Het was dan ook wel self-loading cargoquote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef Flodder450 het volgende: [..] "Bedankt dat we onze vrachtcapacitiet mochten uittesten"
Het vreemde is dat die alleen op station Hardenberg lijken te ontstaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook weer veel storingen op Zwolle - Emmen las ik. Met name deurstoringen zijn aan de orde van de dag
Ze krijgen gewoon paden die niet conflicteren met de IC en daar moeten ze in blijven. Kan prima.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zorgt dit er juist niet voor dat je een vertraging hebt in de IC als die achter de stoptrein moet rijden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_gaan_delen__.html
Dat gebeurt nu ook al regelmatig, en over het algemeen gaat de trein die op tijd is voor als het goed is.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zorgt dit er juist niet voor dat je een vertraging hebt in de IC als die achter de stoptrein moet rijden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_gaan_delen__.html
Daar ben ik zondag gekeerdquote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Het vreemde is dat die alleen op station Hardenberg lijken te ontstaan.
Internationaal verplicht, maar een binnenlandse rit, zowel in Holland als in Duitland niet toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef dennistd het volgende:
Over dat verhaal wel/niet reserveren in Duitsland in het kameroverleg: volgens mij kun je reserveren voor IC's en ICE's, maar is het niet verplicht.
Het gaat mij nu vooral even over de lijn Zwolle-Enschede, want daar reis ik dagelijks over. Gaat daar dus al per 2014 een andere vervoerder rijden? Wanneer gaan ze dan eens beginnen met een aanbesteding daarvan, want als er voor die tijd ook nog nieuwe treinen besteld en getest moeten worden, wordt het wel erg kort dag lijkt me.quote:NS moet spoor in Limburg gaan delen
DEN HAAG -
Op het spoor tussen Roermond-Maastricht Randwyck en Heerlen-Sittard mag vanaf 2016 een regionale vervoerder de stoptreinen gaan rijden. De NS blijft daar wel de intercity's verzorgen. Tijdens een overleg in de Tweede Kamer bleek donderdag een meerderheid te zijn voor dit plan van staatssecretaris Wilma Mansveld (Spoor).
De PvdA gaf aan nog één keer in te stemmen met een zogeheten decentralisatie, omdat Limburg zelf om een andere vervoerder voor de stoptreinen heeft gevraagd. Maar hierna moet volgens Kamerlid Duco Hoogland niet meer aan de afspraken met de NS worden getornd. Hij vreest te veel versnippering op het spoor.
De VVD, die voorstander is van vergaande decentralisatie van het spoor, is blij met de decentralisatie van de lijnen in Limburg. Kamerlid Betty de Boer wil dat de staatssecretaris de komende tijd verder onderzoekt welke lijnen nog meer naar een regionale vervoerder zouden kunnen.
Mansveld zei te willen kijken naar de lijn Groningen-Zwolle, maar daar wel steun van de Tweede Kamer voor nodig te hebben. De staatssecretaris baseert haar besluiten op het advies van een commissie, die eerder dit jaar voorstelde om gefaseerd kleinere lijnen over te dragen aan regionale vervoerders. Op die manier kan ervaring worden opgedaan voor de toekomst, omdat het tot nog toe niet voorkwam dat de NS het spoor deelde met een andere vervoerder.
De commissie gaf in haar advies het groene licht voor de overdracht van de lijnen in Limburg. Ook was ze positief over de trajecten Zwolle-Enschede en Groningen-Zwolle. Voor die laatste lijn moet nog wel worden gekeken of de provincie bereid is het traject over te nemen, stelde de commissie.
Voor decentralisatie van het traject Zwolle-Enschede is het besluit volgens Mansveld in 2005 al genomen. Daar kan vanaf 2014 een regionale vervoerder gaan rijden. Die uitspraak zorgde voor verzet van SP-Kamerlid Farshad Bashir, die stelde dat er helemaal nog geen sprake is van instemming door de Tweede Kamer. Ook ChristenUnie-Kamerlid Carla Dik-Faber vroeg zich hardop af of het wel handig is de lijn te decentraliseren.
Ik hoop dat ze daar gewoon DM'90 houden, dat materieel is nog lang niet op en perfect geschikt voor die lijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef ArnosL het volgende:
Ironisch, ik zie een ICE bovenin het topic
[..]
Het gaat mij nu vooral even over de lijn Zwolle-Enschede, want daar reis ik dagelijks over. Gaat daar dus al per 2014 een andere vervoerder rijden? Wanneer gaan ze dan eens beginnen met een aanbesteding daarvan, want als er voor die tijd ook nog nieuwe treinen besteld en getest moeten worden, wordt het wel erg kort dag lijkt me.
Of gaan ze dan eerst andere treinen leasen?
ICKquote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef ArnosL het volgende:
Of gaan ze dan eerst andere treinen leasen?
Die kan toch alleen icm een elektrische loc?quote:
Het is hogevloersmaterieel, dus ga daar maar niet van uit... (tenzij er een lagevloers-middenbak of zo gebouwd gaat worden). Maar dan nog: DM'90 is trager en minder zuinig in verbruik dan Lint of GTW.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar gewoon DM'90 houden, dat materieel is nog lang niet op en perfect geschikt voor die lijn.
Dat zou toch niks uit moeten maken? als een loc lucht en spanning levert.. komt het toch goed, of denk ik te simpel?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef ArnosL het volgende:
Lijkt me wel fijn als er een trein komt met airco en wifi. M'n mobiele internet is namelijk nogal ruk op driekwart van de lijn en als het buiten warm is brandt je de trein zowat uit.
[..]
Die kan toch alleen icm een elektrische loc?
Het zijn ook altijd dezelfden!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik zondag gekeerdenige station waar ik uitgestapt ben op die lijn
![]()
De vleok van Fles
Waar moet ie dan op rijden? Het is een enkelsporig stuk zonder bovenleidingquote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat zou toch niks uit moeten maken? als een loc lucht en spanning levert.. komt het toch goed, of denk ik te simpel?
Mja, het blijft mobiel internet, alleen niet via je eigen telefoon maar via de ontvanger in de trein.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef ArnosL het volgende:
Lijkt me wel fijn als er een trein komt met airco en wifi. M'n mobiele internet is namelijk nogal ruk op driekwart van de lijn
Dat is inderdaad het nadeel van DM'90...quote:en als het buiten warm is brandt je de trein zowat uit.
Geen probleem hoor, stoom-/dieselloc ervoor en knallen maarquote:Die kan toch alleen icm een elektrische loc?
Uitgevallen: 8 treinenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar hoeveel zijn er
op tijd
+5-15
+15-30
+30-60
+60-120
Uitgevallen
Geen vloek van Fles, maar van Edwin Evers die daar woontquote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Het vreemde is dat die alleen op station Hardenberg lijken te ontstaan.
Zijn het problemen met de deuren zelf dan of zijn het net als in de achterhoek problemen met de treeplank?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Het vreemde is dat die alleen op station Hardenberg lijken te ontstaan.
samen 98?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Uitgevallen: 8 treinen
Vertraagd 5-15 minuten: 38
Vertraagd 15-30: 15
Vertraagd 30-45: 10
Vertraagd 45-60: 4
Vertraagd 60 en >: 5
Op tijd: 18
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, het blijft mobiel internet, alleen niet via je eigen telefoon maar via de ontvanger in de trein.
[..]
Dat is inderdaad het nadeel van DM'90...
[..]
Geen probleem hoor, stoom-/dieselloc ervoor en knallen maar
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu?
Hoop geblaat, iedereen is ontevreden, in zo'n beetje elke buitenland wat je kan verzinnen gaat het beter, of dat land nou überhaupt een spoornet heeft of niet, en volgende week modders NSH gewoon sorrysorry vrolijk voort. En de week daarna weer. En daarna gaat het echt vriezen en breekt pas echt de peluris uit. Baby you just ain't seen nothing yet.
zondag 20quote:
Tuurlijk. Bakje of 3-4 moet kunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?
Op dit tempo rijd er in 2018 een arriva treintje tussen Amsterdam en Utrecht...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef ArnosL het volgende:
Ironisch, ik zie een ICE bovenin het topic
[..]
Het gaat mij nu vooral even over de lijn Zwolle-Enschede, want daar reis ik dagelijks over. Gaat daar dus al per 2014 een andere vervoerder rijden? Wanneer gaan ze dan eens beginnen met een aanbesteding daarvan, want als er voor die tijd ook nog nieuwe treinen besteld en getest moeten worden, wordt het wel erg kort dag lijkt me.
Of gaan ze dan eerst andere treinen leasen?
De trein is niet nieuw en het staat al slecht bekend. Dit gezeik blijft gewoonquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Hm, ergens zit een foutje ja. Eventjes tjecken.
Ohja, die 18 van vandaag zijn ook al meegerekend.quote:donderdag 13 december 2012 20:21 schreef dennistd het volgende:[/b]
[..]
zondag 20
maandag 20
dinsdag 20
woensdag 20
donderdag 18 (tot nu)
Perrons zijn allemaal minimaal 157 meter (3xDM'90), ICK is 26,4 meter, vijf bakken moet passen dus met een loc erbijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?
En nu iets waarvan je zelf hoopt dat ik het geloof?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
Ik mag het toch hopen van niet. Wil bij NSR werken over twee jaar en dan is het wel zo leuk als ze gewoon nog alle concessies hebben die ze nu ook nog hebben. Die andere bedrijfjes hebben al zoveel weggekaaptquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
Op dit tempo rijd er in 2018 een arriva treintje tussen Amsterdam en Utrecht...
Hij rijdt al een aantal jaar hier in Nederland en hij gaat maar maximaal vijftien jaar mee, dus hij is al bijna halverwege z'n levensduur.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
Oh, dat zou natuurlijk ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bakje of 3-4 moet kunnen
Waarom zetten ze die nu nog niet in in de spits eigenlijk? De treinen zitten in de spits altijd echt overvol.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Perrons zijn allemaal minimaal 157 meter (3xDM'90)
En de oplossing? Die is er niet. Terug sturen lijkt me ook niet een optie. Dit project heeft zooooo veel geld gekost, denk niet dat je even je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De trein is niet nieuw en het staat al slecht bekend. Dit gezeik blijft gewoon
Eerste keer kwam de treeplank niet naar binnen waardoor de deur gestoord raakte. Die moest daadwerkelijk afgesloten worden. Tweede keer was het wederom een deurstoring , maar daar was een reset van de deur voldoende. Nadeel is dat de kans groot is dat je met een aanwijzing AKI/AHOB/AOB verder moet omdat het overpad op 42.3 en de overweg op 42.2 in de storing schieten.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zijn het problemen met de deuren zelf dan of zijn het net als in de achterhoek problemen met de treeplank?
Waarom zeg je dan dat je er vertrouwen in hebt ? op basis van wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef the-it het volgende:
[..]
En de oplossing? Die is er niet. Terug sturen lijkt me ook niet een optie. Dit project heeft zooooo veel geld gekost, denk niet dat je even je geld terug krijgt.
Natuurlijk hadden ze beter gewoon een setje ice's of tgv's moeten kopen. Of voor een degelijke fabrikant kiezen.. maar goed als als.. als as meel was, aten we elke dag pannenkoeken!
Geen idee, maar vanaf april zullen er zeker weer een aantal treinen met drie stellen gaan rijden. Ik hoop dat dat genoeg is, want meer ruimte is er gewoon niet op Zwolle-Wierden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef ArnosL het volgende:
Waarom zetten ze die nu nog niet in in de spits eigenlijk? De treinen zitten in de spits altijd echt overvol.
Is het een heel gek idee om de treeplanken tijdelijk buiten dienst te stellen en dan te kijken of het beter gaat?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Eerste keer kwam de treeplank niet naar binnen waardoor de deur gestoord raakte. Die moest daadwerkelijk afgesloten worden. Tweede keer was het wederom een deurstoring , maar daar was een reset van de deur voldoende. Nadeel is dat de kans groot is dat je met een aanwijzing AKI/AHOB/AOB verder moet omdat het overpad op 42.3 en de overweg op 42.2 in de storing schieten.
Ze komen er echt wel uit hoor, ze gaan niet zomaar stoppen :pquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er vertrouwen in hebt ? op basis van wat?
Nee ze willen alles dood laten negeren. En ja ze kunnen niet meer terug nu .quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef the-it het volgende:
[..]
Ze komen er echt wel uit hoor, ze gaan niet zomaar stoppen :p
Nu is duidelijk dat Wilma net zoveel maling heeft aan de Tweede Kamer als Melanie. Of NSH aan zijn rijzigers trouwens.quote:
Opzich een mogelijkheid maar daar is/was een probleem mee. Het is of was zo dat wanneer de treeplank afgesloten wordt de deur automatisch niet meer mee doet. Een foutje in de software. Zal morgen eens vragen of de monteur van Voith, die hier standby staat, hier meer over weet. Vanmorgen adviseerde hij in ieder geval dat wanneer we een deurstoring hebben die gewoon gelijk maar moeten afsluiten om de vertraging te beperken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is het een heel gek idee om de treeplanken tijdelijk buiten dienst te stellen en dan te kijken of het beter gaat?
Er reden vroeger regelmatig getrokken treinen met twee 2200'en op Zwolle - Wierden hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat zou toch niks uit moeten maken? als een loc lucht en spanning levert.. komt het toch goed, of denk ik te simpel?
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Er reden vroeger regelmatig getrokken treinen met twee 2200'en op Zwolle - Wierden hoor.
Dus "Sterf met je waardeloze hoerige kuttrein" is vier overtredingenquote:Unacceptable behaviour
(1) No person shall use any threatening, abusive, obscene or offensive language on the railway.
waslijn, spoorverdubbeling, sneltreinen, etcquote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef ArnosL het volgende:
Waarom zetten ze die nu nog niet in in de spits eigenlijk? De treinen zitten in de spits altijd echt overvol.
De zogenaamde Klompentrein. Kan nog steeds hoor: SHDquote:
Leuke site: nee klikken op de cookiewaarschuwing, en hij stuurt je door naar google.comquote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zogenaamde Klompentrein. Kan nog steeds hoor: SHD
Ach, de lange-afstand-reizigers hebben ze toch al lang weggejaagd met die schandalige knip in Nijverdal. Je moet eens proberen 3 jaar lang de N35 op te knippen, dan word je levend gevild.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waslijn, spoorverdubbeling, sneltreinen, etc
Zijn daar niet al plannen voor?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waslijn, spoorverdubbeling, sneltreinen, etc
En dan maken ze er alsnog een enkelbaans N-weg van, terwijl ze een paar kilometer verder waarschijnlijk binnenkort gaan beginnen aan dubbelbaans 100quote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, de lange-afstand-reizigers hebben ze toch al lang weggejaagd met die schandalige knip in Nijverdal. Je moet eens proberen 3 jaar lang de N35 op te knippen, dan word je levend gevild.
Helemaal niks verplicht gewoon gaan zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Internationaal verplicht, maar een binnenlandse rit, zowel in Holland als in Duitland niet toch?
Zo. Rijverbod gevraagd bij de Inspectie voor die troep!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef greavy het volgende:
En nu is de derde Fyra Brussel opgeheven! Vandaag totaal 2 treinen op tijd.
De rest is vertraagd.
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef bork het volgende:
[..]
Helemaal niks verplicht gewoon gaan zitten.
Wij willen dat er een eind komt aan de inzet van een levensgevaarlijke trein die vaker stilstaat dan dat 'ie rijdt. Laat NSR voorlopig maar de Benelux weer gaan rijden, NSH op de fles en in de toekomst een fatsoenlijke exploitant voor de HSL. Beter nu effe pijn lijden dan zo blijven doormodderen. Na jarenlang voorbereiding en oefenen nog steeds niet iets fatsoenijks kunnen neerzetten? Dan wordt het nooit meer wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef greavy het volgende:
Oké. MVBOV "vraagt rijverbod V250 bij IL&T". WTF schieten wij daar mee op?
WAT probeert Rikus dáár mee te bereiken?
http://www.voorbeterov.nl/121213.php
Ja, dat wel bij Hispeed. Dacht dat je bij DB kon kiezen of je ook zitplaatsreservatie wilde bijboeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?
Per 9 juni 2013 zou er theoretisch een BNL kunnen gaan rijden. Daarvoor wordt hem niet, enkel "per bijsturing" en dat wil je niet met zo'n trein.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wij willen dat er een eind komt aan de inzet van een levensgevaarlijke trein die vaker stilstaat dan dat 'ie rijdt. Laat NSR voorlopig maar de Benelux weer gaan rijden, NSH op de fles en in de toekomst een fatsoenlijke exploitant voor de HSL. Beter nu effe pijn lijden dan zo blijven doormodderen. Na jarenlang voorbereiding en oefenen nog steeds niet iets fatsoenijks kunnen neerzetten? Dan wordt het nooit meer wat.
Geen idee van Hispeed bij de DB online gekochte kaartjes kan je een reservering nemen, niks verplicht.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Per 9 juni 2013 zou er theoretisch een BNL kunnen gaan rijden. Daarvoor wordt hem niet, enkel "per bijsturing" en dat wil je niet met zo'n trein.
ben benieuwd wat ze er van gaan zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zo. Rijverbod gevraagd bij de Inspectie voor die troep!
http://www.voorbeterov.nl/121213.php
Hatseflats!
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:51:00We horen net dat de Belastingdienst een reis met Fyra als gokken beschouwt, dus de kaartjes worden 29% duurder vanwege de kansspelbelasting. reageer retweet
ik denk dat er mee dreigen al veel gaat helpenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:51:00We horen net dat de Belastingdienst een reis met Fyra als gokken beschouwt, dus de kaartjes worden 29% duurder vanwege de kansspelbelasting. reageer retweet
Tot ergens in de jaren '80 volgens mij.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat een vette foto, tot wanneer heeft dat zo gereden?
NMBS Logistics wil niet weer Traxx'en afstaan. Er gaan zelfs 3 retour Alpha Trains (leasetoko).quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef b2py het volgende:
Moeten ze eerst ook nog ergens locs vandaan toveren...
Asytrits huren!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef greavy het volgende:
[..]
NMBS Logistics wil niet weer Traxx'en afstaan. Er gaan zelfs 3 retour Alpha Trains (leasetoko).
Een internationale trein inplannen volgens een uurdienst lukt je niet zomaar via de bijsturing. Mocht de V250 een rijverbod krijgen dan zijn reizigers nog veel verder van huis.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.
Durf te wedden dat de NS die wagons van de benelux ook al heeft verkochtquote:
Asytrits? Daar kan google niks meequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_120quote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef bork het volgende:
[..]
Asytrits? Daar kan google niks mee
Dat wordt dus niet ontpolderenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een internationale trein inplannen volgens een uurdienst lukt je niet zomaar via de bijsturing. Mocht de V250 een rijverbod krijgen dan zijn reizigers nog veel verder van huis.
Overigens: de tweede kamer overweegt alsnog juridische stappen tegen België ivm het niet nakomen van afspraken, ondanks het akkoord van Mansveld met de deal.
Net die loc waarmee je niks kunt in Nederland en België.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_120
Met de V250 ook niet dusja..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Net die loc waarmee je niks kunt in Nederland en België.
Dat bekt makkelijker, maar Asytrit klinkt toffer.quote:
We waren bezig met oplossingen, niet met nog meer zooi.quote:
Dit was vrij stoer.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:21 schreef ReisT het volgende:
Zo'n 120'er is dan wel weer prima te combineren met NS-rijtuigen:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze hier niet gehomologeerd zijn.quote:
twitter:Arriva_NL twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:15:57Vanwege een goederentrein op het traject Zwolle - Emmen dient u rekening te houden met enige vertraging. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |