Hetzelfde denk ik als waar jij nu je tijd vandaan haalt om dit kuttopic te openen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef bobbobobbo het volgende:
Zo niet, waar haal je de tijd vandaan om dat gratis te doen.
Het is maar net hoe je het ziet, in theorie mag je als mod een stuk minder. (Dit soort topics openen bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Ze krijgen bazige blauwe letters,en macht. Jeweet
Het zijn allemaal werkeloze uitkeringtrekkers, op zolder, duh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef bobbobobbo het volgende:
Zo niet, waar haal je de tijd vandaan om dat gratis te doen.
duurde minder dan een halve minuut... zoveel tijd heb ik net wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Hetzelfde denk ik als waar jij nu je tijd vandaan haalt om dit kuttopic te openen?
Daarom is smegmanus zo rijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
We krijgen betaald, 1 euro voor het editen of verwijderen van een post.
2 euro voor het sluiten van een topic en 5 euro per ban
De meeste mods in KLB en ONZ zijn schatrijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
GMTA. Brofist hier.quote:
Krijg jij maar zo weinig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.quote:
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is nou het echte antwoord ? :S Even geen grappen.
Geen grappen + fok, onmogelijk :quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is nou het echte antwoord ? :S Even geen grappen.
nou dan doe je lekker efficient je werk, als je op je werk ook als moderator bijklust terwijl je gewoon doorbetaald wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.
En dan heb je mensen zoals ik die 4 dagen in de week thuiswerken.
Betaald krijgen om reacties te wissenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.
Serieus? Wat bizar, er is dus eigenlijk niemand die daar iets vrijwillig wilt doen voor zijn/haar communityquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.
nee tuurlijk niet. Hoeveel uur besteed je daar eigenlijk aan dan. moderator zijn ??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Wat bizar, er is dus eigenlijk niemand die daar iets vrijwillig wilt doen voor zijn/haar community
Waarom niet? Als je je een beetje betrokken voelt met een community/forum en iets terug wilt doen, dan is dat een manier.quote:
Ik neem aan dezelfde tijd die een user gewoon op het forum doorbrengt.quote:Hoeveel uur besteed je daar eigenlijk aan dan. moderator zijn ??
weet niet hoeveel werk het is. als je in je eentje een hele sectie topics in de gaten moet houden, of een paar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je je een beetje betrokken voelt met een community/forum en iets terug wilt doen, dan is dat een manier.
[..]
Ik neem aan dezelfde tijd die een user gewoon op het forum doorbrengt.
Je vergeet: Zo proberen ze hun zielige hedendaagse leven zonder invloed wat op te leuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Ze krijgen bazige blauwe letters,en macht. Jeweet
Hangt af van het forum, de grootte en structuur, valt dus vrij weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
weet niet hoeveel werk het is. als je in je eentje een hele sectie topics in de gaten moet houden, of een paar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |