Ach, hij zat eerst aan een fles sterke drank per dag en aan de heroïne (zie filmpje), het is dus niet ondenkbaar dat hij nu aan de roids zit. Hij is bovendien in korte tijd aardig gegroeid (2010 was hij nog verslaafd).quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Hiatus het volgende:
[..]
hoe weet je dat ie aan de roids zit?
Dus dat is er met hem gebeurd! Straks even kijken naar het filmpje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, hij zat eerst aan een fles sterke drank per dag en aan de heroïne (zie filmpje), het is dus niet ondenkbaar dat hij nu aan de roids zit. Hij is bovendien in korte tijd aardig gegroeid (2010 was hij nog verslaafd).
Het is dus zeker niet onwaarschijnlijk (wil niet zeggen dat het zo is, hoor).
Het overkomt de beste, makkelijk praten vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Rappen dat marokannen onterecht worden gediscrimineerd en vervolgens zelf aan de drugs zitten
Wat voor een kannen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Rappen dat marokannen onterecht worden gediscrimineerd en vervolgens zelf aan de drugs zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |