abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 april 2012 @ 21:41:02 #1
147091 janeway
live long and prosper
pi_110073823
Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^



De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?
Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?
Valt reuze mee!
Het werkt, in het kort, als volgt:

1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?
Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' en voor kaarten buiten Europa een zegel 'Wereld 1'.

Tariefoverzicht vanaf juli 2010 :
100817_112545_tarieven.gif

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.

Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.

Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:

1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:

• Bruna
• Musea
• HEMA
• V&D
• Bijenkorf
• Boekhandels
• Cadeauwinkels
• Souvenirwinkels

Ook kun je kaarten via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:

www.tinstarcompany.com
www.postzegelsmetkorting.nl (postzegels)
www.pp-junkie.com
www.idrukker.nl (1x per maand 20 gratis ansichtkaarten bestellen)
www.artunlimited.com
www.thepostcardstore.co.uk
www.postpapierenzo.nl
www.funnycard.nl
www.cardcetera-webshop.nl/
www.eigenwijsz-shop.nl
www.tikjeanders.n
www.hipenstipkaarten.nl
www.viafinlandia.com
www.juffrouwzonderzorgen.nl
www.alegrewebshop.nl/
www.mullerwenskaarten.nl/
www.van-bregt.com/webshop/
www.artunlimited.com
www.Aurora-productions.com (new age achtig)
www.Bykris.nl
www.cards4friends.nl
www.Dutchshop.nl set van 2x9 kaarten, voor 8 euro.
www.e-mages.eu (franstalig)
www.hipenstipkaarten.nl/
www.hollandsouvenirshop.nl (best prijzig)
www.Kaartjevantoen.nl (zelf kaarten maken)
www.laceleste.nl
www.leukpostpapier.nl
www.Lizzy.be
www.poster.nl/postkaarten
www.postpapierenzo.nl
www.fairmail.info
www.PSIkhouvanjou.nl
www.Savannahbay.nl
www.SimoneGerard.nl
www.souvenirs-shop.nl/Ansichtkaarten/c/18
www.tinstarcompany.com
www.tushita.de (duitstalig)
www.uniekepostkaarten.nl/
www.vanallesvan.nl (Barbapapakaarten)
www.viafinlandia.com/
www.wenskaarten.nu
www.wenskaartenvoordeel.nl/

Speciaal plekje voor Guppy's marktplaatswinkeltje:
http://verkopers.marktplaats.nl/210045

Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?
inkie1010
Muck
QTPi
Smittend
Sonja27
Vava
Vonkenboer
Wendytje
Loqi
iFries
daantje1044
charmed_angel
Guppyfriend
lyron
Luthien87
Lienzz
tdrone
Serinde
soapie
snoekiesnoeksnoek
Dandilion
Bos81
Stephanie1990
RiesAmaris
Finland
Janeway
DeLuna
Poesopstokje
Jum
Kaasmuisje
zoeperzazke

Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?

001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020 |
021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 025 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 |
041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047| 048 | 049 | 050| 051 | 052 | 053| 054 | 055 | 056| 057 | 058 | 059| 060 |
061| 062 | 063 | 064| 065 | 066 | 068



Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!

De laatst ontvangen kaartjes

http://www.postcrossing.com/postcards/US-1614754



Dit is denk ik het allerschattigste paaskaartje ooit


[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 13-04-2012 23:29:37 ]
pi_110074576
Mijn kaartje is gefavo'ed *O*

Children of the night. What music they make.
pi_110076035
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn kaartje is gefavo'ed *O*

[ afbeelding ]
Leuk!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110076347
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Leuk!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
  zondag 8 april 2012 @ 23:42:16 #5
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110081110
Na 2 jaar niet meer gepostcrosst te hebben ben ik vandaag maar weer begonnen. Heb al 6 adressen opgevraagd, 5 kaarten zijn geschreven, 3 met een postzegel dus al helemaal verzendklaar en voor 1 moet ik nog op zoek naar een toeristenkaartje ;) die had ik niet meer op voorraad.
Volgens mij is Nederland wel ietwat oververtegenwoordigd..
Had net trouwens iemand uit China en Taiwan die allebei helemaal niks op hun profiel hadden staan. Niks aan :p Heb de een een piratenkaart en de ander pootje badende bejaarden toegestuurd.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110081811
Het is me gelukt om deze week niets te verzenden :D.

Zit ook al vanaf vrijdag bij mijn vader dus dat scheelt een hoop. Denk wel dat ik volgend weekend weer wat ga versturen.Sta nu op 5 van de 11 onderweg.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110084340
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:54 schreef Bos81 het volgende:
Het is me gelukt om deze week niets te verzenden :D.

Zit ook al vanaf vrijdag bij mijn vader dus dat scheelt een hoop. Denk wel dat ik volgend weekend weer wat ga versturen.Sta nu op 5 van de 11 onderweg.
Het is verslavend ;(
Children of the night. What music they make.
pi_110089077
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is verslavend ;(
Behoorlijk ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 11:17:11 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_110089240
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een gave kaarten guppy! Waar vraag jij om in je profiel dat je zoveel leuks krijgt? Ik heb helaas nog vrij veel standaard viewkaarten gekregen, en ik vind juist zulke kaartjes veel leuker!
Hahaha, het zijn enkel hoogtepunten die ik liet zien hoor ;) Ik krijg ook wel eens minder leuke kaartjes! Maar over het algemeen ben ik altijd wel erg blij met wat ik krijg.

Zoals deze bijvoorbeeld. Heel anders, maar zo ongelofelijk Chinees dat ik hem wel weer heel gaaf vind:

http://www.postcrossing.com/postcards/CN-567266

Maar verder, m'n profiel is niet zo bijzonder denk ik? Maar neem gerust wat over hoor ;)
Hier is m'n wall, daar staat alles op wat ik heb gekregen. Met heel veel leuke, maar ook minder leuke kaartjes, hahahaha
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110089748
Afgelopen weekend 1 kaartje gehad. Nu uit Oostenrijk. Daar had ik er nog van.. :)



http://www.postcrossing.com/postcards/AT-101158

:)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 12:06:59 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_110090437
Puppies O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 9 april 2012 @ 12:24:13 #12
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_110090971
Ah man, m'n eerste expired kaartje -O-
pi_110099536
Bosje's puppies O+

Vandaag wat kaartjes bij de Ikea gescoord, morgen maar weer schrijven! :D
pi_110101890
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Bosje's puppies O+

Vandaag wat kaartjes bij de Ikea gescoord, morgen maar weer schrijven! :D
:Y

Ik heb inmiddels al 23 hondenkaartjes (van de 102) O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110102051
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y

Ik heb inmiddels al 23 hondenkaartjes (van de 102) O+
Ja, ik had even door je received gebladerd..
Waarom luisteren ze nou nooit naar mij? :'( Ik krijg soms echt kaartjes waarvan ik denk 8)7
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 18:00:02 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_110102116
Ik heb 31 konijnenkaartjes O+ (van de 281)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110102635
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja, ik had even door je received gebladerd..
Waarom luisteren ze nou nooit naar mij? :'( Ik krijg soms echt kaartjes waarvan ik denk 8)7
Oh die krijg ik ook hoor..Maar gelukkig niet zo heel vaak..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110109230
Ik heb 6 kattenkaartjes van de 42 :P

Hoop dat er morgen weer wat binnenkomt, ik sta op 42 ontvangen en 51 verzonden....
I had a signature once. It was awful.
pi_110115846
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef AppleMartini het volgende:
Ah man, m'n eerste expired kaartje -O-
:(
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 07:49:26 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_110124946
Ik zit met m'n 5 geschreven kaartjes in de bus. Gisteren was ik echt te lam om door de regen naar de brievenbus te lopen... Nu moet ik toch naar de trein, dus dan gaan ze nu maar mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110134969
Ik ga 20 april naar Israël en Jordanië en kom 3 mei weer terug. Wat vinden jullie: zal ik mijn account vandaag of morgen op "inactive" zetten of niet?

En dan nog een vraag: ik heb een direct swap met iemand die het volgende wensenlijstje heeft:
1) Cube hous in Rotterdam. (http://en.wikipedia.org/wiki/Cube_house)
2) houses-ciclopes in Dipendaal.
3) bus stop in hoofddorp
(http://www.galinsky.com/buildings/hoofddorpbus/)
4) Gemaal in Amsterdam
5) House "5 sphinxs" in Huissen

Weet een van jullie of die ook online te krijgen zijn en waar?
Ik heb al gezien dat je via rtvrijnmond online een echte ansichtkaart kunt versturen (met de kubuswoningen), maar 'k schrijf 'm en plak de postzegels toch liever zelf als de mogelijkheid er is.
pi_110135173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Kaasmuisje het volgende:
Ik ga 20 april naar Israël en Jordanië en kom 3 mei weer terug. Wat vinden jullie: zal ik mijn account vandaag of morgen op "inactive" zetten of niet?

Dat laatste wat ik niet meegequote heb, weet ik niet:

Je zou je profiel op inactive kunnen zetten, of gewoon op 18 april ofzo in je profiel zetten dat je op vakantie bent en dus even geen kaarten kan registreren tot 3 mei.. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110138928
Ik heb nu echt een wtf momentje.

Krijg een enveloppe met brief uit Wit-Rusland. Niets mis mee uiteraard, maar ik haal de kaart er uit en begin te lezen en zie staan: "I want you to give Belarus money".. Dus ik kijk nog een keer in die envelop en ja hoor daar zit briefgeld in :D

Ik weet totaal niet wat ik hiermee aan moet en hoe te reageren. Op zich wel aardig van haar. Ze is pas 14 volgens de kaart, maar wat heb ik aan dat geld en waarom geef je het niet aan iets nuttigers uit...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110139991
Hahaha geniaal.. Omgerekend een dubbeltje zeker :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:02:35 #25
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110140140
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat laatste wat ik niet meegequote heb, weet ik niet:

Je zou je profiel op inactive kunnen zetten, of gewoon op 18 april ofzo in je profiel zetten dat je op vakantie bent en dus even geen kaarten kan registreren tot 3 mei.. :)
Dat laatste zou ik dus niet doen. Alle mensen die dan jouw adres hebben kunnen op ie manier je huis leeghalen...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110140257
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik dus niet doen. Alle mensen die dan jouw adres hebben kunnen op ie manier je huis leeghalen...
Dat is ook weer waar ja :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Hahaha geniaal.. Omgerekend een dubbeltje zeker :D
Vast wel, ik heb nog niet gekeken hoeveel het waard is, stiekem even doen nu...Maar meer dan een dubbeltje zal het inderdaad wel niet zijn,,,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110140352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu echt een wtf momentje.

Krijg een enveloppe met brief uit Wit-Rusland. Niets mis mee uiteraard, maar ik haal de kaart er uit en begin te lezen en zie staan: "I want you to give Belarus money".. Dus ik kijk nog een keer in die envelop en ja hoor daar zit briefgeld in :D

Ik weet totaal niet wat ik hiermee aan moet en hoe te reageren. Op zich wel aardig van haar. Ze is pas 14 volgens de kaart, maar wat heb ik aan dat geld en waarom geef je het niet aan iets nuttigers uit...
Het geld aan Belarus geven?
pi_110140413
Nog net geen eurocent _O- _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110140893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Bos81 het volgende:
Nog net geen eurocent _O- _O-
Briljant!!! _O- Wat zou je daar voor kunnen kopen in Wit-Rusland? (Iemand) enig idee?
pi_110141396
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef datisstom het volgende:

[..]

Het geld aan Belarus geven?
Die geven het al aan mij. Een beetje ondankbaar om het terug te sturen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110141491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die geven het al aan mij. Een beetje ondankbaar om het terug te sturen..
"I want you to give Belarus money."

Zal wel aan mijn Engels liggen dan.
pi_110141550
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef datisstom het volgende:

[..]

"I want you to give Belarus money."

Zal wel aan mijn Engels liggen dan.
Belarus is de engelse/internationale naam van Wit-Rusland :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110141809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Belarus is de engelse/internationale naam van Wit-Rusland :)
Ja, maar er staat toch "I want you to GIVE money to Belarus" ?
pi_110141855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Kaasmuisje het volgende:
Ik ga 20 april naar Israël en Jordanië en kom 3 mei weer terug. Wat vinden jullie: zal ik mijn account vandaag of morgen op "inactive" zetten of niet?

En dan nog een vraag: ik heb een direct swap met iemand die het volgende wensenlijstje heeft:
1) Cube hous in Rotterdam. (http://en.wikipedia.org/wiki/Cube_house)
2) houses-ciclopes in Dipendaal.
3) bus stop in hoofddorp
(http://www.galinsky.com/buildings/hoofddorpbus/)
4) Gemaal in Amsterdam
5) House "5 sphinxs" in Huissen

Weet een van jullie of die ook online te krijgen zijn en waar?
Ik heb al gezien dat je via rtvrijnmond online een echte ansichtkaart kunt versturen (met de kubuswoningen), maar 'k schrijf 'm en plak de postzegels toch liever zelf als de mogelijkheid er is.
Nummertje 3 is zeer dicht bij mij in de buurt (kom er bijna dagelijks langs). Ik kan er wel een keer een foto van maken die je dan als kaart verstuurt... Ideetje?
pi_110141872
O nee, Ik typte het verkeerd over. Er stond I want to give you Belarus Money :@ Sorry...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:11:53 #36
147091 janeway
live long and prosper
pi_110145115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Kaasmuisje het volgende:
Ik ga 20 april naar Israël en Jordanië en kom 3 mei weer terug. Wat vinden jullie: zal ik mijn account vandaag of morgen op "inactive" zetten of niet?
Stoppen met adressen aanvragen, en dan je verzonden en ontvangen kaartjes gelijk zien te krijgen dan krijg je geen kaartjes meer. Heb ik in december gedaan. En het stopt dan gewoon. Kaartjes die al onderweg zijn die hou je nu niet meer tegen.. Of inactive zetten.
Dat van dat geld hihi ach best lief zo
pi_110145165
Een eurocent :D Het word je gegund!! :D

Ik heb er net weer 4 de deur uit; NL (voor de verandering ;) ), Polen, Zweden en Singapore!

Nu laat ik die NL optie even aanstaan, wil ook wel eens een kaartje uit NL krijgen. Ik ga er niet weer heen sturen, vind er 10x niks aan..
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:22:49 #38
342418 VKV
Plausibel
pi_110145476
Echt supervaag, heb een kaart onderweg naar Belarus, doet er nu al 33 dagen over. Krijg ik vandaag een kaart uit Belarus in de bus, heeft die er maar zes dagen over gedaan! :P
pi_110146445
ik heb weer 3 kaartjes binnen!!
eentje uit bulgarije eentje uit duitsland en eentje uit canada!!
het gaat nu echt als een speer met binnen komen.
ben alleen helaas bang dat er eentje te expiren staat,, naar rusland is al 34 dagen onderweg -O-
of is dat een beetje normaal?
achja ik blijf hoop houden haha
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 april 2012 @ 18:49:48 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110146483
Russia Russia 4/Mar/2012 2,526 km 37 days Traveling

pas als die binnen is, ga ik weer versturen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110146492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef xXmadelonXx het volgende:
ik heb weer 3 kaartjes binnen!!
eentje uit bulgarije eentje uit duitsland en eentje uit canada!!
het gaat nu echt als een speer met binnen komen.
ben alleen helaas bang dat er eentje te expiren staat,, naar rusland is al 34 dagen onderweg -O-
of is dat een beetje normaal?
achja ik blijf hoop houden haha
Rusland duurt meestal lang ja.

Heb net een kaartje uit China gehad :P
Gister was mijn zus jarig, dus toen heb ik mijn map met alle kaarten die ik heb gekregen, rond laten gaan, Ze vonden het wel leuk :P
Children of the night. What music they make.
pi_110148948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nummertje 3 is zeer dicht bij mij in de buurt (kom er bijna dagelijks langs). Ik kan er wel een keer een foto van maken die je dan als kaart verstuurt... Ideetje?
Als je dat zou willen doen; heel graag!! *O*
pi_110149668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef xXmadelonXx het volgende:
ben alleen helaas bang dat er eentje te expiren staat,, naar rusland is al 34 dagen onderweg -O-
of is dat een beetje normaal?
achja ik blijf hoop houden haha
heel normaal! Voor Rusland reken ik op 3 tot 7 weken....
I had a signature once. It was awful.
pi_110149942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

heel normaal! Voor Rusland reken ik op 3 tot 7 weken....
En Taiwan? Die is al 30 dagen onderweg.
Children of the night. What music they make.
pi_110150325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef Ynske het volgende:
Russia Russia 4/Mar/2012 2,526 km 37 days Traveling

pas als die binnen is, ga ik weer versturen
Maar hopen dat ie niet gaat expireren ;)

Ik heb 1tje geëxpired, naar China. Tja, jammer...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 april 2012 @ 19:55:13 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110150365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar hopen dat ie niet gaat expireren ;)

Ik heb 1tje geëxpired, naar China. Tja, jammer...
en na hoeveel dagen is dat dan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110150439
Taiwan, China, Rusland...echt van die landen waar ik standaard 4-5 weken voor reken. En gek genoeg komen ze soms héél snel aan, binnen een week. Beetje apart, hoeveel verschil er soms in kan zitten :P
pi_110150468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

en na hoeveel dagen is dat dan?
Na 60 dagen is een kaart expired :)
  woensdag 11 april 2012 @ 12:11:44 #49
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110175744
Ik heb zelf een kaartje naar Rusland (Moskou) die al 55 dagen onderweg is. Ik vrees het ergste, want Moskou is er altijd binnen twee, hoogstens drie weken (ook spullen buiten PC om). Als je kaartjes naar Zuid-Siberië moet sturen kan het inderdaad wel wat langer duren. Verder heb ik nog een kaartje naar Wit-Rusland (46 dagen), waar ik me zo langzamerhand ook wat zorgen over begin te maken en een kaartje naar Taiwan (22 dagen). Als ze allemaal zijn aangekomen mag ik van mezelf weer nieuwe kaarten sturen en omdat ik er dan 9 tegelijk mag versturen ga ik ook uit van wat 'exotische landen' :).

Gisteren een kaartje met drie aardappelen gekregen. Ik dacht echt iets van 'wtfffffff :')', maar achterop een superleuk verhaaltje over hoe die aardappel hun regio in Polen representeert enzo, superleuk :D! Ze schreef ook dat ik waarschijnlijk wel gek op zou kijken waarom ik een kaartje met een aardappel ontving :P.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:51:59 #50
147091 janeway
live long and prosper
pi_110177290
Vandaag 2 kaartjes binnen.
Eentje uit rusland.. Met een Russische tekst van de schrijver in een handschrift wat ik niet kan lezen. Postcode staat er wel 3x op hahaha. Moest ook erg zoeken naar de registratie code.. Maar gevonden..
Verder een kaart uit Maleisië met als afzender een Erika, Joe en een Josh dat vind ik dan humor, super internationale namen.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:55:09 #51
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110177442
Ik ga vandaag even die 125 jaar Albert Heijn postzegels scoren.. En dan maar gaan bijplakken :p Ze zijn zo leuk!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 april 2012 @ 16:49:57 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110187992
k kreeg deze vandaag binnen O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110190544
Oh die is mooi!
  woensdag 11 april 2012 @ 18:48:48 #54
342418 VKV
Plausibel
pi_110193180
Vandaag weer een kaart binnen, dit keer uit Rusland! M'n aantal received blijft steeds boven het aantal sent staan :P
pi_110195043
Ja bij mij ook. Twee sent, vijf received. Een kaart is inmiddels expired en twee anderen zijn nog onderweg dus het klopt wel alleen lijkt het zo raar.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:02:54 #56
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110197588
Jeuj! Ik kreeg vandaag wel drie kaartjes binnen :D Waarvan zelfs twee met vogels (staat in mijn profiel).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er trouwens meer verzonden dan gekregen; 46 tegen 41.
  Moderator woensdag 11 april 2012 @ 20:05:52 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_110197762
Mooie vogels!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110199228
Heb al 3 favorites op dit kaartje :D

Children of the night. What music they make.
pi_110200010
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 11 april 2012 @ 20:50:23 #60
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110200557
Oh die is leuk! @Dehovenier! Die wil ik ook bij mijn favorieten, waar kan ik hem vinden?
pi_110201123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef littlepea het volgende:
Oh die is leuk! @Dehovenier! Die wil ik ook bij mijn favorieten, waar kan ik hem vinden?
http://www.postcrossing.com/user/librarycard/gallery

Linksbovenaan. Ik heb nog meer van zulke kaarten, maar die verstuur ik alleen als de ontvanger dat wil.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:13:39 #62
147091 janeway
live long and prosper
pi_110202154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

http://www.postcrossing.com/user/librarycard/gallery

Linksbovenaan. Ik heb nog meer van zulke kaarten, maar die verstuur ik alleen als de ontvanger dat wil.
Ook ff gefaved.. Te lelijk hahaha maar dan juist weer leuk.
En weg is je annonimiteit ;)
pi_110204802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef janeway het volgende:

[..]

Ook ff gefaved.. Te lelijk hahaha maar dan juist weer leuk.
En weg is je annonimiteit ;)
Mijn anonimiteit, wat doe je ;(
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:51:33 #64
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110205386
Sorry voor je anonimiteit, maar ik vind hem zo leuk O+
En ik heb je zebrakaart ook meteen gefaved!
pi_110205710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef littlepea het volgende:
Sorry voor je anonimiteit, maar ik vind hem zo leuk O+
En ik heb je zebrakaart ook meteen gefaved!
Ach, nu kan ik wel in de OP :P

Bedankt *O*
Children of the night. What music they make.
pi_110206743
Zo, heb vanavond 6 kaarten volgeschreven. Uiteraard met m'n bloemetjeskaart, daar heb ik er nog aardig wat van op voorraad :P Ben benieuwd of de ontvangers ze leuk gaan vinden :)
pi_110220327
Kan iemand mij uit de OP/WIKI halen? /pgrferrari
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_110220429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand mij uit de OP/WIKI halen? /pgrferrari
Uit de wiki is gebeurd, als je uit de OP wilt moet je denk ik even een modje inschakelen (PM-DM of het FB topic) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110220605
^O^ DM gestuurd naar Brand X
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_110243001
Jee, vandaag mijn 200e kaart ontvangen!!!
pi_110243892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Jum het volgende:
Jee, vandaag mijn 200e kaart ontvangen!!!
Een mijlpaal!
Children of the night. What music they make.
pi_110244243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Jum het volgende:
Jee, vandaag mijn 200e kaart ontvangen!!!
Yeeeuy, gefeliciteerd! *O*

Ik heb mijn 2e kaartje uit Japan gekregen. Ze had er al eentje gestuurd, maar die was expired..


http://www.postcrossing.com/postcards/JP-247878
pi_110244296
Helaas was mijn 200e kaart niet zo'n mooie als hierboven. Een of ander historisch gebouw in de Ukraine
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 19:56:10 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_110244359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Yeeeuy, gefeliciteerd! *O*

Ik heb mijn 2e kaartje uit Japan gekregen. Ze had er al eentje gestuurd, maar die was expired..

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/JP-247878
quote:
Travel time: 37 days
Dan kan die eerste natuurlijk niet expired zijn ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110246963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

[..]

Dan kan die eerste natuurlijk niet expired zijn ;)
Nu je het zegt :D
Ze had gezegd dat ze een nieuwe wou sturen, omdat NL altijd sneller was dan wat zij gewend was.
Dus de eerste is inderdaad nog niet zolang overweg :')
Ach, ik heb m'n kaartje!
pi_110269686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Yeeeuy, gefeliciteerd! *O*

Ik heb mijn 2e kaartje uit Japan gekregen. Ze had er al eentje gestuurd, maar die was expired..

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/JP-247878
da's een mooie zeg, nice! :D
pi_110270887
Mooie kaart uit Japan ja.

Al een week geen Hurray -O-, terwijl die 5 kaarten al bijna allemaal minimaal 2 weken weg zijn, waaronder 1 naar Duitsland.

Gisteren wel alweer 6 kaarten gepost. 4 daarvan zijn vanmorgen op de bus gedaan 2 anderen moet ik nog inscannen (het was te laat vond ik) en gaan dus in het weekend weg..

Ze gaan naar Polen, Ukraine, VS, Wit-Rusland, Estland ( ^O^ ) en Luxemburg ( *O* )
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110275734
hee ff een vraagje, wat betekent dat expired eigenlijk?
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:57:30 #79
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110275822
Een kaartje 'hoort' binnen 60 dagen aan te komen en geregistreerd te zijn. Nu lukt dat natuurlijk niet altijd en geraakt hij 'expired'. In dat geval is hij niet geregistreerd maar mag je wel een nieuw adres aanvragen. Overigens kunnen expired kaarten nog wel binnen een jaar na verzenden alsnog geregistreerd worden :).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110275829
Ja ik weet wel wat expired betekent maar betekent dat dat hij te lang onderweg is en eigenlijk kwijt is ofzo?
pi_110275879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef Finland. het volgende:
Een kaartje 'hoort' binnen 60 dagen aan te komen en geregistreerd te zijn. Nu lukt dat natuurlijk niet altijd en geraakt hij 'expired'. In dat geval is hij niet geregistreerd maar mag je wel een nieuw adres aanvragen. Overigens kunnen expired kaarten nog wel binnen een jaar na verzenden alsnog geregistreerd worden :).
Ok dankjewel! Ik denk dat ik me maar eens in ga schrijven dit weekend :@
Maar kan je zelf bepalen hoeveel je stuurt, bijvoorbeeld als je er maar 1 per maand wil versturen bij wijze van spreken. Of moet je ook een bepaald aantal halen?
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:00:16 #82
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110275927
Kan van alles zijn. Een van mijn kaarten is over drie dagen expired en het kan zijn dat de Russische PTT mijn Russische handschrift niet kon lezen. Ook kan het kaartje kwijt geraakt zijn in de post, gewoon nooit op de post gedaan zijn of er zijn landen die een beetje overhoop liggen (kan me een expired kaartje naar Japan herinneren van iemand hier die vier dagen voor die ramp is verzonden).

Of mensen hebben door allerlei omstandigheden geen manier om te registeren (heb wel eens ziekenhuisverhalen gehoord enzo).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:05:10 #83
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110276113
Je mag zelf bepalen hoeveel je verstuurd. Ik ben in het begin vrij hard van stapel gelopen en heb er toen vrij veel verstuurd terwijl mijn nichtje, die al meer dan drie jaar lid is, maar 60 of 70 kaarten heeft.

Zo heb ik nu besloten niks meer te versturen voordat ál mijn kaarten geregistreerd zijn.

Verder heb je wel een maximum aan het te versturen kaarten. Eerst mag je er vijf tegelijkertijd versturen en hoe meer je er blijft versturen hoe hoger dit getal wordt. Ik mag er nu acht versturen en zodra twee van de drie die nu nog onderweg zijn geregistreerd worden mag ik er negen versturen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110277669
Ook even een vraagje, scannen jullie ook alle kaarten in die je verstuurd? Of alleen die je ontvangt? Ik alleen die ik ontvang of 'moet' daar ook met de te versturen kaarten? Verder al twee kaartjes ontvangen, dus wachten op de volgende..
pi_110278387
Ik heb geen scanner dus kan ze sowieso niet scannen.
pi_110278515
Ik maak gewoon foto's. En alleen van de kaarten die ik verstuur. Voor inscannen moet ik helemaal naar zolder want daar staat dat ding.

Trouwens weer een kaart uit Maleisie gehad, mijn derde. En dat voor zo'n klein PC-land. En een heerlijk lekkere ijskaart uit Finland met een Angry Bird postzegel...http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1393399

[ Bericht 12% gewijzigd door Jum op 13-04-2012 15:17:06 ]
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:14:49 #87
342418 VKV
Plausibel
pi_110278955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Trade het volgende:
Ook even een vraagje, scannen jullie ook alle kaarten in die je verstuurd? Of alleen die je ontvangt? Ik alleen die ik ontvang of 'moet' daar ook met de te versturen kaarten? Verder al twee kaartjes ontvangen, dus wachten op de volgende..
Ik maak foto's van alle verzonden en ontvangen kaarten. Alleen bij de eerste 6 verzonden kaarten heb ik t nog niet gedaan.
pi_110279270
Ik scan alleen mijn ontvangen kaarten in :) Vind het zo'n gedoe altijd, dat knip en plak werk..

Vandaag mijn mooiste kaartje tot nu toe gekregen O+ O+ O+


http://www.postcrossing.com/postcards/UA-252259

Stats:

» Sent: 62 postcards
» Received: 56 postcards
» Traveling: 8 postcards out of 10
» Sent distance: 194,176 km (120,655 miles)
» Received distance: 238,934 km (148,467 miles)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 15:22:44 ]
pi_110280836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik scan alleen mijn ontvangen kaarten in :) Vind het zo'n gedoe altijd, dat knip en plak werk..

Vandaag mijn mooiste kaartje tot nu toe gekregen O+ O+ O+

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/UA-252259

Stats:

» Sent: 62 postcards
» Received: 56 postcards
» Traveling: 8 postcards out of 10
» Sent distance: 194,176 km (120,655 miles)
» Received distance: 238,934 km (148,467 miles)
Oh wow! Ik zou ook wel zo'n kaartje willen hebben. Ik hou van die stijl.

Meteen even ls favourite aanmerken
pi_110280905
Ik scan alles in: ontvangen en verzonden kaartjes :-)

Eens zien wat mijn statistiekjes zijn...
» Sent: 137 postcards
» Received: 136 postcards
» Traveling: 3 postcards out of 11
» Sent distance: 544,640 km (338,424 miles)
» Received distance: 555,637 km (345,257 miles)

En die voor mijn zoontje:
» Sent: 42 postcards
» Received: 42 postcards
» Traveling: 4 postcards out of 9
» Sent distance: 163,685 km (101,709 miles)
» Received distance: 161,477 km (100,337 miles)
pi_110280967
Ben nog niet uit de OP gehaald...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:04:30 #92
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110281231
@ Miniem Schakel even een mod in, wij kunnen dat namelijk niet voor je doen ;).

Ik maak foto's van mijn kaartjes, gewoon voor mijn eigen overzicht. Heb in iPhoto een mooi overzichtje, alhoewel ik hopeloos achterloop op het moment. Inscannen is overigens toch geen optie, want ik heb geen scanner :P.

Zit er overigens aan te denken om van de leukste postcrossingkaartjes een hema-agenda te maken voor volgend schooljaar, dan ga ik ze uiteraard wel inscannen.

@ Poesopstokje: Wat een mooie foto! O+

Het kriebelt overigens wel om weer kaartjes te gaan versturen. Van mezelf moeten alle kaartjes nog even aankomen voordat ik weer mag versturen. En ik ben trots op mezelf dat ik zoveel discipline vertoon :@ :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110281396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef Finland. het volgende:
@ Miniem Schakel even een mod in, wij kunnen dat namelijk niet voor je doen ;).

Dat had ik gedaan, maar wss reageren ze niet.
Druk wel op rapporteren.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:41:55 #94
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110282763
Wat een toffe kaart poesopstokje!
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:24:36 #95
147091 janeway
live long and prosper
pi_110285942
Ik heb vandaag een 30 postcards project kaart gehad.. Toch wel tof.. Ik had er een maand of 2 geleden van gehoord en wilde toen wel een kaart sturen naar het project maar ja uiteindelijk niet gedaan..
Ga dat nu toch wel doen. Toch een leuk project http://www.30postcards.com/
pi_110286532
Ik scan al mijn kaarten in, ik vind het leuk om dat bij te kunnen houden, dan kun je altijd zien wat je ookweer gestuurd hebt! Als je het niet scant vergeet je het!

Vandaag weer twee kaartjes in de bus, uit Duitsland en uit China, gaat goed deze week al een stuk of 7 ontvangen nu!
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:05:48 #97
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110287240
Vandaag wel vier kaartjes in de bus! Ik denk dat ze ze opsparen bij de posterijen en dan allemaal tegelijk bezorgen of zo. Ik kreeg er een uit Belgie, een uit Taiwan! uit de US en uit Japan.

Die uit Japan vind ik erg mooi. Hij is ook op een soort van rijstpapier gedrukt lijkt het.

pi_110288379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:58 schreef Miniem het volgende:
Ben nog niet uit de OP gehaald...
Ga je niet meer PC-en? :'(
pi_110289603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef littlepea het volgende:
Vandaag wel vier kaartjes in de bus! Ik denk dat ze ze opsparen bij de posterijen en dan allemaal tegelijk bezorgen of zo. Ik kreeg er een uit Belgie, een uit Taiwan! uit de US en uit Japan.

Die uit Japan vind ik erg mooi. Hij is ook op een soort van rijstpapier gedrukt lijkt het.

[ afbeelding ]
oooh wow dat is echt een mooie kaart zeg! O+
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 20:33:07 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_110291059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat had ik gedaan, maar wss reageren ze niet.
Druk wel op rapporteren.
Ik denk dat ook mod's naast Fok ook een leven hebben ;) komt echt wel goed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110291842


Zo blij mee!!! O+
pi_110293098
Haha die is lief!
I had a signature once. It was awful.
pi_110294196
:D Gaaf! IJshockey?
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:15:37 #104
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110299779
IJshockey ja :Y

Deze lag vanmiddag op mij te wachten :)



http://www.postcrossing.com/postcards/ES-158921

Ergens in Noord-Spanje..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:41:07 #105
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_110301021
Mooie!
  Moderator zaterdag 14 april 2012 @ 07:41:13 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_110306626
Twee expired kaartjes erbij helaas... Eentje naar Oosterijk en eentje naar Litouwen... Tja, zonde. Ik zal ze zo even een berichtje sturen, misschien hebben ze m over het hoofd gezien. En anders jammer dan.

Ik mag in ieder geval weer kaartjes schrijven *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:59:41 #107
342418 VKV
Plausibel
pi_110316580
Ik heb er een uit Australië :D Die heeft veel kilometers gemaakt en dat in 5 dagen!
pi_110323372
5 dagen? Da's lekker snel voor zo'n lange afstand! :D

Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen:

http://www.postcrossing.com/postcards/BE-146139

en


http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1331417
pi_110324569
Puppy O+

En die van België is wel érg vet! Gefaved O+
pi_110325504
Jah, die Mapcard van Bels vind ik ook erg leuk! De afzender stuurde hem, omdat Hasselt er ook op staat - da's mijn achternaam- en dat vond hij leuk...ik ook :D
pi_110327976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:15 schreef Bos81 het volgende:
IJshockey ja :Y

Deze lag vanmiddag op mij te wachten :)

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/ES-158921

Ergens in Noord-Spanje..
Mooi.
Children of the night. What music they make.
pi_110365850

Trapsgat


Boven de bank in de woonkamer
  zondag 15 april 2012 @ 21:24:27 #113
147091 janeway
live long and prosper
pi_110369016
leuk, de leukste/mooisten hangen bij ons in de wc.
pi_110370466
Foto's bitte!! :D
  zondag 15 april 2012 @ 21:44:58 #115
147091 janeway
live long and prosper
pi_110370628
Morgen, tis nu zo donker.. Dan wordt het niet mooi..
pi_110373300
Ik bewaar ze allemaal in fotohoezen, en die zitten weer in een multomap :P
Children of the night. What music they make.
pi_110377820
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik bewaar ze allemaal in fotohoezen, en die zitten weer in een multomap :P
En grotere kaartjes dan? Of heb je daar speciale voor?

Ik wil ze zichtbaar! Krijg er veel reacties op, dat maakt het extra leuk.
  maandag 16 april 2012 @ 13:18:19 #118
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110392497
Ooh poesopstokje, leuk! Ik heb een kaartenrek van tentoon, daar ga ik die van mij in doen.. Ik heb die van 3/4 jaar terug ook nog maar dat zijn er maar 24.

Van mij mogen die kaarten nu ook wel geregistreerd gaan worden die ik heb verstuurd... Heb al wel nieuwe kaarten gescoord. De vvv hier had hartstikke leuke kaarten met de slogan van de stad erop. Ik vind et hele mooie kaarten. En ze waren maar 1 euro voor 7 stuks. Sowieso geschikt voor de mensen die niks op hun profiel zetten..
Heb al 2 adressen gehad in taiwan en een ander oosters land dat er niks op het profiel staat en dat het adres een bedrijf lijkt. Maar misschien is het dan wel een werknemer waarbij het eigen huis dn geen adres heeft ofzo?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 16 april 2012 @ 13:24:48 #119
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110392810
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heb al 2 adressen gehad in taiwan en een ander oosters land dat er niks op het profiel staat en dat het adres een bedrijf lijkt. Maar misschien is het dan wel een werknemer waarbij het eigen huis dn geen adres heeft ofzo?
Ik kreeg voor een direct swap dit weekend een adres in India..

Dat waren iets van 8 regels en dan ook nogeens: Boven hotel... en naast de .... kerk :D _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 16 april 2012 @ 13:28:36 #120
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110392977
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik kreeg voor een direct swap dit weekend een adres in India..

Dat waren iets van 8 regels en dan ook nogeens: Boven hotel... en naast de .... kerk :D _O-
Nou idd 7/8 regels :p ik heb het klakkeloos over gepent ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 16 april 2012 @ 16:21:13 #121
147091 janeway
live long and prosper
pi_110399959
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Foto's bitte!! :D
Bij deze. Ik heb er nog veel meer in een schoenen doos dat zijn de kaarten die niet tot mijn toptien horen.



Ik kreeg vandaag een kaartje uit taiwan. Ik mag op visite komen hihi grappig detail. Adres links en tekst allemaal rechts. Postzegels ook links.. Dat vind ik dan haast nog gaver dan de voorkant.
Ik heb ook een kaartje eens uit china gekregen, die persoon had zo'n mooi handschrift het leek wel geprint.. Zo regelmatig echt heel mooi. Dat vond ik ook zo mooi.
pi_110400652
Ik heb een account aangemaakt :D
  maandag 16 april 2012 @ 16:38:55 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110400774
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef janeway het volgende:

[..]

Bij deze. Ik heb er nog veel meer in een schoenen doos dat zijn de kaarten die niet tot mijn toptien horen.

[ afbeelding ]

Ik kreeg vandaag een kaartje uit taiwan. Ik mag op visite komen hihi grappig detail. Adres links en tekst allemaal rechts. Postzegels ook links.. Dat vind ik dan haast nog gaver dan de voorkant.
Ik heb ook een kaartje eens uit china gekregen, die persoon had zo'n mooi handschrift het leek wel geprint.. Zo regelmatig echt heel mooi. Dat vond ik ook zo mooi.
Ik kreeg ook vandaag een kaart uit Taiwan. Postzegel weet ik zo niet. Moet ik zo boven even kijken, maar adres stond inderdaad links. En mijn voornaam schreef ze tot twee keer toe verkeerd (eerst Eris en daarna Hrik -- ik heet Erik) En ze was dol op het boek Er komt een vrouw bij de dokter..(wat ze dan wel weer foutloos overschreef...)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110402525
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef janeway het volgende:

[..]

Bij deze. Ik heb er nog veel meer in een schoenen doos dat zijn de kaarten die niet tot mijn toptien horen.

[ afbeelding ]

Ik kreeg vandaag een kaartje uit taiwan. Ik mag op visite komen hihi grappig detail. Adres links en tekst allemaal rechts. Postzegels ook links.. Dat vind ik dan haast nog gaver dan de voorkant.
Ik heb ook een kaartje eens uit china gekregen, die persoon had zo'n mooi handschrift het leek wel geprint.. Zo regelmatig echt heel mooi. Dat vond ik ook zo mooi.
*O* Leuk! Dat kan ik misschien ook wel gaan doen!

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb een account aangemaakt :D
Yeeey, welkom! Heb je al een adres aangevraagd? :D
pi_110407545
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*O* Leuk! Dat kan ik misschien ook wel gaan doen!

[..]

Yeeey, welkom! Heb je al een adres aangevraagd? :D
Ja! En al een kaart en postzegels gekocht :D
pi_110413046
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja! En al een kaart en postzegels gekocht :D
En waar gaat de reis naartoe? :+
pi_110413678
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En waar gaat de reis naartoe? :+
Naar wit-rusland zoals zovelen volgens mij is erg populair daar denk ik of niet :D
Kaart is geschreven, 1 europa zegel is genoeg toch?
  maandag 16 april 2012 @ 21:10:27 #128
147091 janeway
live long and prosper
pi_110413891
Ja dat is nog Europa. Heel rusland trouwens
pi_110414019
Maar als je er 1 krijgt moet je hem registreren maar als je er stuurt hoef je niks te doen of wel?
pi_110414263
Nee zo te zien niet, maar hoe zit dat nou dan, iemand krijgt nu mijn adres en kan ik dan zien dat er 1 onderweg is?
  maandag 16 april 2012 @ 21:15:06 #131
147091 janeway
live long and prosper
pi_110414291
Euh nee wel goed je ID op de kaart zetten. OP een plek die duidelijk is. Ik doe het vaak onder het adres in rode inkt. De rest is in blauw. Evt kan je een afbeelding of een scan uploaden

- edit - iemand krijgt jou adres pas als je verzonden kaart geregistreerd is. Dus als je kaartje is aangekomen daarna kan jij pas een kaart ontvangen.
pi_110414373
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef janeway het volgende:
Euh nee wel goed je ID op de kaart zetten. OP een plek die duidelijk is. Ik doe het vaak onder het adres in rode inkt. De rest is in blauw. Evt kan je een afbeelding of een scan uploaden
Ok ja ik heb hem al bovenaan boven de tekst gezet is wel duidelijk denk ik zo :)
pi_110414406
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef janeway het volgende:
Euh nee wel goed je ID op de kaart zetten. OP een plek die duidelijk is. Ik doe het vaak onder het adres in rode inkt. De rest is in blauw. Evt kan je een afbeelding of een scan uploaden

- edit - iemand krijgt jou adres pas als je verzonden kaart geregistreerd is. Dus als je kaartje is aangekomen daarna kan jij pas een kaart ontvangen.

Ok dankjewel!
pi_110414448
Dan ga ik hem meteen versturen :')
  maandag 16 april 2012 @ 21:17:18 #135
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110414492
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 16 april 2012 @ 21:17:38 #136
147091 janeway
live long and prosper
pi_110414524
Kan je doen maar de post komt toch niet voor morgen 18 uur je bus legen
  maandag 16 april 2012 @ 21:18:01 #137
147091 janeway
live long and prosper
pi_110414560
Bos die is leuk en eenzaam zeg.. AAhhh ik ga hem faven
pi_110414574
nee weet ik mar morgen heb ik geen tijd :+
pi_110415029
Hij is onderweg *O*
  maandag 16 april 2012 @ 21:25:50 #140
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110415174
Jaaaaa! Vandaag na twee weken geen kaartje te hebben een vet cool kaartje uit Duitsland. Mijn eerste zelfgemaakte kaartje O+. Ze heeft een krantenartikel voorop geplakt die gaat over nobelprijswinnaar die een gedicht uitgebracht had met daarin een kritische noot over Israel. Nu is er in Duitsland allemaal veel debat of men als Duitser (vanwege de holocaust) sowieso wel kritiek op Isreal mag leveren. Als geschiedenisliefhebber vind ik dit absoluut een zeer interessant vraagstuk.

Mijn kaartje naar Moskou is ook expired, de eerste voor mij. Jammer, maar helaas gewoon part of the deal. Nu zijn er nog twee kaartjes onderweg en als die aangekomen zijn mag ik van mezelf weer versturen *O*.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 16 april 2012 @ 21:26:47 #141
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110415252
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij is onderweg *O*
Met Wit-Rusland moet je ongeveer rekening houden met 2 weken of meer ( met wat mazzel sneller, maar over het algemeen worden de kaarten naar dat land pas na 2 weken geregistreerd)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Sport maandag 16 april 2012 @ 21:27:45 #142
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110415324
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef janeway het volgende:
Ja dat is nog Europa. Heel rusland trouwens
Apart eigenlijk, zit je boven China, mag je een Europzegel plakken. Ga je wat km's naar beneden, moet je opeens een Wereldzegel plakken. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_110415330
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Met Wit-Rusland moet je ongeveer rekening houden met 2 weken of meer ( met wat mazzel sneller, maar over het algemeen worden de kaarten naar dat land pas na 2 weken geregistreerd)
Ok,van de week als ik weer tijd heb nog wat meer adressen aanvragen, ik vind het nu al leuk :P
  maandag 16 april 2012 @ 21:28:58 #144
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110415384
Pas maar op, je geraakt nog verslaafd hieraan ;).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 16 april 2012 @ 21:30:07 #145
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110415462
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Apart eigenlijk, zit je boven China, mag je een Europzegel plakken. Ga je wat km's naar beneden, moet je opeens een Wereldzegel plakken. :')
VOlgens mij zijn landen in Noord-Afrika nog dichterbij dan Moskou? of niet?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110415593
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef Finland. het volgende:
Pas maar op, je geraakt nog verslaafd hieraan ;).
Ik kan het me voorstellen ;)
  Redactie Sport maandag 16 april 2012 @ 22:20:37 #147
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110418917
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

VOlgens mij zijn landen in Noord-Afrika nog dichterbij dan Moskou? of niet?
Volgensmij ook. Maar verder in Rusland helemaal. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 07:10:35 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_110426618
Ik kreeg vandaag een Hurray van een van mn expired kaartjes *O* Ik had een berichtje gestuurd, of ze m misschien per ongeluk was vergeten te registeren. En dat was dus inderdaad gebeurd, terwijl ze m nog wel zo leuk vond. Met 1000x excuses en alles erop en eraan.

Nou ja, prima :) zij blij, ik blij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:30:10 #149
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110428451
Onvoorstelbaar, dan moet ik oa kaartjes sturen naar Duitsland, Finland en Wit Rusland en dan wordt de kaart naar de Verengde Staten als eerste geregistreerd. Donderdag op de post gegaan... Blije hurray! En 2 nieuwe adressen. USA en Australie! Jippie!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:40:51 #150
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110428731
Ik ga mijzelf ook eens aanmelden! *G*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:47:19 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110428938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijzelf ook eens aanmelden! *G*
Yeah *G*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:56:11 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110429168
Zo. De eerste moet naar Rusland :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:34:11 #153
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_110430292
Leuk, nieuwe postcrossers! Welkom bij deze verslavende hobby _O_

Ik krijg leuke reacties op de bloemenkaartjes met eigen ontwerp, echt keigaaf om te lezen O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:35:01 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110432267
Leuk Ries :)

Vandaag komt er naar alle waarschijnlijkheid weer een expired kaartje bij.. Nummer 5 alweer ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110434068
Zo ik heb eindelijk via idrukker een gratis setje Flower Power kaarten te pakken! *O*
(Dit moest ik ff kwijt ;) )
pi_110434239
Zo weer een adres aangevraagd, nu naar moskou :)
pi_110434376
En nog een aangevraagd nu naar duitsland, maar ze nogal wat eisen wat voor kaart het moet zijn en wat er per se op moet staan :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:45:35 #158
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_110435092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zo ik heb eindelijk via idrukker een gratis setje Flower Power kaarten te pakken! *O*
(Dit moest ik ff kwijt ;) )
Fijn dat het je gelukt is! Ik hoor van anderen dat de kaarten tegenwoordig moeilijker te krijgen zijn, door het nieuwe systeem.

Zelf heb ik zonet deze kaart geregistreerd, die gisteren bezorgd is:


http://www.postcrossing.com/postcards/BY-422735

En hij is dus maar 5 dagen onderweg geweest, kijk het kán dus wel snel gaan *O*
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:47:55 #159
342418 VKV
Plausibel
pi_110435169
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zo ik heb eindelijk via idrukker een gratis setje Flower Power kaarten te pakken! *O*
(Dit moest ik ff kwijt ;) )
Ik dankzij jou ook :D Meteen na je reactie naar de site gegaan (12:19 uur) en bingo :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:51:54 #160
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110435335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En nog een aangevraagd nu naar duitsland, maar ze nogal wat eisen wat voor kaart het moet zijn en wat er per se op moet staan :')
Ik zit nu ook in dubio of ik voor mn kaartje naar ustrlie nog lang de winkel ga. Ze wil graag iets van Fiep Westendorp en dat is nogal Nedelands natuurlijk ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110437033
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik zit nu ook in dubio of ik voor mn kaartje naar ustrlie nog lang de winkel ga. Ze wil graag iets van Fiep Westendorp en dat is nogal Nedelands natuurlijk ;)
Ja ik ben al op pad geweest :D
Bij de xenos hebben ze wel leuke kaarten trouwens
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 13:52:07 #162
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110437948
Ik snap dat soms niet he, verstuur je een kaart naar (Wit)-Rusland, dan doet hij er 30 dagen over. Krijg je er een uit die landen, dan duurt het soms maar 3 of 4 dagen. :')

Hoe?? :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_110438858
Bij die europa zegels moet je dat priority stukje er ook aanplakken?
pi_110438958
Oh ja ik zie het al, maar vraag me af of dat nou echt verschil maakt
pi_110439157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef RiesAmaris het volgende:

[..]

Fijn dat het je gelukt is! Ik hoor van anderen dat de kaarten tegenwoordig moeilijker te krijgen zijn, door het nieuwe systeem.

Het kan soms inderdaad erg lastig zijn ze te krijgen, zoals met jouw kaarten het geval was, maar ik heb in het recente verleden ook wel eens gehad dat ik een paar keer in korte tijd geluk had. Dan kun je weer meer kaarten krijgen dan met het oude systeem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef VKV het volgende:

[..]

Ik dankzij jou ook :D Meteen na je reactie naar de site gegaan (12:19 uur) en bingo :P
:D
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:29:07 #166
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110439579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja ik zie het al, maar vraag me af of dat nou echt verschil maakt
Nou, ik heb dus een kaart naar duitsland gestuurd zonder priority en die is er dus nog niet, diezelfde dag heb k een kaart naar de usa gestuurd met priority en die is er al wel? Dus ik vermoed van wel ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110439850
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Nou, ik heb dus een kaart naar duitsland gestuurd zonder priority en die is er dus nog niet, diezelfde dag heb k een kaart naar de usa gestuurd met priority en die is er al wel? Dus ik vermoed van wel ;)
Ok :D
Ja heb er 1 naar wit-rusland gestuurd zonder,de rest met. Volgens mij ben ik bij die bij het id-nummer ook NL vergeten ervoor te zetten dus we zullen zien. Er zijn er nu 4 onderweg :)
En nog even wereldpostzegels halen voor mijn kaartje naar Japan
pi_110440443
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt :') _O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:09:33 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110441195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt :') _O-
:D OOPS :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:10:43 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110441238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt :') _O-
Haha :D

Ik ga zo ook even om zegels en misschien nog even voor kaartjes kijken. Morgen ben ik vrij, dus kan ik aan de slag ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110441639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt :') _O-
_O-
pi_110441819
Zojuist kreeg ik de volgende hurray:

"Thank you for the beautiful postcard.
Sunrise (or sunset) is amazing!

Kiyo"


behorende bij deze kaart:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1148710

Hoe interpreteren jullie de hurray? Zou de ontvanger op het plaatje, op de onderste rij, onder de molen doelen of is het per ongeluk een verkeerde hurray bij een verkeerde kaart? Ik ben er zelf nog niet uit....
pi_110441863
Heb hem toch gewoon verstuurd met halverwege ineens van oh shit ik dacht dat je lesbisch bedoelde sorry! Maar het was zo'n leuke kaart dus hoop dat zeniet beledigd is :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:30:08 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110442067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Kaasmuisje het volgende:
Hoe interpreteren jullie de hurray? Zou de ontvanger op het plaatje, op de onderste rij, onder de molen doelen of is het per ongeluk een verkeerde hurray bij een verkeerde kaart? Ik ben er zelf nog niet uit....
Het lijkt mij een foutje :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110442476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij een foutje :o
Ik wilde net zeggen, ja zal wel die zonsondergang onderaan bedoelen :D
Maar het zou net zo goed een foutje kunnen zijn ja ik heb geen idee :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:40:42 #176
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_110442541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zojuist kreeg ik de volgende hurray:

"Thank you for the beautiful postcard.
Sunrise (or sunset) is amazing!

Kiyo"


behorende bij deze kaart:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1148710

Hoe interpreteren jullie de hurray? Zou de ontvanger op het plaatje, op de onderste rij, onder de molen doelen of is het per ongeluk een verkeerde hurray bij een verkeerde kaart? Ik ben er zelf nog niet uit....
Ik zou zeggen dat ze die onderste zonsondergang bedoelt, maar apart is het wel :P
pi_110445723
Zo krijg je een tijdje niks, en zo liggen er opeens 3 kaarten in de bus *O*

Eentje uit USA, eentje uit Belarus en eentje uit Rusland. Alledrie zijn het mooie kaarten van landschappen. Op die van Belarus is een ruïne te zien waarvan men zegt dat het er spookt, en dit is bevestigd door paranormale onderzoekers, journalisten en het museumpersoneel. Dat sluit dus mooi aan op mijn profiel, dus die krijgt een leuke hurray van mij :P

[ Bericht 29% gewijzigd door DeHovenier op 17-04-2012 16:57:02 ]
Children of the night. What music they make.
pi_110445965
Daarnet iemands allereerste kaartje geregistreerd, leuk!
I had a signature once. It was awful.
pi_110447013
Ik kan niet wachten tot ik een kaartje krijg :D maar zal nog wel even duren :P
pi_110447114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik een kaartje krijg :D maar zal nog wel even duren :P
Weet je al waar ze je gaat ophangen?

Ikzelf bewaar ze in doorzichtige fotoinsteekhoesjes (A5 formaat), en die zitten weer in een multomap.
Children of the night. What music they make.
pi_110447175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Weet je al waar ze je gaat ophangen?

Ikzelf bewaar ze in doorzichtige fotoinsteekhoesjes (A5 formaat), en die zitten weer in een multomap.
Zit te denken om ze op de plee te hangen _O-
pi_110447195
Maar als je er veel hebt is een map wel een leuk idee :)
pi_110449021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar als je er veel hebt is een map wel een leuk idee :)
Of je plakt alle muren vol :P
Children of the night. What music they make.
pi_110449242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of je plakt alle muren vol :P
Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijg :D
pi_110449267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijg :D
Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoor :P
Children of the night. What music they make.
pi_110449288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoor :P
Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond weg _O_
pi_110449310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond weg _O_
Goed bezig.

Ik heb nu dit:

Sent: 15 postcards
Received: 15 postcards
Traveling: 4 postcards out of 7
Children of the night. What music they make.
pi_110449347
Hoe zit dat trouwens met dat scannen? Want ik heb wel een printer daar kan ik wel mee scannen maar zou niet weten of ik het dan ook op de pc kan zetten :?
pi_110449374
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Goed bezig.

Ik heb nu dit:

Sent: 15 postcards
Received: 15 postcards
Traveling: 4 postcards out of 7
Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar toch :P
pi_110449746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar toch :P
5 dagen, en die kwam uit Finland.
Children of the night. What music they make.
pi_110449785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat scannen? Want ik heb wel een printer daar kan ik wel mee scannen maar zou niet weten of ik het dan ook op de pc kan zetten :?
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
Children of the night. What music they make.
pi_110449940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
hmm zal eens kijken
pi_110449984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
Ja wacht even :P volgens mij kan ik alleen kopieren zit ik nu te denken
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 19:16:43 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_110452052
Je kunt er ook gewoon een foto van maken ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110452553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt er ook gewoon een foto van maken ;)
oh dat kan ook nog ja ;)
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:43 #196
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110457079
Oh hemel... Ik heb er nu al lol in om teksten te schrijven _O-
Ik moet er ook ééntje binnen NL versturen en dan vind ik het minder leuk om er iets op te schrijven. Hebben jullie dat ook? :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110457164
Auto :D :W
Ik heb die optie 'binnen NL' uitgeschakeld, vind er weinig aan idd :@
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:51:13 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110457453
Hey!!
Ja, dat heb ik ook meteen gedaan nadat ik de Nederlandse had gehad _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:53:17 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110457603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel... Ik heb er nu al lol in om teksten te schrijven _O-
Ik moet er ook ééntje binnen NL versturen en dan vind ik het minder leuk om er iets op te schrijven. Hebben jullie dat ook? :@
Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen is *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:02:11 #200
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110458202
Ik wil het liefst morgen al een kaartje terug hebben, maar dat gaat hem niet worden natuurlijk _O-
Ik vertelde het aan mijn moeder en die was ook helemaal enthousiast, haha.
Oja Bos... Ik had toch nog best wat kaarten thuis liggen, :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:04:41 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110458429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil het liefst morgen al een kaartje terug hebben, maar dat gaat hem niet worden natuurlijk _O-
Ik vertelde het aan mijn moeder en die was ook helemaal enthousiast, haha.
Oja Bos... Ik had toch nog best wat kaarten thuis liggen, :@
Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebt :D :X :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:05:23 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110458463
Dat is veeeeél!!!! :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110459434
Het loopt hier storm! :D

Ik zit alweer op 3/10, gaat ineens super snel.
Nu echt wachten tot 0/10!
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:22:01 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110459528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Het loopt hier storm! :D

Ik zit alweer op 3/10, gaat ineens super snel.
Nu echt wachten tot 0/10!
Dat ga ik nu ook echt en dan ook echt proberen. 1 mazzeltje. Mijn europa-zegels zijn op en ik zit volgende week tot en met zaterdag in het huis van mijn vader... Ik sta nu op 10/11, waarvan een kaart al op 60 dagen staat dus die kan ieder moment op expired komen te staan...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:26:39 #205
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110459821
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebt :D :X :')
190 is heul veel. Ik ben vorige week zondag weer begonnen en zit nu op 27 nieuwe kaarten op voorraad :p en ik heb sowieso ook nog best een aantal kaarten. Mijn vriend is op uitzending geweest als militair en toen zond ik hem ook elke week kaarten en pakketjes. Daar heb ik er nog een groot aantal van ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110460743
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen is *O*
Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:46:36 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110460921
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Kaasmuisje het volgende:

[..]

Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?
Nee,ik wil het liefste dierenkaarten en die kan je dus ook vanuit Nederland krijgen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110461792
Die naar Japan net op de bus gedaan :D
Nu zijn er 5 onderweg ik ben benieuwd ben nu al verslaafd vrees ik ;(
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:30:40 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110463738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die naar Japan net op de bus gedaan :D
Nu zijn er 5 onderweg ik ben benieuwd ben nu al verslaafd vrees ik ;(
+1 ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:28:55 #210
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_110467145
ghihi nog meer verslaafden, nice :D
pi_110471905
Ik liep een beetje achter met aanvragen. Mocht er al weer 10 aanvragen. Binnenkort zelfs nog een want mijn Amerikaan is nog steeds niet online geweest. Kaartje gaat dus expiren.

Weer wat nieuwe adressen aangevraagd. Moet eigenlijk ook weer nieuwe kaarten kopen. Mijn voorraad is niet veel soeps meer.
  Redactie Sport woensdag 18 april 2012 @ 08:16:05 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110471958
Postcards Sent: 37
Postcards Received: 39

:P

Moet alleen weer eens wat versturen, maar het staat hier al 2 weken op 4/9 en eigenlijk wil ik naar 0/9. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 18 april 2012 @ 14:40:39 #213
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110484958
Jaaaaaaa, vandaag een hele mooie uit Isreal *O*! Met het Hebreeuwse alfabet! Zal hem zo even registreren en dan zal ik de link er bij plaatsen, als hij niet geüpload is dan zal ik er deze week even een foto van maken.

Even een klein vraagje. Ik ben nu een Hurray naar een Duitse aan het schrijven, is het oké om iets als 'Deine (naam)' eronder te zetten? In het Nederlands zou ik er ook wel 'liefs (naam)' neerzetten. Het is gewoon een jong meisje net als ik, bij een oude kerel zou ik het sowieso niet doen :P.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:43:09 #214
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110485087
Oe Finland, ben benieuwd!

Ik zou het gewoon doen. Ik zet er ook gerust xx onder. Heb lang altijd geen zin in formeel gedoe. Dat past trouwens vaak ook niet onder mijn lap tekst :p


Ik wil ook dat er vandaag nog een kaart van mij geregistreerd wordt! Ongeduldig is!!!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110485113
MIsschien gewoon Tsjüss ofzo.. Dat is ook vriendelijk...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 18 april 2012 @ 14:58:36 #216
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110485875
Ik heb er gewoon Liefs, in het Nederlands ondergezet. Tschüss is ook wel een goed idee voor de volgende keer inderdaad.

Dit is hem! Alleen hij is een beetje omgedraaid terwijl ik wel de foto rechtop heb gemaakt :P.


http://www.postcrossing.com/postcards/IL-17822
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:29:12 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110487435
Wat een leuke kaart!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110487573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Finland. het volgende:
Ik heb er gewoon Liefs, in het Nederlands ondergezet. Tschüss is ook wel een goed idee voor de volgende keer inderdaad.

Dit is hem! Alleen hij is een beetje omgedraaid terwijl ik wel de foto rechtop heb gemaakt :P.

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/IL-17822
Gaaf zeg, Israel...
pi_110487754
Heeel leuk! ^O^

(Ik had er ook zomaar weer 3 in de bus; Taiwan, Engeland en Deutschland!)
pi_110487829
Die joodse/Herbreeuwse kaart is leuk ja :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 18 april 2012 @ 15:48:22 #221
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110488519
Ik weet dat mijn nicht nu echt superjaloers gaat zijn :P. Zij is helemaal into het jodendom en Isreal enzo (ik heb vanwege mijn tante niet zo'n hele goede band met haar, dus ik weet het fijne er niet vanaf :')). Zij doet ook aan Postcrossing en wil dus ook ooit een kaart uit Israel ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen hoop ik voor haar :).

Nu we het er toch over hebben, waar hopen jullie allemaal een kaartje vandaan te krijgen? Of heb je al een kaart van je 'favoriete' land ontvangen? Zelf zou ik heeeeel graag een kaartje uit Noord-Korea willen ontvangen (mission impossible _O- ) en kaarten uit mijn lievelingsland Rusland doen het ook altijd goed, vooral als er toeristische dingen uit Sint-Petersburg op staan (en dan kan het me niks schelen of ze wel of niet uit SPB komen :+)
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110489104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Finland. het volgende:
Ik weet dat mijn nicht nu echt superjaloers gaat zijn :P. Zij is helemaal into het jodendom en Isreal enzo (ik heb vanwege mijn tante niet zo'n hele goede band met haar, dus ik weet het fijne er niet vanaf :')). Zij doet ook aan Postcrossing en wil dus ook ooit een kaart uit Israel ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen hoop ik voor haar :).

Nu we het er toch over hebben, waar hopen jullie allemaal een kaartje vandaan te krijgen? Of heb je al een kaart van je 'favoriete' land ontvangen? Zelf zou ik heeeeel graag een kaartje uit Noord-Korea willen ontvangen (mission impossible _O- ) en kaarten uit mijn lievelingsland Rusland doen het ook altijd goed, vooral als er toeristische dingen uit Sint-Petersburg op staan (en dan kan het me niks schelen of ze wel of niet uit SPB komen :+)
Ik zou nog graag een kaart willen uit

Belgie
Denemarken
Zweden
Noorwegen
IJsland
Ierland
Zuid-Korea
Thailand
Laos (kleine kans maar wie weet)
Mexico
Nieuw-Zeeland

En een willekeurig land uit de slurf tussen Mexico en Zuid-Amerika..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 18 april 2012 @ 16:03:46 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110489301
Ik heb daar nog niet echt over nagedacht & ben nu al blij met elk kaartje wat ik krijg _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 18 april 2012 @ 16:07:00 #224
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110489481
Ja, dat sowieso O+! Maar goed, een kleine wens koesteren kan nooit verkeerd zijn dacht ik zo.

Heb me overigens niet aan mijn belofte gehouden om te wachten tot álle kaartjes aangekomen zijn. Zes nieuwe adressen aangevraagd :'). Spannende landen zitten er niet tussen, maar Engeland is nieuw voor mij om heen te sturen. Morgen maar even naar de kaartenwinkel in de Oosterstraat!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110492368
Het lijkt ook ook ontzettend leuk om eens een kaartje uit een 'zeldzaam land' te krijgen, eentje met maar heel weinig deelnemers O+

Verder heb ik vandaag 2 kaarten gehad:
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-881014

http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1398447
pi_110492945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef RiesAmaris het volgende:
Het lijkt ook ook ontzettend leuk om eens een kaartje uit een 'zeldzaam land' te krijgen, eentje met maar heel weinig deelnemers O+

Verder heb ik vandaag 2 kaarten gehad:
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-881014

http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1398447
Dat had ik dus bijna gehad met de persoonlijk bericht uit Haiiti.. Dat verhaal wat ik al wel vaker hier heb neergezet. :( Die hebben maar 3 Postcrossers
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110502303
Als je lang op vakantie gaat moet je je profiel trouwens 3 weken van te voren op inactief zetten, dat wordt door PC zelf aangeraden.

Mag een kaartje naar Schotland sturen, leuk!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:51:08 #228
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110503477
Ik ga binnenkort 5 dagen weg, en misschien ben ik een paar dagen ervoor nog bij mijn ouders. Denk niet dat ik de moeite neem om mijn profiel op slot te zetten. Het staat er sowieso wel dat ik weg ben (voordeel van een studentenhuis, er is altijd wel iemand).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 20:57:31 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_110503929
Ik doe dat eigenlijk ook niet... Ik stuur een aantal weken van te voren gewoon geen kaartjes meer. De kaartjes die al onderweg zijn houd je toch niet tegen en dan komen er ook geen nieuwe meer op gang.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 18 april 2012 @ 20:58:54 #230
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110504036
Hahaha grappenmaker, ik was vandaag bijna gelijk. Ging ik even zes adressen aanvragen. Nou ja, boeiend :'). Het is niet zo dat kaartjes naar Nederland snel expiren.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_110504342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef Finland. het volgende:
Ik ga binnenkort 5 dagen weg, en misschien ben ik een paar dagen ervoor nog bij mijn ouders. Denk niet dat ik de moeite neem om mijn profiel op slot te zetten. Het staat er sowieso wel dat ik weg ben (voordeel van een studentenhuis, er is altijd wel iemand).
Ik ben ook volgende een weekje niet thuis, Zet mijn profiel ook niet op inactief. Registreer de eventueel binnenkomende kaarten wel weer bij thuiskomst en zet in de hurrays wel dat ik even een paar dagen er niet was... Ik denk ook niet dat ik het in mijn profiel zet, al wonen in dit huis ook andere mensen (ik woon onder de AWBZ met nog 2 anderen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 21:05:09 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_110504472
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben ook volgende een weekje niet thuis, Zet mijn profiel ook niet op inactief. Registreer de eventueel binnenkomende kaarten wel weer bij thuiskomst en zet in de hurrays wel dat ik even een paar dagen er niet was... Ik denk ook niet dat ik het in mijn profiel zet, al wonen in dit huis ook andere mensen (ik woon onder de AWBZ met nog 2 anderen)
Is voor die paar daagjes ook echt niet nodig hoor. Voor hetzelfde geld loopt de post wat achter, en voor je het weet ben je alweer terug
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110504699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is voor die paar daagjes ook echt niet nodig hoor. Voor hetzelfde geld loopt de post wat achter, en voor je het weet ben je alweer terug
Ja, zo denk ik er ook over hoor en dan wachten ze maar een paar dagen, 5 dagen later is niet zo heel veel natuurlijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 21:09:43 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_110504755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over hoor en dan wachten ze maar een paar dagen, 5 dagen later is niet zo heel veel natuurlijk
Nee, daarom. En het is ook niet dat je ze helemaal niet meer registreert. Die paar dagen, no big deal :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110508586
Er moet nog een kaartje binnenkomen en dan mag ik weer nieuwe adressen opvragen van mezelf *O*
Ga ook van die AH-zegels halen, vind ze wel echt heel schattig
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 18 april 2012 @ 22:01:56 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110508601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef nectarientje het volgende:
Er moet nog een kaartje binnenkomen en dan mag ik weer nieuwe adressen opvragen van mezelf *O*
Ga ook van die AH-zegels halen, vind ze wel echt heel schattig
AH zegels...? :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110508701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef automatic_ het volgende:
AH zegels...? :@
AH heeft speciaal voor hun 125-jarig bestaan postzegels uitgegeven met oa de hamsters! Althans, de silhouetten van de hamsters maar toch, hamsters!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  donderdag 19 april 2012 @ 00:29:30 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110516415
Oooo dat wist ik niet!
Wel leuk inderdaad :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 19 april 2012 @ 00:31:02 #239
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110516473
Ja maar ik heb ze vorige week dinsdag gehaald bij de ene ah vestiging en toen wilde ik er zaterdag nog een velletje bij een andere vestiging bij ophalen, OP :(
Ik heb nu ook nog zegels van de keukenhof. En dan plak ik er voor binnen europa gewoon een kerstzegel bij op :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 19 april 2012 @ 00:33:49 #240
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110516562
Die heb ik ook nog wel liggen....! Dat zijn inderdaad mooie bij-plak-zegels.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110519801
Dat inactief zetten zou ik ook alleen doen als je drie weken of langer weg gaat. Want de reistijd kan soms best een maand zijn en het is lullig als je vakantie ervoor zorgt dat je ineens enkele expired kaartjes ontvangt..
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:57:50 #242
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110520446
Ik hoop dat mijn eerste kaartje (althans 1 van de 5) vandaag geregistreerd gaat worden, 8-)
Deze hoefde maar naar Nederland _O-

Krijg je daar trouwens een mailtje van of moet je gewoon telkens op de site kijken?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110520569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoop dat mijn eerste kaartje (althans 1 van de 5) vandaag geregistreerd gaat worden, 8-)
Deze hoefde maar naar Nederland _O-

Krijg je daar trouwens een mailtje van of moet je gewoon telkens op de site kijken?
Je krijgt een zogenaamde ''Hurray!'' in je mailbox. Daar kan een berichtje van de ontvanger in zitten ;)
  donderdag 19 april 2012 @ 09:08:52 #244
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110520684
Ik wil een hurray *trommelt met haar vingers op het bureau*
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 19 april 2012 @ 09:18:32 #245
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110520894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Je krijgt een zogenaamde ''Hurray!'' in je mailbox. Daar kan een berichtje van de ontvanger in zitten ;)
Oké! Ik wacht met spanning af *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Redactie Sport donderdag 19 april 2012 @ 10:18:14 #246
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110522719
Eindelijk is mijn kaartje naar Australië aangekomen. Heeft er 31 dagen over gedaan. Nog 3 te gaan en ik ga weer versturen *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_110526440
Jeuj, een kaart naar Rusland is aangekomen, in 15 dagen tijd: http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1143822
Niet eens zo slecht, 15 dagen!

En eentje voor mijn zoontje:
http://www.postcrossing.com/postcards/GB-318990

[ Bericht 27% gewijzigd door RiesAmaris op 19-04-2012 15:58:21 ]
  donderdag 19 april 2012 @ 16:22:16 #248
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110536898
Oooo jouw zoontje doet ook mee! Kei schattig :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110537237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oké! Ik wacht met spanning af *O*
Ik ook!!! Maar ja nogal onwaarschijnlijk na 3 dagen ;(
Hoewel eentje naar Duitsland die komt misschien wel snel aan :D
  donderdag 19 april 2012 @ 16:35:03 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110537485
Ik heb een Nederlands kaartje erbij zitten, dus die moet er zijn (vind ik)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 19 april 2012 @ 16:42:08 #251
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110537791
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Nederlands kaartje erbij zitten, dus die moet er zijn (vind ik)
Vind ik ook!

Vind ik ook van mn Duitse kaartje. Dat is ook maar 401km. Dat zou toch moeten kunnen in een week tijd. Ook zonder priority zegel....
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110539296
Nou.... ik had een aantal jaar terug mijn oom in Noorwegen een kaartje gestuurd.. Heeft er 6 weken over gedaan zónder priorityzegel..
Het is niet aan te raden dus ;)
pi_110539481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou.... ik had een aantal jaar terug mijn oom in Noorwegen een kaartje gestuurd.. Heeft er 6 weken over gedaan zónder priorityzegel..
Het is niet aan te raden dus ;)
Ik heb er 1 naar wit-rusland gestuurd zonder priority zegel :')
  donderdag 19 april 2012 @ 17:24:14 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110539558
Ik heb ze allemaal met gedaan :7
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110539585
het kan ook goedgaan. Ik was op mijn kaarten naar China en de US de priorityzegel vergeten en die hebben er toch maar resp 18 en 7 dagen over gedaan.
  Redactie Sport donderdag 19 april 2012 @ 17:24:54 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110539589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik heb er 1 naar wit-rusland gestuurd zonder priority zegel :')
Waarom? Die zitten toch gewoon aan de postzegel vast? :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_110539657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waarom? Die zitten toch gewoon aan de postzegel vast? :P
Hier niet. Ik gebruik oude guldenpostzegels en dus lossen priorityplakkers
  donderdag 19 april 2012 @ 17:27:23 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110539709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Hier niet. Ik gebruik oude guldenpostzegels en dus lossen priorityplakkers
Dat is fraude toch? Was dat niet een tijdje geleden op het nieuws....? Eens ff kijken :)

Onee, dat was iets anders denk ik.
http://www.nu.nl/economie(...)ostnl-miljoenen.html
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110539849
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waarom? Die zitten toch gewoon aan de postzegel vast? :P
Ja nou ik trok zo los die postzegel eraf ik wist niet dat dat ding er ook op moest totdat ik het hier las. De rest dus wel gedaan :)
pi_110539875
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is fraude toch? Was dat niet een tijdje geleden op het nieuws....? Eens ff kijken :)
Postzegels met waardeaanduiding met een datum van 1971 of later zijn onbeberkt geldig. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je i.p.v. 50 cent 1gulden10 plakt
pi_110540985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef automatic_ het volgende:
Oooo jouw zoontje doet ook mee! Kei schattig :Y
Jup, heb een account voor hem aangemaakt toen hij iets van 20 dagen oud was. Ik gok er op dat Ruben een van de paar jongsten is met een PC account O+
  donderdag 19 april 2012 @ 18:29:46 #262
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_110542169

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1339279

Laatst ontvangen kaartje, uit Keulen O+
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_110542262
Oh die is leuk!

ik heb ook nog een mars voor je!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_110542345
Hoe zit dat nou met die expirered kaarten. Na 2 maanden ofzo? En als je hem dan alsnog registreert blijft ie expired of kan je hem dan niet meer registreren?
  donderdag 19 april 2012 @ 18:35:27 #265
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_110542410
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef nectarientje het volgende:
Oh die is leuk!

ik heb ook nog een mars voor je!
O+ Jeeeej!

Jij nog leuke kaarten gekregen?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_110550053
Gisteravond mijn 1e hurray gekregen uit duitsland na 2 dagen :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:46:01 #267
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110550388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe zit dat nou met die expirered kaarten. Na 2 maanden ofzo? En als je hem dan alsnog registreert blijft ie expired of kan je hem dan niet meer registreren?
Na 60 dagen expired de kaart. Dan gaat hij weg uit je traveling kaarten. Ze kunnen daarna nog wel geregistreerd worden. Pas na een jaar kunnen kaarten niet meer geregistreerd worden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 20 april 2012 @ 08:49:05 #268
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110551123
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 06:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gisteravond mijn 1e hurray gekregen uit duitsland na 2 dagen :D
Wat goed! Wat snel! Ga je nu vandaag gelijk een nieuw adres aanvragen?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110555204
En weer twee kaartjes ontvangen

Een mooie olifantenets


en de iets minder mooie

Die laatst is, als ik de Zweedse tekst op de achterkant goed interpreteer, een aankondiging van een of ander evenement in 2011, gehouden in het beursgebouw dat op de foto te zien is.

Nu kaartjes schrijven naar Nederland, Maleisië, Hongarije, Wit-Rusland, Polen en Duitsland.
pi_110558850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Na 60 dagen expired de kaart. Dan gaat hij weg uit je traveling kaarten. Ze kunnen daarna nog wel geregistreerd worden. Pas na een jaar kunnen kaarten niet meer geregistreerd worden..
Ok dankje :)
pi_110558864
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:49 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Wat goed! Wat snel! Ga je nu vandaag gelijk een nieuw adres aanvragen?
Haha, nou wel dit weekend denk ik had er niet bij stilgestaan :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:44:24 #272
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110559045
Wauw, die met die olifant is mooi!

Vinden jullie het ook zo stom als je helemaal je best doet op een kaartje en iemand speciaal iets stuurt waar hij of zij om vraagt en dan een lege hurray krijgt? Ik vind dat echt ;(
pi_110560618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:44 schreef littlepea het volgende:
Wauw, die met die olifant is mooi!

Vinden jullie het ook zo stom als je helemaal je best doet op een kaartje en iemand speciaal iets stuurt waar hij of zij om vraagt en dan een lege hurray krijgt? Ik vind dat echt ;(
Is vaak ook erg jammer, maar ik merkte dat ik er vandaag ook één gestuurd had, leeg. Niet expres, maar toch

mijn dochtertje zat op schoot en voordat ik iets kon typen had mevrouw al op enter geramd waardoor de huray leeg verstuurd werd. Heb er maar meteen een pm achteraan gestuurd met de uitleg
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:34:43 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110560718
Poep, mijn Nederlandse kaart is er nog niet ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110561026

O+ O+ O+
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1397781

+ Nog 3 kaartjes die ik stom vind }:|
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:47:03 #276
342418 VKV
Plausibel
pi_110561159
Heb net een kaart uit Berlijn gehad van de binnenkant van het Reichstag. Echt heel leuk, want in 2010 ben ik in Berlijn geweest en werd dat gebouw precies gerenoveerd en konden we niet naar binnen. Nu heb ik toch een indruk van de binnenkant O+
pi_110561578
Ik krijg een kaartje van een Amerikaanse met op de voorkant stonehenge uit Wiltshire met als commentaar: 'I went to this place in Greece, it's great!'

8)7
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:07:04 #278
342418 VKV
Plausibel
pi_110561911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg een kaartje van een Amerikaanse met op de voorkant stonehenge uit Wiltshire met als commentaar: 'I went to this place in Greece, it's great!'

8)7
:D

pi_110562712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg een kaartje van een Amerikaanse met op de voorkant stonehenge uit Wiltshire met als commentaar: 'I went to this place in Greece, it's great!'

8)7
Engeland, Griekenland, allebei Europa!

Ach, close enough zullen we maar zeggen.

Amerikanen 8)7 |:( 'implicit facepalm'
pi_110568844
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:49 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Wat goed! Wat snel! Ga je nu vandaag gelijk een nieuw adres aanvragen?
Ja toch weer gedaan :') D
Nou al 3 van de 6 naar Rusland...
pi_110568951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja toch weer gedaan :') D
Nou al 3 van de 6 naar Rusland...
Dat is een optie in je profiel he, je kunt aangeven dat je niet tegelijkertijd naar dezelfde landen wilt verzenden.
I had a signature once. It was awful.
pi_110569174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat is een optie in je profiel he, je kunt aangeven dat je niet tegelijkertijd naar dezelfde landen wilt verzenden.
oh ok tnx :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:24:51 #283
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110569868
Leuk trouwens dat jouw eerste kaartje er is!!

Ik zag net bij de Xenos toch leuke kaarten!!! O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:33:26 #284
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_110570261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En weer twee kaartjes ontvangen

Een mooie olifantenets
[ afbeelding ]

en de iets minder mooie
[ afbeelding ]
Die laatst is, als ik de Zweedse tekst op de achterkant goed interpreteer, een aankondiging van een of ander evenement in 2011, gehouden in het beursgebouw dat op de foto te zien is.

Nu kaartjes schrijven naar Nederland, Maleisië, Hongarije, Wit-Rusland, Polen en Duitsland.
Als ik naar de kleding kijk, en dan vooral de overvloed aan hoeden, denk ik eerder dat het iets is uit 1911 :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:37:17 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110570429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Als ik naar de kleding kijk, en dan vooral de overvloed aan hoeden, denk ik eerder dat het iets is uit 1911 :@
Ja, nu je het zegt _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110571718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Als ik naar de kleding kijk, en dan vooral de overvloed aan hoeden, denk ik eerder dat het iets is uit 1911 :@
Je, toen was de opening dan denk ik. Ze hebben voor het event van vorig jaar een foto van de opening gebruikt.
  zaterdag 21 april 2012 @ 11:57:57 #287
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110588984
Nou vandaag kreeg ik een kaartje binnen vanuit Taiwan, travelingtime: 4 dagen!!!!! Das toch ongelofelijk! Zal ze de kaart met een eigen vliegtuig hier naar toe hebben gezonden?
;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:01:44 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110589085
Wat snel!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110589630
India staat nu op 29 dagen, daarna sta ik weer op 0! :D
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:33:07 #290
147091 janeway
live long and prosper
pi_110595240
Psst net weer een gratis setje kaarten besteld..
pi_110595410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef Poesopstokje het volgende:
India staat nu op 29 dagen, daarna sta ik weer op 0! :D
Mooi :)

Ik sta nu op 4. Naar Rusland (28). Taiwan (28), Oekraïne (9) en Wit-Rusland (9) . Hopen dus dat deze snel geregistreerd worden. Ook maar zorgen dan dat ik dan weer voldoende europazegels heb.. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:07:00 #292
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110612548
Ik vlieg ook echt door mijn postzegels heen!
Kreeg trouwens een supercoole kaart!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komt van een meisje uit Rusland die deze kaart op de zolder vond bij haar oma, en hij is dus best wel oud. Op de voorkant staat 'gelukkig nieuwjaar' in het Russisch. En op de achterkant staat een hamer en een sikkel en daar onder CCCP. Geweldig! Komt dus nog uit het communistisch Rusland :D .
pi_110614477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef littlepea het volgende:
Ik vlieg ook echt door mijn postzegels heen!
Kreeg trouwens een supercoole kaart!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komt van een meisje uit Rusland die deze kaart op de zolder vond bij haar oma, en hij is dus best wel oud. Op de voorkant staat 'gelukkig nieuwjaar' in het Russisch. En op de achterkant staat een hamer en een sikkel en daar onder CCCP. Geweldig! Komt dus nog uit het communistisch Rusland :D .
WOW _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:06:30 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110615361
Dat is wel een bijzondere kaart!

Hoe lang doen ze er gemiddeld over naar USA? :@
Ik ben een beetje ongeduldig :') Ik had verwacht dat mijn kaart voor Nederland al wel binnen was :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110617490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Dat is wel een bijzondere kaart!

Hoe lang doen ze er gemiddeld over naar USA? :@
Ik ben een beetje ongeduldig :') Ik had verwacht dat mijn kaart voor Nederland al wel binnen was :')
USA moet je rekening houden met 2 weken. Maar een tipje:
Als je bij de ontvanger klikt op het blauwe postcards received kom je in de stats van die persoon. Even naar beneden scrollen dan zie je een schema van hoe lang kaarten gemiddeld reizen van en naar de landen waarvan de persoon danwel iets heeft ontvangen dan wel iets verstuurd :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 07:08:19 #296
155227 crew  Guppy
dus
pi_110622644
Houd er rekening mee dat mensen soms gewoonweg niet in de gelegenheid zijn om de kaartjes direct te registreren. Zo heb ik al eens een vrouw gehad die in het ziekenhuis bleek te liggen en daarom niet meteen kon registeren. En gisteren kreeg is deze wel heel zielige "hurray":

quote:
Thank you so much for such a wonderful postcard "Stamps of the Netherlands"! I am so sorry for a delay to register it, now I got many problems with my husband (he found another woman and would like to divorce with me), so could not think of enything else those days and still.

Hoping your day is all sunshine and smiles,
;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 22 april 2012 @ 10:22:09 #297
181448 littlepea
does humor belong in music?
pi_110623794
Ah wat sneu!
  zondag 22 april 2012 @ 14:30:01 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110630832
WOW! Mijn moeder was even bij de buren. Nu bleek mijn buurman bij een drukker gewerkt te hebben en een hele stapel afgekeurde ansichtkaarten te hebben! Bijvoorbeeld oude kaarten van A'dam en Schiphol. Ze zijn afgekeurd omdat er "ergens" een wit randje zit wat niet moet en er staan geen lijntjes op de achterkant _O_
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:53:00 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_110637140
Ooh hoe gaaf is dat!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 22 april 2012 @ 16:58:30 #300
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110637325
Ja hè?
Even wat voorbeeldjes:


"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:59:22 #301
155227 crew  Guppy
dus
pi_110637351
Ooh, maak me jaloers!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')