Fijn dat het je gelukt is! Ik hoor van anderen dat de kaarten tegenwoordig moeilijker te krijgen zijn, door het nieuwe systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zo ik heb eindelijk via idrukker een gratis setje Flower Power kaarten te pakken!
(Dit moest ik ff kwijt)
Ik dankzij jou ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zo ik heb eindelijk via idrukker een gratis setje Flower Power kaarten te pakken!
(Dit moest ik ff kwijt)
Ik zit nu ook in dubio of ik voor mn kaartje naar ustrlie nog lang de winkel ga. Ze wil graag iets van Fiep Westendorp en dat is nogal Nedelands natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En nog een aangevraagd nu naar duitsland, maar ze nogal wat eisen wat voor kaart het moet zijn en wat er per se op moet staan
Ja ik ben al op pad geweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in dubio of ik voor mn kaartje naar ustrlie nog lang de winkel ga. Ze wil graag iets van Fiep Westendorp en dat is nogal Nedelands natuurlijk
Het kan soms inderdaad erg lastig zijn ze te krijgen, zoals met jouw kaarten het geval was, maar ik heb in het recente verleden ook wel eens gehad dat ik een paar keer in korte tijd geluk had. Dan kun je weer meer kaarten krijgen dan met het oude systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
Fijn dat het je gelukt is! Ik hoor van anderen dat de kaarten tegenwoordig moeilijker te krijgen zijn, door het nieuwe systeem.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik dankzij jou ookMeteen na je reactie naar de site gegaan (12:19 uur) en bingo
Nou, ik heb dus een kaart naar duitsland gestuurd zonder priority en die is er dus nog niet, diezelfde dag heb k een kaart naar de usa gestuurd met priority en die is er al wel? Dus ik vermoed van welquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja ik zie het al, maar vraag me af of dat nou echt verschil maakt
Okquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een kaart naar duitsland gestuurd zonder priority en die is er dus nog niet, diezelfde dag heb k een kaart naar de usa gestuurd met priority en die is er al wel? Dus ik vermoed van wel
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt![]()
Hahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ikke bezig met een kaartje naar rusland, een vrouw die getrouwd was en ze zei dat ze een 'gay woman' was in haar profiel. Ik een heel verhaal over of je daar mag trouwen als homo blabla kom ik er halverwege achter dat ze gay als in vrolijk bedoelt![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het lijkt mij een foutjequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Kaasmuisje het volgende:
Hoe interpreteren jullie de hurray? Zou de ontvanger op het plaatje, op de onderste rij, onder de molen doelen of is het per ongeluk een verkeerde hurray bij een verkeerde kaart? Ik ben er zelf nog niet uit....
Ik wilde net zeggen, ja zal wel die zonsondergang onderaan bedoelenquote:
Ik zou zeggen dat ze die onderste zonsondergang bedoelt, maar apart is het welquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Kaasmuisje het volgende:
Zojuist kreeg ik de volgende hurray:
"Thank you for the beautiful postcard.
Sunrise (or sunset) is amazing!
Kiyo"
behorende bij deze kaart:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1148710
Hoe interpreteren jullie de hurray? Zou de ontvanger op het plaatje, op de onderste rij, onder de molen doelen of is het per ongeluk een verkeerde hurray bij een verkeerde kaart? Ik ben er zelf nog niet uit....
Weet je al waar ze je gaat ophangen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik een kaartje krijgmaar zal nog wel even duren
Zit te denken om ze op de plee te hangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet je al waar ze je gaat ophangen?
Ikzelf bewaar ze in doorzichtige fotoinsteekhoesjes (A5 formaat), en die zitten weer in een multomap.
Of je plakt alle muren volquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar als je er veel hebt is een map wel een leuk idee
Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijgquote:
Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wie weet ik begin eerst met de deur van de badkamer denk, geen idee ben al blij als ik een kaartje krijg
Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je er genoeg verstuurt, krijg je er genoeg hoor
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb er nu 4 verstuurd en de 5e gaat vanavond weg
Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb nu dit:
Sent: 15 postcards
Received: 15 postcards
Traveling: 4 postcards out of 7
5 dagen, en die kwam uit Finland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh leuk, hoe lang duurde het ongeveer voordat je je eerste kaartje kreeg? Is natuurijk bij iedereen anders maar toch
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat scannen? Want ik heb wel een printer daar kan ik wel mee scannen maar zou niet weten of ik het dan ook op de pc kan zetten
hmm zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
Ja wacht evenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je met je printer kan scannen, dan kan je die scan ook op je pc zetten. Zoek op waar die foto staat en upload het op www.tinypic.com.
oh dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt er ook gewoon een foto van maken
Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel... Ik heb er nu al lol in om teksten te schrijven
Ik moet er ook ééntje binnen NL versturen en dan vind ik het minder leuk om er iets op te schrijven. Hebben jullie dat ook?
Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil het liefst morgen al een kaartje terug hebben, maar dat gaat hem niet worden natuurlijk
Ik vertelde het aan mijn moeder en die was ook helemaal enthousiast, haha.
Oja Bos... Ik had toch nog best wat kaarten thuis liggen,
Dat ga ik nu ook echt en dan ook echt proberen. 1 mazzeltje. Mijn europa-zegels zijn op en ik zit volgende week tot en met zaterdag in het huis van mijn vader... Ik sta nu op 10/11, waarvan een kaart al op 60 dagen staat dus die kan ieder moment op expired komen te staan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Het loopt hier storm!
Ik zit alweer op 3/10, gaat ineens super snel.
Nu echt wachten tot 0/10!
190 is heul veel. Ik ben vorige week zondag weer begonnen en zit nu op 27 nieuwe kaarten op voorraad :p en ik heb sowieso ook nog best een aantal kaarten. Mijn vriend is op uitzending geweest als militair en toen zond ik hem ook elke week kaarten en pakketjes. Daar heb ik er nog een groot aantal vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Meer kopen kan altijd nog natuurlijk, als je maar niet zo als ik doet, dat je blijft kopen/ bestellen en dat je ze op een gegeven moment gaat tellen en ontdekt dat je 190 kaarten op voorraad hebt![]()
![]()
Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik even geen kaarten verstuur vink ik die optie meestal wel aan, maar zodra ik ga versturen gaat deze weer uit. Want post krijgen is
Nee,ik wil het liefste dierenkaarten en die kan je dus ook vanuit Nederland krijgen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Kaasmuisje het volgende:
[..]
Hé dat is ook een idee! Heb je dan ook speciale wensen voor NL-kaartjes in je profiel staan?
+1quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die naar Japan net op de bus gedaan
Nu zijn er 5 onderweg ik ben benieuwd ben nu al verslaafd vrees ik
Gaaf zeg, Israel...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Finland. het volgende:
Ik heb er gewoon Liefs, in het Nederlands ondergezet. Tschüss is ook wel een goed idee voor de volgende keer inderdaad.
Dit is hem! Alleen hij is een beetje omgedraaid terwijl ik wel de foto rechtop heb gemaakt.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/IL-17822
Ik zou nog graag een kaart willen uitquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Finland. het volgende:
Ik weet dat mijn nicht nu echt superjaloers gaat zijn. Zij is helemaal into het jodendom en Isreal enzo (ik heb vanwege mijn tante niet zo'n hele goede band met haar, dus ik weet het fijne er niet vanaf
). Zij doet ook aan Postcrossing en wil dus ook ooit een kaart uit Israel ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen hoop ik voor haar
.
Nu we het er toch over hebben, waar hopen jullie allemaal een kaartje vandaan te krijgen? Of heb je al een kaart van je 'favoriete' land ontvangen? Zelf zou ik heeeeel graag een kaartje uit Noord-Korea willen ontvangen (mission impossible) en kaarten uit mijn lievelingsland Rusland doen het ook altijd goed, vooral als er toeristische dingen uit Sint-Petersburg op staan (en dan kan het me niks schelen of ze wel of niet uit SPB komen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |