Zijn het problemen met de deuren zelf dan of zijn het net als in de achterhoek problemen met de treeplank?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Het vreemde is dat die alleen op station Hardenberg lijken te ontstaan.
samen 98?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Uitgevallen: 8 treinen
Vertraagd 5-15 minuten: 38
Vertraagd 15-30: 15
Vertraagd 30-45: 10
Vertraagd 45-60: 4
Vertraagd 60 en >: 5
Op tijd: 18
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, het blijft mobiel internet, alleen niet via je eigen telefoon maar via de ontvanger in de trein.
[..]
Dat is inderdaad het nadeel van DM'90...
[..]
Geen probleem hoor, stoom-/dieselloc ervoor en knallen maar
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu?
Hoop geblaat, iedereen is ontevreden, in zo'n beetje elke buitenland wat je kan verzinnen gaat het beter, of dat land nou überhaupt een spoornet heeft of niet, en volgende week modders NSH gewoon sorrysorry vrolijk voort. En de week daarna weer. En daarna gaat het echt vriezen en breekt pas echt de peluris uit. Baby you just ain't seen nothing yet.
zondag 20quote:
Tuurlijk. Bakje of 3-4 moet kunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?
Op dit tempo rijd er in 2018 een arriva treintje tussen Amsterdam en Utrecht...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef ArnosL het volgende:
Ironisch, ik zie een ICE bovenin het topic
[..]
Het gaat mij nu vooral even over de lijn Zwolle-Enschede, want daar reis ik dagelijks over. Gaat daar dus al per 2014 een andere vervoerder rijden? Wanneer gaan ze dan eens beginnen met een aanbesteding daarvan, want als er voor die tijd ook nog nieuwe treinen besteld en getest moeten worden, wordt het wel erg kort dag lijkt me.
Of gaan ze dan eerst andere treinen leasen?
De trein is niet nieuw en het staat al slecht bekend. Dit gezeik blijft gewoonquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Hm, ergens zit een foutje ja. Eventjes tjecken.
Ohja, die 18 van vandaag zijn ook al meegerekend.quote:donderdag 13 december 2012 20:21 schreef dennistd het volgende:[/b]
[..]
zondag 20
maandag 20
dinsdag 20
woensdag 20
donderdag 18 (tot nu)
Perrons zijn allemaal minimaal 157 meter (3xDM'90), ICK is 26,4 meter, vijf bakken moet passen dus met een loc erbijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Zijn de perrons wel lang genoeg voor zo'n ICK?
En nu iets waarvan je zelf hoopt dat ik het geloof?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
Ik mag het toch hopen van niet. Wil bij NSR werken over twee jaar en dan is het wel zo leuk als ze gewoon nog alle concessies hebben die ze nu ook nog hebben. Die andere bedrijfjes hebben al zoveel weggekaaptquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
Op dit tempo rijd er in 2018 een arriva treintje tussen Amsterdam en Utrecht...
Hij rijdt al een aantal jaar hier in Nederland en hij gaat maar maximaal vijftien jaar mee, dus hij is al bijna halverwege z'n levensduur.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef the-it het volgende:
[..]
De trein is nieuw, ding heeft 'gewoon wat kinderziekten'. Net als de nieuwe dienstregeling. Ik heb er vertrouwen in
Oh, dat zou natuurlijk ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bakje of 3-4 moet kunnen
Waarom zetten ze die nu nog niet in in de spits eigenlijk? De treinen zitten in de spits altijd echt overvol.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Perrons zijn allemaal minimaal 157 meter (3xDM'90)
En de oplossing? Die is er niet. Terug sturen lijkt me ook niet een optie. Dit project heeft zooooo veel geld gekost, denk niet dat je even je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De trein is niet nieuw en het staat al slecht bekend. Dit gezeik blijft gewoon
Eerste keer kwam de treeplank niet naar binnen waardoor de deur gestoord raakte. Die moest daadwerkelijk afgesloten worden. Tweede keer was het wederom een deurstoring , maar daar was een reset van de deur voldoende. Nadeel is dat de kans groot is dat je met een aanwijzing AKI/AHOB/AOB verder moet omdat het overpad op 42.3 en de overweg op 42.2 in de storing schieten.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zijn het problemen met de deuren zelf dan of zijn het net als in de achterhoek problemen met de treeplank?
Waarom zeg je dan dat je er vertrouwen in hebt ? op basis van wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef the-it het volgende:
[..]
En de oplossing? Die is er niet. Terug sturen lijkt me ook niet een optie. Dit project heeft zooooo veel geld gekost, denk niet dat je even je geld terug krijgt.
Natuurlijk hadden ze beter gewoon een setje ice's of tgv's moeten kopen. Of voor een degelijke fabrikant kiezen.. maar goed als als.. als as meel was, aten we elke dag pannenkoeken!
Geen idee, maar vanaf april zullen er zeker weer een aantal treinen met drie stellen gaan rijden. Ik hoop dat dat genoeg is, want meer ruimte is er gewoon niet op Zwolle-Wierden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef ArnosL het volgende:
Waarom zetten ze die nu nog niet in in de spits eigenlijk? De treinen zitten in de spits altijd echt overvol.
Is het een heel gek idee om de treeplanken tijdelijk buiten dienst te stellen en dan te kijken of het beter gaat?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Eerste keer kwam de treeplank niet naar binnen waardoor de deur gestoord raakte. Die moest daadwerkelijk afgesloten worden. Tweede keer was het wederom een deurstoring , maar daar was een reset van de deur voldoende. Nadeel is dat de kans groot is dat je met een aanwijzing AKI/AHOB/AOB verder moet omdat het overpad op 42.3 en de overweg op 42.2 in de storing schieten.
Ze komen er echt wel uit hoor, ze gaan niet zomaar stoppen :pquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er vertrouwen in hebt ? op basis van wat?
Nee ze willen alles dood laten negeren. En ja ze kunnen niet meer terug nu .quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef the-it het volgende:
[..]
Ze komen er echt wel uit hoor, ze gaan niet zomaar stoppen :p
Nu is duidelijk dat Wilma net zoveel maling heeft aan de Tweede Kamer als Melanie. Of NSH aan zijn rijzigers trouwens.quote:
Opzich een mogelijkheid maar daar is/was een probleem mee. Het is of was zo dat wanneer de treeplank afgesloten wordt de deur automatisch niet meer mee doet. Een foutje in de software. Zal morgen eens vragen of de monteur van Voith, die hier standby staat, hier meer over weet. Vanmorgen adviseerde hij in ieder geval dat wanneer we een deurstoring hebben die gewoon gelijk maar moeten afsluiten om de vertraging te beperken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is het een heel gek idee om de treeplanken tijdelijk buiten dienst te stellen en dan te kijken of het beter gaat?
Er reden vroeger regelmatig getrokken treinen met twee 2200'en op Zwolle - Wierden hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat zou toch niks uit moeten maken? als een loc lucht en spanning levert.. komt het toch goed, of denk ik te simpel?
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Er reden vroeger regelmatig getrokken treinen met twee 2200'en op Zwolle - Wierden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |