Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrekquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier kan ik het dan meestal wel aan een personeelslid vragen. Maar wanneer er helemaal niemand in de gym is vind ik dat ook weer kutBeter dan fucking druk maar er mag wel wat volk lopen.
Thanksquote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Well done. Daar zit een hoop toewijding en discipline in.![]()
Ow, en ga eens naar de kapper.
Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik betaal 28 nog wat, waarom is dat van jou duurder? Je bent in februari begonnen zei je?
Dat hoef ik hier sowieso zelden, maar we hebben er dan ook twee.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrek
Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Liefst gewoon home gym, kan niet wachten tot ik er de ruimte voor heb.
Mooi posters ophangen van Ahnald en Frenk enzo.
Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.
Geef mij maar de gym dus. Ik heb nog zat spullen staan dus als je verhuizen gaat geef maar een gil want ik moet er toch vanaf.
Beetje ruimte is wel lekker hoor:)quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in.
Maar over de ruimte. Meer dan een kleine kamer heb je eigenlijk niet nodig, als je gewoon een powercage, gewichten en een bankje plaatst heb je bijna alles al. Eventueel doe je er nog 5mm dumbells en andere details bij en je kan bijna alles in je home gym.
Uiteraard, maar de powercage is al een afbakening van je beweegruimte, daarbuiten heb je niks nodig.quote:
Foto vertekend wel een beetje, maar onderarmen willen niet zo mee (net als de polsen etc). Armen & schouders verder gaan wel goed, maar de breedte valt nog een beetje tegen. Gewoon doorgaan dusquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aardige schouders zo te zien.
En je hebt hetzelfde probleem met je onderarmen als ik volgens mij..
Eens. Dit mis ik dus in NL: grote, ruim opgezette gyms met echt alles wat je ooit denkt te gaan doen.quote:
Goede shit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Die is van een universiteit daar als ik het goed heb.
Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :Squote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks. En klopt, ga ik deze week doen.
[..]
Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.
Apart, misschien is er korting voor jongere mensen?quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :S
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Gisteren in de gym gemaakt:
[ afbeelding ]
Ben wel tevreden met 'n schouders en armen ook wel. Borst blijft alleen een beetje achter.
In before: ga eens naar de kapper.
Waarom heb je die laten gaan?quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijgt zo een bleke ecto met zwerverhaar als jij zo een mooi meisje?quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten![]()
[ afbeelding ]
Want? Hij heeft (denk ik met een zeer grote waarschijnlijkheid) de CF games van 2012 gewonnen en daarmee kreeg ie de titel. Net zoals het chickie, Annie Thorisdottir, the fittest woman alive.quote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat is echt niet de fitste man alive hoor
lolquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.
Paar keer een half uur wat traantjes, daarna weer ok.
ja dat vind ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |