Ik heb er achteraangebeld, het duurde wat langer ivm leveringsproblemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef Jum het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je PC zegels van PostNL binnen hebt? Heb ze 31 maart besteld en nog steeds niets ontvangen.
Hoi!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ziet dit topic voor het eerst, lijkt me hartstikke leuk eigenlijk
Ga me er eens in verdiepen. Kost het nou veel tijd en geld eigenlijk? Hoeveel kaarten stuur je dan zo gemiddeld per week of per maand? Alvast bedankt
Klinkt leuk jaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat het gaat kosten bepaal je helemaal zelfJe mag 1 kaartje sturen, wachten op ontvangst, en dan weer een nieuwe op de bus doen óf je stuurt er gelijk 6 tegelijk.
Reken voor een kaartje maar zo'n ¤1,- p/s en een postzegel kost 85-95 ct p/s
Maar 't is érg leuk om te doen!
Dat is een gave kaart!!!! Nou "moet" ik maar heel druk aan de slag en proberen die te pakken te krijgen!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:18 schreef RiesAmaris het volgende:
Zo, daar was ik weer. Had het even heel erg druk en heb de afgelopen tijd ook nauwelijks kaartjes aangevraagd en ontvangen. Maar vandaag heb ik weer 3 nieuwe adressen aangevraagd.
Ander leuk nieuwtje: ik heb een webstrijd gewonnen, mijn kaart zit nu in het assortiment van iDrukker: http://www.gratisansichtk(...)7&category_pathway=0
Ik heb ruim 600 exemplaren ontvangen vandaag dus ik hoef de komende tijd geen kaartjes meer te kopen, hahaha
Ik ben zo lief geweest om een weggeefactie te organiseren op m'n blog:quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Kaasmuisje het volgende:
[..]
Dat is een gave kaart!!!! Nou "moet" ik maar heel druk aan de slag en proberen die te pakken te krijgen!
Ok tnxquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is populair onder NL'ers jamaar je kunt je profiel zo instellen dat je geen kaarten van en naar je eigen land stuurt. Zelf heb je er dus geen last van. Als je dat wel wilt, kan dat natuurlijk ook
Dan hoop ik voor je geen Vlamingen te trekken...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb Nederland ook uitstaan, had het in het begin wel even aan maar ik kan op de een of andere manier in het Nederlands niks boeiends verzinnen om over te schrijven, en in het Engels vloeit het zo uit mijn pen
Ja. Nederland staat in de top 5 wereldwijd wat dat betreft. En als je kijkt naar het aantal gebruikers in verhouding met het aantal inwoners zal alleen FInland een hoger percentage hebben schat ik zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zat net ff de site te bekijken maar er zitten wel heel veel nederlanders op volgens mij of niet? Net dat dat niet leuk is
degene krijgt een willekeurig adres. dus is idd alleen voor diegene te zien. het komt nergens openbaar op de site te staanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog 1 vraagje, is je adres dan voor iedereen zichtbaar of alleen voor degene die de kaart stuurt of hoe werkt dat?
Inderdaad wat hierboven staat. Alleen de verstuurder ziet het adres. Als je een postcrossing ID (dus een te versturen kaart) aanvraagt krijg je op je scherm het ID-nummer, het adres en de profiel gegevens te zien. Deze komen ook per mail naar het door jou ingestelde adres.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef xXmadelonXx het volgende:
[..]
degene krijgt een willekeurig adres. dus is idd alleen voor diegene te zien. het komt nergens openbaar op de site te staan
Ik ga zeker gezellig meedoen! Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
Ik ben zo lief geweest om een weggeefactie te organiseren op m'n blog:
http://passion2create.nl/blog/?p=1623
Ik ga 2 sets met deze kaarten weggeven onder de deelnemers, dus ik zou zeggen, kom gezellig meedoen ;-)
www.30postcards.comquote:
quote:Hello!
I;m currently on the road filming for The 30 Postcards Project so I;m typing you this brief message to say HEY and hoping that you'll take some time to check out my website and see if you want to contribute a postcard to the project.
I'm hoping to publish my first video pieces in mid-April which will then be released every week. All the ideas for 30 Postcards come from people just like yourself who have mailed in postcards. I haven't filmed in the Netherlands yet but hope to later in 2012.
Landen die wat verder weg liggen, zullen echt niet elke dag een vliegtuig met post naar deze kant sturen.. Dus de ene dag bezorgen ze wel post uit bijvoorbeeld Amerika en de andere dag weer niet...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef penelopei_a het volgende:
Ik heb even gekeken op die website van 30postcards.com, ziet er mooi en fascinerend uit. Maar toch heb ik niet het idee dat ik helemaal door heb wat ze precies gaan doen.
Vandaag bij thuiskomst twee kaartjes: één uit Duitsland en één uit Finland. Niet heel spectaculair dus qua land, maar wel (vooral bij de Finse) een leuk verhaaltje. Ze schrijft dat ze eigenlijk moet schoonmaken maar liever een postcrossing kaart stuurt. En dat het op 2 april, de dag dat ze de kaart verstuurde, sneeuwde en -2 graden was.
Ik heb trouwens het idee dat de Nederlandse post niet elke dag post uit het buitenland bezorgt. Het is een beetje hollen of stilstaan. Hebben jullie dat idee ook?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Joehoe! OP de 130e dag van mijn lidmaatschap van postcrossing heb ik 50 kaartjes geregistreerd verzonden!
Mag nu 10 kaartjes onderweg hebben, waaronder 1 naar Canada als 'bijzonder' land. Leuk leuk!
Gaaf!!! Als je een paar kwijt wil......quote:Op woensdag 4 april 2012 19:18 schreef RiesAmaris het volgende:
Zo, daar was ik weer. Had het even heel erg druk en heb de afgelopen tijd ook nauwelijks kaartjes aangevraagd en ontvangen. Maar vandaag heb ik weer 3 nieuwe adressen aangevraagd.
Ander leuk nieuwtje: ik heb een webstrijd gewonnen, mijn kaart zit nu in het assortiment van iDrukker: http://www.gratisansichtk(...)7&category_pathway=0
Ik heb ruim 600 exemplaren ontvangen vandaag dus ik hoef de komende tijd geen kaartjes meer te kopen, hahaha
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:53 schreef Jum het volgende:
[..]
Gaaf!!! Als je een paar kwijt wil......
en toen zag ik pas je actie![]()
Dat had ik de afgelopen periode zelfs twee keer. Erg vervelend, weet ook niet waardoor het kwam. Maar ik heb nu wel de tip opgevolgd die ik hier gelezen had, namelijk twee keer ipv één keer je ID er op schrijven, en een klein plakbandje eroverheen plakken. Dus ik hoop dat ik er nu geen last meer van heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Finland. het volgende:
Net een e-mailtje gekregen waarin mij verteld werd dat ik mijn ID er niet goed op gezet had. Schaamde me wel een beetje, want ik controleer wel 10x of ik het ID er wel goed op zet. Maar kan uiteraard ook aan de stempel of iets dergelijks liggen.
En als je hem twee keer schrijft, dan ook twee kee overschrijven van je scherm en niet van je kaart want andes schrijf je het nog fout over als je een vergissing hebt gemaakt de eerste keerquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef penelopei_a het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen periode zelfs twee keer. Erg vervelend, weet ook niet waardoor het kwam. Maar ik heb nu wel de tip opgevolgd die ik hier gelezen had, namelijk twee keer ipv één keer je ID er op schrijven, en een klein plakbandje eroverheen plakken. Dus ik hoop dat ik er nu geen last meer van
Leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:31 schreef Lov1 het volgende:
Net dit kaartje gekregen uit Duitsland (niet heel logisch, maar wel erg tof!)![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |