Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.
Sollicitatie is mondeling. Dan kom je overal mee weg, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef Copycat het volgende:
Neuh ... Solliciteren is nog geen baan.
Nou ja, de eerste sollicitatie zal per brief zijn, maar daarna zijn het altijd gesprekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
Van A Tot Z mondeling, bij een functie die schriftelijke kwaliteiten vereist?
Het is maar voor de Partij van de Dieren, hoor. Ik denk niet dat die een heel fractiebureau hebben en een Presidium en zo.quote:
Citaat? Asjeblieft?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:05 schreef Sjapoela het volgende:
''Wat schertst mijn verbazing''...... In mijn eigen OP nog wel
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef Sjapoela het volgende:
...........
Wat schertst zijn verbazing, de hele wc pot is ondergezeken, luchtverfrisser ligt ergens in een hoekje, en het rolletje wc-papier is op, terwijl nergens een nieuwe te bekennen is...
...............
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef gekstehenkie het volgende:
de bank zegt dat je inofficieus wel mag verhuren..zo lang je je lasten maar betaald!!
en helaas kreeg ik dat niet op papier..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef FreeAsABird het volgende:
Ik ben gelukkig gezegend met een hoog livimo, ik kan het je verzekeren. dat wordt ook saai
De toekomst??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Ik snapte het niet. Tot ik terugklikte: uit het forum SEX. Ach, natuurlijk.quote:
Babykleding om je vingers bij af te likkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mayootje. . ., strikje, lintje en speldje voor in t haar![]()
Het regent, het regent....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Ik ben dat op de man gezever echt strontbui. Kan daar niks aan gedaan worden?
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.
quote:Op donderdag 22 september 2011 07:48 schreef Linkiss het volgende:
Wat is sluipreclame en wat houdt "eliteschool" in?
En dat terwijl ze anderhalve pagina lang gewezen is op de domme spelling van sluikreclame...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zal het je wel even uitleggen.
Sluipreclame is een soort reclame waarbij je niet doorhebt dat het reclame is. Bijvoorbeeld dat in een videoclip er in wordt gezoomd op het merkje van een zonnebril.
Wel apart dat "langetermijnvoorspellingen" voor de verandering spatieloos is geschreven. Dat zie je ook wel eens anders...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh oa Zilver tientje uit 1973, 2 vergulden stuiver machete knopen.Een briefje van 1 gulden en 2 briefjes van 10 uit weet ik veel wanneer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:07 schreef hyperbaton het volgende:
Mijn versnelling van de fiets werkt niet meer goed, nadat die op de grond was gevallen (of gegooid? Geen idee, want ik vond mijn fiets op de grond aan).
Ik vind het helemaal niet jammer, het gaat tegen mijn taalgevoel in als het niet gebeurt, onnodige spaties zorgen doen pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in het Nederlands alle samenstellingen aan elkaar moeten worden geschreven. Het is vaak nogal onoverzichtelijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef datisstom het volgende:
Ik kreeg spontaan een hard aanval bij het lezen van de TT.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:15 schreef C_N het volgende:
[..]
buiten dat de palestijnen gevangen met een dockteraad naar buiten komen
Zoek de vele fouten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef jannekecompeer het volgende:
De woning markt is in nederland is een beetje oversized geworden. Veelal door de vele schakels die tussen de bouwen/aanschaf van een woning huizen (notaris,overheid, makelaar, ontwikkelaar,adviseurs enz enz.) . deze instanties zijn momenteel schijnbaar niet te elimineren. Maar zijn ook de instanties die het zwaar te voorduren hebben. Bij bouwfonds gaat na 2 saneringen van 50% nog maals 50% er uit. En de aannemer zet steedts vaker de pet op van ontwikkelaar (dus goedkopere woningen bouwen). Mensen hebben vaak een verhoogde hypotheek of leningen op hun huis staan en de mogelijkheid om te verkopen is er gewoon niet.
Momenteel is het als vekopende partij gewoon uitzitten en dat beetje inflatie meepakken. Hopenlijk zorgen de aankomende huurstijgingen voor een beetje verchuiving (hoe cru het ook is).
Als de markt weer op gang komt vewacht ik ook dat dit met een enorme exposie gebeurd. Iedereen staat opgehoopt bij de voordeur om zijn woning te verlaten (tot de banken de deur open doen).
los van de interpunctie?quote:
Nou, als je vergelijkt met het Engels, waar alle woorden los van elkaar geschreven worden, dan vind ik het Nederlandse systeem wel handig. Maar je moet er wel bij nadenken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in het Nederlands alle samenstellingen aan elkaar moeten worden geschreven. Het is vaak nogal onoverzichtelijk.
Toppunt vind ik wel "steedts"quote:
Want straks doet het nog pein.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:35 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Mijn vriendin zou kwaad worden als ik het weg zou halen, gelukkig pijns ik er niet over om dat te doen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Lekker Griekenland de schuld geven, terwijl het toch echt gewoon de hele EU is die haar heeft toegelaten, heeft verzaakt haar de zaken op orde te laten stellen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Muto het volgende:
Qua tegendoelpunten zijn we met Twente de ena-minste gepasseerde verdediging.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef LXIV het volgende:
Het grote bezwaar van de Duitsers is trouwens dat er geen Duitse schepen gekocht worden. Tot zover de hypocratie.
Samen voor ons eigenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je eigen kunnen DM'en
Beetje narcistische TT, wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef utopie het volgende:
terechte klacht inderdaad.
Zit zo'n kneuzig jochie tussen die op justin bieber lijkt geloof ik
hoe kan zo'n klapjosti nou ergens verstand van hebben en denken van ''misschien word dit wel een gat in de markt!'' ?!
'De zaken op orde laten stellen' is het spiegelbeeld van de uitdrukking die bedoeld wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat is de grote fout, los van het feit dat de zin niet zo mooi loopt? Ik zie 'm niet...
Daarom staat er ook 'heeft verzaakt' bij... Ik snap het nog steeds niet... Ben ik nou echt zo blind..?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
'De zaken op orde laten stellen' is het spiegelbeeld van de uitdrukking die bedoeld wordt.
Het had moeten zijn:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'heeft verzaakt' bij... Ik snap het nog steeds niet... Ben ik nou echt zo blind..?
quote:heeft verzaakt haar orde op zaken te laten stellen
En dan ook nog 'het' ipv 'haar', want namen van landen zijn onzijdig. Maar goed, dat weet bijna niemand meer geloof ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Het is een contaminatie.
Lekker Griekenland de schuld geven, terwijl het toch echt gewoon de hele EU is die haar heeft toegelaten, heeft verzaakt haar de zaken op orde te laten stellen.
Het zou moeten zijn:
heeft verzaakt haar orde op zaken te laten stellen.
of:
heeft verzaakt haar de zaken op orde te laten brengen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef znarch het volgende:
1. Indien de arbeidsovereenkomst na het verstrijken van de tijd, bedoeld in artikel 667 lid 1, door partijen zonder tegenspraak wordt voortgezet, wordt zij geacht voor dezelfde tijd, doch telkens ten hoogste voor een jaar, op de vroegere voorwaarden wederom te zijn aangegaan.
Ofterwijl: als jouw werkgever niet aangeeft dat je overeenkomst eindigt, loopt hij door.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja toch is onze moraal flink veranderd. Vergeleken bij wilders was janmaat kinderspel.
Toch is hij compleet vergruist http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Janmaat
Liever erop dan erover zeg ik danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:13 schreef Shivo het volgende:
Er zijn een boel leuke Nederlandse meiden, om een biertje mee te drinken of over het weer te keuvelen. Relatie materiaal is het niet omdat ze wat mij betreft allemaal veel te hoog op het paard zitten. Te high maintenance. Ik kan me meningen van de geinterviewde buitenlanders dus wel voorstellen.
spaties na openen en voor sluiten is überhaupt niet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Linkiss het volgende:
De app die jij nodig hebt, wordt niet gratis verstrekt... als het überhoud bestaat... ( les in Nederlandse taal. )
Verder vind ik de apps die je kan downloaden te kansloos voor woorden. Ben echt benieuwd wie ook echt alle die apps gaat downloaden.
Heb al meerdere variaties gezien maar dit is tot nu toe wel de mooistequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef Ireth het volgende:
Rietmatten kan idd ook, bij ons tuincentrum zijn die 30 euro voor 6 meter op een rol (80 cm hoog) (die rollen die ik dus van de buurman over kon nemen voor een 10tje) Kan je dan vastzetten met tystrips op je gaas.
Snoeverquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef ejvdb het volgende:
Hallo
Ik wil graag Wordfeud op mijn telefoon, ik heb sinds kort een Nokia E700 en heb nog niet alle snoefjes e.d ontdekt...
Wie kan mij helpen hoe ik het erop krijg, ik kan er echt niks over vinden...?
Wat moet het eigenlijk zijn dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb al meerdere variaties gezien maar dit is tot nu toe wel de mooiste
Ti-wrap toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat moet het eigenlijk zijn dan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen een jaar geleden bekend werd wie Suzanne Vermeer was, voeldde alleen veel vrouwelijke fans zich verraden. Terecht, of gaat het gewoon om de kwaliteit van een boek en niet de schrijver?
Ik dacht het volgende:quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Voor dit soort wedstrijden maakt het niemand uit hoe je wint als je maar wint... Als het komend half jaar andersom is vind ik het ook allemaal prima!
Daarnaast zijn een paar vrienden van mij voor Vitesse, zoals je hierboven al las, 363/364 (in een schrikkeljaar) dagen per jaar kunnen we prima door 1 deur en hebben we juist de grootste lol met elkaar maar 2 dagen per jaar is het oorlog.
Ik snap die blinde haat niet..
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je weet wat een schrikkeljaar is?
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hypergonders: de nieuwste lichting ADHD-ers.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Bolletje Truffel kruidnoten
[ afbeelding ]
Truffel heeft een beetje een lichte cakaugeur en de zak mag wat voller. De smaak is heerlijk romig niet te beschrijven, wij dachten eigenlijk dat champignons anders smaakten maar truffels blijkbaar niet. De kleur is wel een beetje raar, donkere vlekken, maar paddestoelen ontbinden helaas na een tijd ook al zitten ze om een kruidnoot heen. Dit is de lekkerste van de test en de geld waard (1,99)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
De bookhandel die er (praktisch) naast zit, Athenaeum, is ook erg leuk
Tja, Duct tapequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik dacht het volgende:
Het ding heet een Tie-wrap, de fabrikant Ty-Rap. Wikipedia lijkt dit te bevestigen, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die in deze is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef UncleDolan het volgende:
Ik trek m'n majo aan en ga naar bed. Goedenavond. Goedenavond.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:11 schreef Woussie1987 het volgende:
Onlangs ben ik eind augustus afgestudeerd
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb het al gepost in SHO, maar vindt het nog wel een topic waard in ONZ
Janine praat nu ze ziek is tegenwoordig een beetje schoor. (GTST)
Janine houdt van Simpel.
Als je maar vaak genoeg afstudeert, maakt eind augustus op een gegeven moment de verzameling compleet en is het de moeite waard daarover een post te maken.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef leilab het volgende:
Johan is gewoon zichzelf en niet dat scheinheilige van de andere rotzooi (circus).
Briljante diagnosequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef afraid_tech het volgende:
Het riekt een beetje naar hyperghondrie, no offence hoor, waarom hou je zo stellig vast aan lyme, terwijl je al onderzocht bent?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk dat "eigen portomonee" toch meer invloed heeft dan we dachten.
"Vluggen"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zat ie in de vensterbank in het zonnetje. Een hand vind ie nog steeds eng, maar hij vlugt iig niet weg.
Je laat zo'n leuk deel weg!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ongelooflijk goed!
Hij eet zich helemaal klem, we moeten echt oppassen hem niet te overvoeren.
Hij 'woont' zolang op de slaapkamer, eerst langzaam wennen.
Voor het eerst gesponnen, zichzelf uitgebreid zitten wassen en gaat van z'n mandje naar de bak en vv.
Net zat ie in de vensterbank in het zonnetje. Een hand vind ie nog steeds eng, maar hij vlugt iig niet weg.
Ik weet nu waar het woord watervlug vandaan komt
Ik weet wel wat ik liever kusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JaMijn ouders hebben nooit gezegd dat ze van me hielden
Maar Rotterdam ligt te ver van Zaltbommel en met een Ajacied in bed liggen is den duivels oor kussen.
Originele contaminatie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef Helgen het volgende:
Verder voel ik de adem van de tentamens in mijn nek hijgen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:57 schreef Chinless het volgende:
Voor een ruitjes huis heeft elk huis een een muur aan beide zijden en die 2 tegen elkaar. Dus mocht er een gat zitten dan zijn beide eigenaren de sjaak.
Ik moest vier keer lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Janiks het volgende:
En meid de oosterse hal, het stinkt daar.
Een komma en hij is een nicht als een paard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Janiks het volgende:
En meid, de oosterse hal, het stinkt daar.
Zo las ik hem eerst jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een komma en hij is een nicht als een paard.
KLB is en blijft een grote vijver om uit te vissen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Drinky het volgende:
Ik ben een fervent curry connaisseur, en dan is Hela de helige graal. Laatst had ik wederom een fles Hela gekocht. Een aantal dagen later ontplofte er hemelse hela op mijn gezicht toen ik de dop opendeed, maar bij nader proeven was het niet zo hemels, het smaakte niet naar Hela en ik heb C-merk curry's gehad die beter smaakten.
Om mijn onvrede te uiten heb ik hela aangeschreven, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen reactie ontvangen. Ik wil nieuwe hela kopen maar ik wil niet dat 80% weer in de afvalbak kan, zonde van myn geld en hela.
Weer eens wat anders dan ganzenlever op brood.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil geen eendheidsworst zijn, ik wil anders.
Fok! ..quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat. Ik be n hartpatiënt. Ik vraag me soms af of dat eventueel zou kunnen komen doordat m'n moeder rookte toen ze nog niet wist dat ik zwanger was. Maar het antwoord wil ik niet weten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:12 schreef Kingdom34 het volgende:
Beste medewerkers van FOK
Ik ben al iets van 6 Weken gebannen voor iets wat ik niet weet en waarom ik een ban heb.
Ik heb ondertussen vele maal mails verstuurd voor uitleg wie er verantwoordelijk was voor mijn ban en natuurlijk de reden ervan was.
Ik heb vaker problemen met sites gehad omdat mijn IP adres mogelijk van een ander was geweest die nu niet meer heeft en nu ik het hebt wordt ik gezien als diegene die het eerst had gehad. Ik heb daar echt problemen mee namelijk, ook mijn mail verkeer wordt steeds belemmerd door deze vervelende situatie, ik heb al gevraagd voor een nieuwe IP aan mijn provider, maar ik moet steeds wachten voor hun antwoord.
Blijkbaar is mij IP al hier bekent, maar goed maar om mij te bannen doordat ik juist de pech hebt om deze IP te hebben wordt ik hier gezien als de persoon die eerder hier is geweest.
Ik heb dat uitgelegd tegen Marc, maar ik heb het idee dat ik niet wordt geholpen.
Hier mijn paar mails naar ene Marc die ik nog hebt bewaard.
Ik hoop dat jullie mi kunnen helpen, want dit vind ik wel vervelend.
Vond hem wel leuk, juist in het topic (liever niet) intelligent?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:11 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ze is zeker 'intelligent', maar haar sociale vaardigheid is zo beneden paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |