Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrekquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier kan ik het dan meestal wel aan een personeelslid vragen. Maar wanneer er helemaal niemand in de gym is vind ik dat ook weer kutBeter dan fucking druk maar er mag wel wat volk lopen.
Thanksquote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Well done. Daar zit een hoop toewijding en discipline in.![]()
Ow, en ga eens naar de kapper.
Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik betaal 28 nog wat, waarom is dat van jou duurder? Je bent in februari begonnen zei je?
Dat hoef ik hier sowieso zelden, maar we hebben er dan ook twee.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrek
Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Liefst gewoon home gym, kan niet wachten tot ik er de ruimte voor heb.
Mooi posters ophangen van Ahnald en Frenk enzo.
Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.
Geef mij maar de gym dus. Ik heb nog zat spullen staan dus als je verhuizen gaat geef maar een gil want ik moet er toch vanaf.
Beetje ruimte is wel lekker hoor:)quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in.
Maar over de ruimte. Meer dan een kleine kamer heb je eigenlijk niet nodig, als je gewoon een powercage, gewichten en een bankje plaatst heb je bijna alles al. Eventueel doe je er nog 5mm dumbells en andere details bij en je kan bijna alles in je home gym.
Uiteraard, maar de powercage is al een afbakening van je beweegruimte, daarbuiten heb je niks nodig.quote:
Foto vertekend wel een beetje, maar onderarmen willen niet zo mee (net als de polsen etc). Armen & schouders verder gaan wel goed, maar de breedte valt nog een beetje tegen. Gewoon doorgaan dusquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aardige schouders zo te zien.
En je hebt hetzelfde probleem met je onderarmen als ik volgens mij..
Eens. Dit mis ik dus in NL: grote, ruim opgezette gyms met echt alles wat je ooit denkt te gaan doen.quote:
Goede shit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Die is van een universiteit daar als ik het goed heb.
Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :Squote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks. En klopt, ga ik deze week doen.
[..]
Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.
Apart, misschien is er korting voor jongere mensen?quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :S
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Gisteren in de gym gemaakt:
[ afbeelding ]
Ben wel tevreden met 'n schouders en armen ook wel. Borst blijft alleen een beetje achter.
In before: ga eens naar de kapper.
Waarom heb je die laten gaan?quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijgt zo een bleke ecto met zwerverhaar als jij zo een mooi meisje?quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten![]()
[ afbeelding ]
Want? Hij heeft (denk ik met een zeer grote waarschijnlijkheid) de CF games van 2012 gewonnen en daarmee kreeg ie de titel. Net zoals het chickie, Annie Thorisdottir, the fittest woman alive.quote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat is echt niet de fitste man alive hoor
lolquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.
Paar keer een half uur wat traantjes, daarna weer ok.
ja dat vind ik ook.quote:
Amerikaanse uni gyms worden vaak gesponsord door een rijke studentepapa of e.o.a. hoge pief met veel geld, die dan ff in het groot z'n naam ergens op een bord wil hebben ...quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Die is van een universiteit daar als ik het goed heb.
quote:Op maandag 17 december 2012 02:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo een bleke ecto met zwerverhaar als jij zo een mooi meisje?
Diep respect.
Als je denkt dat alleen ripped dudes mooie meisjes kunnen krijgen kom je nog van een koude kermis thuisquote:Op maandag 17 december 2012 02:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo een bleke ecto met zwerverhaar als jij zo een mooi meisje?
Diep respect.
Techniek is veel. Maar tevens kracht != massa, en mass != kracht. tot op zekere hoogte natuurlijk wel.quote:Op maandag 17 december 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon die traktorband niet recht op he. terwlijl die 2x zo breed is dan die andere gast![]()
techniek is alles...
does she even lift?quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Het lukt 'm uiteindelijk wel he...quote:Op maandag 17 december 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:
Hij krijgt gewoon die traktorband niet recht op he. terwlijl die 2x zo breed is dan die andere gast![]()
techniek is alles...
Same same. Je kan zonder vergunning 10m2 met een dak op 2m hoogte een tuinhuisje bouwen en daar je home gym inmaken...quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
jawelquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het lukt 'm uiteindelijk wel he...
Zo´n vrouw loopt er hier ook rond bij m´n fysio. 1,60 hoog, heel erg mager. Ze moest m´n arm masseren en ik dacht, oja, wat gaat die klaarmaken dan...quote:Op maandag 17 december 2012 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Niet elke fysio is altijd maar aan het aaien he.![]()
Als je een goeie hebt, eentje met sportblesure c.q. trainings ervaring dan zit je meestal wel goed.
Ik heb voor m'n schouder 7x sportfysio gehad van een meisje (meer massogiste volgens mij) nog geen 160cm hoog, nederlands kampioene rugby geweest, en ik lag idd. op een houtje te bijten met zo'n "deep tisue" massage.
Net zolang door wrijven met een spatel en d'r volle gewicht d'r op tot de bloeduitstortingen op m'n rug stonden. En een week later stonden ze er nog![]()
"Nu moet ik stoppen anders ga ik door je huid heen" oh thank god
"Nu andere schouder"![]()
![]()
![]()
Kwam de eerste keer terug in de gym, en toen vroegen ze of ik gevallen was met m'n racefiets lol.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo´n vrouw loopt er hier ook rond bij m´n fysio. 1,60 hoog, heel erg mager. Ze moest m´n arm masseren en ik dacht, oja, wat gaat die klaarmaken dan...
Tot ze begon...![]()
Volgens mij knijpt ze voor de lol bakstenen fijn in d´r vrije tijd.
Tenniselleboog is niet te fixen behalve met heel veel tijdquote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef RaymondK het volgende:
Zaterdag een osteopaat gemaild, zometeen eerste afspraak.![]()
Tenniselleboog laten fixen.
Hopelijk ben ik d'r nu snel vanaf.
nou volgens bepaalde sites kan het in 1 tot 3 behandelingen over zijn. (geloof ik niet)quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Tenniselleboog is niet te fixen behalve met heel veel tijd
Ik heb 6 behandelingen gehad en was en in 3 maanden helemaal vanaf.quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Tenniselleboog is niet te fixen behalve met heel veel tijd
wtf sapstengelquote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
[ afbeelding ]
Vanaf januari lekker naar Texas om daar een half jaar te studeren. Ben nu al benieuwd naar de gym daar.quote:Op maandag 17 december 2012 08:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Amerikaanse uni gyms worden vaak gesponsord door een rijke studentepapa of e.o.a. hoge pief met veel geld, die dan ff in het groot z'n naam ergens op een bord wil hebben ...![]()
![]()
Nu de rest nog terug zetten.quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ja, mooie gayhand.
[ afbeelding ]
Waar in Texas ge ja studeren? Rips gym is in Wichita Falls.quote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Vanaf januari lekker naar Texas om daar een half jaar te studeren. Ben nu al benieuwd naar de gym daar.
University of North Texas, zit in Denton, iets van 30 minuten boven Dallas.quote:Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar in Texas ge ja studeren? Rips gym is in Wichita Falls.
Dan zit je er niet heel ver vandaan. Ik zou er zeker een dagje gaan trainen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Thom90 het volgende:
[..]
University of North Texas, zit in Denton, iets van 30 minuten boven Dallas.
Bij een osteopaat? M'n pa loopt al maanden met een tenniselleboog en rust helpt niks/noppes/nada. Wellicht voor hem ook een optie.quote:Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 6 behandelingen gehad en was en in 3 maanden helemaal vanaf.
Klinkt goed! Lijkt mij inderdaad wel erg gaaf.quote:Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zit je er niet heel ver vandaan. Ik zou er zeker een dagje gaan trainen.![]()
Time 02h18 with 00h28 on motorways
Distance 103 mi with 27 mi on motorways
Ask about personal training, specific to your goals. We also welcome visitors for drop-in coaching or daily fee workouts. Call for more information : 940-696-0829
Bij een fysio. Het is ondertussen bewezen dat rust juist niks doet bij een tennisellenboog. Ik heb er gewoon mee doorgetraint. Wel de plek ontzien natuurlijk, maar alles wat geen pijn op de directe plek doet is prima.quote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bij een osteopaat? M'n pa loopt al maanden met een tenniselleboog en rust helpt niks/noppes/nada. Wellicht voor hem ook een optie.
Wat betreft deep-tissue massage, wellicht geen slecht idee. Kan zo gauw niks in de buurt vinden, maar als ik na de komende 2 weken volledige rust nog steeds soms wat last heb, dan ga ik dat eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |