Hoe "corny" zo'n kaart misschien ook is, ik vind ze leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef Serinde het volgende:
Vandaag twee kaartjes binnen! Eentje uit Italië en eentje waarvan het wel heel duidelijk is waar 'ie vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
Ik ook!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe "corny" zo'n kaart misschien ook is, ik vind ze leuk!![]()
Je kan veel zeggen, maar Amerikaans is het welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe "corny" zo'n kaart misschien ook is, ik vind ze leuk!![]()
Ik hoef maar 2 postzegels op de kaart te plakken plus een priority zegel (die krijg je er trouwens ook bij) dus dat valt wel mee. Maar ik plak eerst altijd de zegels erop en ga dan pas schrijven uiteraard.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:52 schreef Serinde het volgende:
[..]
O ja, bij postzegelsmetkorting moet ik ook nog eens kijken. Krijg je dan alleen niet het 'probleem' dat er heel veel postzegels op de kaart moeten om aan het bedrag te komen? Dat beperkt nogal je ruimte voor het adres en de tekst.
0.35ct, dat is een zeer mooi prijsje!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef Lienzz het volgende:
Vandaag een paar nieuwe Zuid-Limburg kaartjes gekocht bij de plaatselijke supermarkt, ik verbaasde me een beetje over de prijs 0,35 p.st (lekker goedkoop) en ze zijn ook nog eens heel leuk!
Die standaardzegels zijn megasaai inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 postzegels op de kaart te plakken plus een priority zegel (die krijg je er trouwens ook bij) dus dat valt wel mee. Maar ik plak eerst altijd de zegels erop en ga dan pas schrijven uiteraard.
En de meeste postcrossers waarderen mijn postzegels altijd met een leuk bedankje, Het siert dan ook wel een beetje de postkaart, zelf vind ik het ook altijd leuk als er mooie postzegels opzitten.
Ik vind die standaard europa-wereld zegels maar saai.
Het kan ook zijn dat je 3 zegels moet plakken, dat had ik de vorige keer. Maar dan heb je nog genoeg plek over voor te schrijven als je even goed puzzelt haha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die standaardzegels zijn megasaai inderdaad![]()
Ik was bang dat er echt setjes met 4 zegeltjes bij zouden zitten en dan ook nog een priority zegel. Maar dat valt dus reuze mee. Ik ga er ook maar eens bestellenIk bestel de kleinste hoeveelheid van zowel europa en de wereld, dan kan ik weer even vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop