Zit te denken om ze op de plee te hangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet je al waar ze je gaat ophangen?
Ikzelf bewaar ze in doorzichtige fotoinsteekhoesjes (A5 formaat), en die zitten weer in een multomap.
Of je plakt alle muren volquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar als je er veel hebt is een map wel een leuk idee
Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijgquote:
Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijg
Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoor
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond weg
Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb nu dit:
Sent: 15 postcards
Received: 15 postcards
Traveling: 4 postcards out of 7
5 dagen, en die kwam uit Finland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar toch
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat scannen? Want ik heb wel een printer daar kan ik wel mee scannen maar zou niet weten of ik het dan ook op de pc kan zetten
hmm zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
Ja wacht evenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
oh dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt er ook gewoon een foto van maken
Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel... Ik heb er nu al lol in om teksten te schrijven
Ik moet er ook ééntje binnen NL versturen en dan vind ik het minder leuk om er iets op te schrijven. Hebben jullie dat ook?
Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil het liefst morgen al een kaartje terug hebben, maar dat gaat hem niet worden natuurlijk
Ik vertelde het aan mijn moeder en die was ook helemaal enthousiast, haha.
Oja Bos... Ik had toch nog best wat kaarten thuis liggen,
Dat ga ik nu ook echt en dan ook echt proberen. 1 mazzeltje. Mijn europa-zegels zijn op en ik zit volgende week tot en met zaterdag in het huis van mijn vader... Ik sta nu op 10/11, waarvan een kaart al op 60 dagen staat dus die kan ieder moment op expired komen te staan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Het loopt hier storm!
Ik zit alweer op 3/10, gaat ineens super snel.
Nu echt wachten tot 0/10!
190 is heul veel. Ik ben vorige week zondag weer begonnen en zit nu op 27 nieuwe kaarten op voorraad :p en ik heb sowieso ook nog best een aantal kaarten. Mijn vriend is op uitzending geweest als militair en toen zond ik hem ook elke week kaarten en pakketjes. Daar heb ik er nog een groot aantal vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebt![]()
![]()
Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen is
Nee,ik wil het liefste dierenkaarten en die kan je dus ook vanuit Nederland krijgen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Kaasmuisje het volgende:
[..]
Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?
+1quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die naar Japan net op de bus gedaan
Nu zijn er 5 onderweg ik ben benieuwd ben nu al verslaafd vrees ik
Gaaf zeg, Israel...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Finland. het volgende:
Ik heb er gewoon Liefs, in het Nederlands ondergezet. Tschüss is ook wel een goed idee voor de volgende keer inderdaad.
Dit is hem! Alleen hij is een beetje omgedraaid terwijl ik wel de foto rechtop heb gemaakt.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/IL-17822
Ik zou nog graag een kaart willen uitquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Finland. het volgende:
Ik weet dat mijn nicht nu echt superjaloers gaat zijn. Zij is helemaal into het jodendom en Isreal enzo (ik heb vanwege mijn tante niet zo'n hele goede band met haar, dus ik weet het fijne er niet vanaf
). Zij doet ook aan Postcrossing en wil dus ook ooit een kaart uit Israel ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen hoop ik voor haar
.
Nu we het er toch over hebben, waar hopen jullie allemaal een kaartje vandaan te krijgen? Of heb je al een kaart van je 'favoriete' land ontvangen? Zelf zou ik heeeeel graag een kaartje uit Noord-Korea willen ontvangen (mission impossible) en kaarten uit mijn lievelingsland Rusland doen het ook altijd goed, vooral als er toeristische dingen uit Sint-Petersburg op staan (en dan kan het me niks schelen of ze wel of niet uit SPB komen
)
Dat had ik dus bijna gehad met de persoonlijk bericht uit Haiiti.. Dat verhaal wat ik al wel vaker hier heb neergezet.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef RiesAmaris het volgende:
Het lijkt ook ook ontzettend leuk om eens een kaartje uit een 'zeldzaam land' te krijgen, eentje met maar heel weinig deelnemers![]()
Verder heb ik vandaag 2 kaarten gehad:
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-881014
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1398447
Ik ben ook volgende een weekje niet thuis, Zet mijn profiel ook niet op inactief. Registreer de eventueel binnenkomende kaarten wel weer bij thuiskomst en zet in de hurrays wel dat ik even een paar dagen er niet was... Ik denk ook niet dat ik het in mijn profiel zet, al wonen in dit huis ook andere mensen (ik woon onder de AWBZ met nog 2 anderen)quote:Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef Finland. het volgende:
Ik ga binnenkort 5 dagen weg, en misschien ben ik een paar dagen ervoor nog bij mijn ouders. Denk niet dat ik de moeite neem om mijn profiel op slot te zetten. Het staat er sowieso wel dat ik weg ben (voordeel van een studentenhuis, er is altijd wel iemand).
Is voor die paar daagjes ook echt niet nodig hoor. Voor hetzelfde geld loopt de post wat achter, en voor je het weet ben je alweer terugquote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook volgende een weekje niet thuis, Zet mijn profiel ook niet op inactief. Registreer de eventueel binnenkomende kaarten wel weer bij thuiskomst en zet in de hurrays wel dat ik even een paar dagen er niet was... Ik denk ook niet dat ik het in mijn profiel zet, al wonen in dit huis ook andere mensen (ik woon onder de AWBZ met nog 2 anderen)
Ja, zo denk ik er ook over hoor en dan wachten ze maar een paar dagen, 5 dagen later is niet zo heel veel natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is voor die paar daagjes ook echt niet nodig hoor. Voor hetzelfde geld loopt de post wat achter, en voor je het weet ben je alweer terug
Nee, daarom. En het is ook niet dat je ze helemaal niet meer registreert. Die paar dagen, no big dealquote:Op woensdag 18 april 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over hoor en dan wachten ze maar een paar dagen, 5 dagen later is niet zo heel veel natuurlijk
AH zegels...?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef nectarientje het volgende:
Er moet nog een kaartje binnenkomen en dan mag ik weer nieuwe adressen opvragen van mezelf![]()
Ga ook van die AH-zegels halen, vind ze wel echt heel schattig
AH heeft speciaal voor hun 125-jarig bestaan postzegels uitgegeven met oa de hamsters! Althans, de silhouetten van de hamsters maar toch, hamsters!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |