Hetzelfde denk ik als waar jij nu je tijd vandaan haalt om dit kuttopic te openen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef bobbobobbo het volgende:
Zo niet, waar haal je de tijd vandaan om dat gratis te doen.
Het is maar net hoe je het ziet, in theorie mag je als mod een stuk minder. (Dit soort topics openen bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Ze krijgen bazige blauwe letters,en macht. Jeweet
Het zijn allemaal werkeloze uitkeringtrekkers, op zolder, duh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef bobbobobbo het volgende:
Zo niet, waar haal je de tijd vandaan om dat gratis te doen.
duurde minder dan een halve minuut... zoveel tijd heb ik net wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Hetzelfde denk ik als waar jij nu je tijd vandaan haalt om dit kuttopic te openen?
Daarom is smegmanus zo rijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
We krijgen betaald, 1 euro voor het editen of verwijderen van een post.
2 euro voor het sluiten van een topic en 5 euro per ban
De meeste mods in KLB en ONZ zijn schatrijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
GMTA. Brofist hier.quote:
Krijg jij maar zo weinig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.quote:
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is nou het echte antwoord ? :S Even geen grappen.
Geen grappen + fok, onmogelijk :quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is nou het echte antwoord ? :S Even geen grappen.
nou dan doe je lekker efficient je werk, als je op je werk ook als moderator bijklust terwijl je gewoon doorbetaald wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.
En dan heb je mensen zoals ik die 4 dagen in de week thuiswerken.
Betaald krijgen om reacties te wissenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.
Serieus? Wat bizar, er is dus eigenlijk niemand die daar iets vrijwillig wilt doen voor zijn/haar communityquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele jorissen in dienst hebben.
nee tuurlijk niet. Hoeveel uur besteed je daar eigenlijk aan dan. moderator zijn ??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Wat bizar, er is dus eigenlijk niemand die daar iets vrijwillig wilt doen voor zijn/haar community
Waarom niet? Als je je een beetje betrokken voelt met een community/forum en iets terug wilt doen, dan is dat een manier.quote:
Ik neem aan dezelfde tijd die een user gewoon op het forum doorbrengt.quote:Hoeveel uur besteed je daar eigenlijk aan dan. moderator zijn ??
weet niet hoeveel werk het is. als je in je eentje een hele sectie topics in de gaten moet houden, of een paar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je je een beetje betrokken voelt met een community/forum en iets terug wilt doen, dan is dat een manier.
[..]
Ik neem aan dezelfde tijd die een user gewoon op het forum doorbrengt.
Je vergeet: Zo proberen ze hun zielige hedendaagse leven zonder invloed wat op te leuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Ze krijgen bazige blauwe letters,en macht. Jeweet
Hangt af van het forum, de grootte en structuur, valt dus vrij weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
weet niet hoeveel werk het is. als je in je eentje een hele sectie topics in de gaten moet houden, of een paar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Op FOK! is het vrijwilligerswerk. Maar het scheelt per forum. Ik meen dat ze bij geenstijl professionele betaalde jorissen in dienst hebben.
En hoeveel collega's je hebt. Op druk bezochte subfora zitten meer mods dan op de rustige subfora.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hangt af van het forum, de grootte en structuur, valt dus vrij weinig over te zeggen.
Je vergeet de 1.50 voor een note!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
motorbloempje werd jij niet met bonussen uitbetaald voor domme antwoorden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je vergeet de 1.50 voor een note!
Ja, dit was weer 10 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef cyberbull het volgende:
[..]
motorbloempje werd jij niet met bonussen uitbetaald voor domme antwoorden?
dom zeuren kan ik ook haha
Ik wil ook op GC modden, daar zit het grote geld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maar de GC mods zijn al rijk genoeg, dus ze happen niet zo snel meer....
Of SES, kijk maar naar TS zijn pohi!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook op GC modden, daar zit het grote geld.Of op ONZ of KLB.
*jaloers*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of SES, kijk maar naar TS zijn pohi!
Zit ik daar met mijn FHF. Daar valt niks te beuren uiteraard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op V&A veel zwartgeld en handel
Mooi, weet ik waar ik moet solliciteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Betaald krijgen om reacties te wissen
Mêhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je vergeet: Zo proberen ze hun zielige hedendaagse leven zonder invloed wat op te leuken.
Maar alleen op t werk, want thuis (mits vrouw / man --> kans klein) hebben ze niets te zeggen..
Omdat wij huisvrouwtjes iets te doen moeten hebben naast het manicuren en permanenten en wachten tot hubby thuiskomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef bobbobobbo het volgende:
waarom zijn trouwens de meeste moderators vrouwen ?? Dat valt me wel op. Of heb ik dat mis.. ?
Iteejer heeft sowieso niks te vertellen thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm... hoe zit dat dan bij jullie thuis?
ahah, natuurlijk. 't zijn gewoon allemaal huisvrouwen die moderators ???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat wij huisvrouwtjes iets te doen moeten hebben naast het manicuren en permanenten en wachten tot hubby thuiskomt.
Dat? Oh, dat is gewoon een samenzwering! Niets om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef bobbobobbo het volgende:
waarom zijn trouwens de meeste moderators vrouwen ?? Dat valt me wel op. Of heb ik dat mis.. ?
Behalve als hij is ingelogd natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iteejer heeft sowieso niks te vertellen thuis
Vrouw *check*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
ahah, natuurlijk. 't zijn gewoon allemaal huisvrouwen die moderators ???
Zit ik daar te klooien achter mijn desktop met de boontjes op schoot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Laptops zijn perfect om op de keukentafel te gebruiken!Kunnen makkelijk opzij worden geschoven als de boontjes gedopt en aardappels geschild moeten worden!
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
werken jullie ernaast nog wel dan ?? parttime ofzo ?? Of fulltime huisvrouw met kids ofzo ?
2 banen en links en rechts nog vrijwilligerswerk, waaronder fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
werken jullie ernaast nog wel dan ?? parttime ofzo ?? Of fulltime huisvrouw met kids ofzo ?
Maar jij mag dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.
Jij bent de IJzeren Vuist van FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.
Beaam je nou dat ik een dikke reet heb?!quote:
Wat????? Laat jij de kids zomaar alleen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, Bianc van 6, Priscil van 8 en Ricardo van 9 kunnen nog niet alleen thuis zijn, dus ik ben lekker de hele dag bij de kids, en elke woensdagavond speel ik bridsj op de voetbalclub van m'n mannetje terwijl hij aan het trainen is, met de rest van de voetbalvrouwtjes!!
Neenee, ik was Chardonnay vergeten te noemen, de schat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat????? Laat jij de kids zomaar alleen?
Dat moet toch wel, met al die users die hem willen kussen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beaam je nou dat ik een dikke reet heb?!
You biatch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neenee, ik was Chardonnay vergeten te noemen, de schat!
Goeie reddingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel, met al die users die hem willen kussen?
Je moet het maar gewoon doen met mijn standaard PI.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN PI GEBRUIKT, NU WEET IK NIET HOE JE HET BEDOELT!
quote:
k.quote:
Hij zoekt nog een onderwerp voor z'n profielwerkstuk, misschien weet je iets zodat hij zelf niet meer na hoeft te denken. Het moet een onderwerp zijn waar veel over geschreven is, want hij mag gewoon plagieren!quote:
Schopje SES?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een onderwerp voor z'n profielwerkstuk, misschien weet je iets zodat hij zelf niet meer na hoeft te denken. Het moet een onderwerp zijn waar veel over geschreven is, want hij mag gewoon plagieren!
SES ???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schopje SES?
Doe jij het of ik? Of delen we de 1,50 euro?
volgens mij sluitte sloot jij gewoon mn topics voor de centen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, niet schoppen, kan ik 'm weer sluiten!
Ben al rijk genoeg van 'm geworden.
Het waren gewoon geen goede topics.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
volgens mij sluitte jij gewoon mn topics voor de centen.
als je trouwens geld krijgt om spam en rotzooi te verwijderen, is het dan geen idee om met een andere computer en mail account het hele forum vol te spammen en het met je moderator account weer te verwijderen. Tikt wel lekker aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, niet schoppen, kan ik 'm weer sluiten!
Ben al rijk genoeg van 'm geworden.
Als we dat doen worden we op zwart gezet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
als je trouwens geld krijgt om spam en rotzooi te verwijderen, is het dan geen idee om met een andere computer en mail account het hele forum vol te spammen en het met je moderator account weer te verwijderen. Tikt wel lekker aan.
Gratis tip: doe NOOIT mee aan 'het Beste Idee van Nederland'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
als je trouwens geld krijgt om spam en rotzooi te verwijderen, is het dan geen idee om met een andere computer en mail account het hele forum vol te spammen en het met je moderator account weer te verwijderen. Tikt wel lekker aan.
quote:
I stand corrected.quote:
Alsof ik een vrouw heb. Laat staan een vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je vergeet: Zo proberen ze hun zielige hedendaagse leven zonder invloed wat op te leuken.
Maar alleen op t werk, want thuis (mits vrouw / man --> kans klein) hebben ze niets te zeggen..
Pfff, ik ben net bezig om HW te laten demodden zodat ik meer geld kan binnenharken. No way in hell dat je er bij het GCteam bijkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook op GC modden, daar zit het grote geld.Of op ONZ of KLB.
Mwah, valt wel mee. Ik doe het allemaal tussen het gewone posten door.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
weet niet hoeveel werk het is. als je in je eentje een hele sectie topics in de gaten moet houden, of een paar.
Over die koffie gesproken... Schiet verdomme eens op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Maraca het volgende:
Ik ben een stagiaire mod. Krijg dus niks betaald en moet ook nog eens het hele land doorreizen om iedereen te voorzien van koffie
Daarzoquote:
Jahaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over die koffie gesproken... Schiet verdomme eens op.
je bent toch niet serieus hea ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
JahaaMoet ook nog naar de stomerij voor Yvonne
En ik hoor helemaal geen stage te lopen na 6 uur
Da's knap stom van je. Heeft niemand je verteld dat stagiaires nooit voor de schermen mogen vertellen dat ze nog in opleiding zijn? Nu ga je zowel door users als mods geflamed worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Maraca het volgende:
Ik ben een stagiaire mod. Krijg dus niks betaald en moet ook nog eens het hele land doorreizen om iedereen te voorzien van koffie
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's knap stom van je. Heeft niemand je verteld dat stagiaires nooit voor de schermen mogen vertellen dat ze nog in opleiding zijn? Nu ga je zowel door users als mods geflamed worden.
FOK! is gewoon een gecertificeerd stagebedrijf hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus hea ?
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus hea ?
Euch en waarom ben je bij mij nog niet geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Maraca het volgende:
Wat lul je? Jij bent ook een stagiairequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Euch en waarom ben je bij mij nog niet geweest?
Duidelijk. Voor de vrouwlijke aspirant mods op KPD hebben we natuurlijk wel de casting couch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Op R&P worden studenten psychologie aangenomen, WGR voor mensen in de juridische dienstverlening, op F&F dierenartsen of - assistenten in opleiding en KPD lijkt me duidelijk.
40+ is ook vrij duidelijk lijkt mequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Op R&P worden studenten psychologie aangenomen, WGR voor mensen in de juridische dienstverlening, op F&F dierenartsen of - assistenten in opleiding en KPD lijkt me duidelijk.
En ik had al eeuwen geleden gevraagd of ze haar stage opdracht (revamp 40+) al klaar had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
40+ is ook vrij duidelijk lijkt me![]()
@Maraca: ik heb ook nog geen koffie gehad
Eigenlijk wel he? En dan het liefst een lekkere knulquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik had al eeuwen geleden gevraagd of ze haar stage opdracht (revamp 40+) al klaar had.
Het wordt tijd voor onze eigen stagiair he?
Van 40-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? En dan het liefst een lekkere knul
Je weet toch dat ik als ik geen koffie krijg er boos ben? Laat die kleren van Yvonne zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
JahaaMoet ook nog naar de stomerij voor Yvonne
En ik hoor helemaal geen stage te lopen na 6 uur
Mwah, als je er tegen de dertig en getrouwd van maak zal ik het overwegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
30 mag ook nog wel, ik zal niet kieskeurig zijn
Ik stook niet in een huwelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, als je er tegen de dertig en getrouwd van maak zal ik het overwegen
Een stapje omhoog op de carrièreladder.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik als ik geen koffie krijg er boos ben? Laat die kleren van Yvonne zitten.
Viespeuken? Moet je eens achter de schermen van KEL kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
wat zitten jullie nou allemaal te zeggen viespeuken.
Wat is daar vies aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
Wat nou viespeuk, ik zeg ik stook NIETquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
quote:
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
die provisiebasis in V&A is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.
Dan heb ik nieuws. De bonus voor een ban is de komende week ¤50.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.
Ja, dat hebben ze bij ons in WGR helaas afgeschaft. We wezen teveel door naar specifieke verzekeraarsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die provisiebasis in V&A is ook wel lekker
Dan lopen de FA's dus binnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws. De bonus voor een ban is de komende week ¤50.
Thanks. Had net een rijtje met kloons staan. Wacht ik dan even een weekje meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik kan me de laatste (niet spammer) ban in WGR niet eens meer herinnerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij dan geen deal gesloten om de opbrengst te delen? Een user melden voor een ban is dus ¤25 extra op het loonstrookje.quote:
Dat is het mooie, ik kan dus op mijn ing terugkijken wanneer ik voor het laatst geld heb bijgekregen voor een ban. Weet ik ook wat voor ban het was (aan de hand van de hoogte van het bedrag)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik kan me de laatste (niet spammer) ban in WGR niet eens meer herinneren
Whut?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij dan geen deal gesloten om de opbrengst te delen? Een user melden voor een ban is dus ¤25 extra op het loonstrookje.
Ja daahaaag, wij gaan onze provisie niet met je delen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Niemand die mij tips geeft, teleurstellend jongens/meisjes!
Ik kom ook niet op jouw terreinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja daahaaag, wij gaan onze provisie niet met je delen.
Ik heb onlangs het laatste vaste contract gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut?![]()
![]()
Gelukkig heb ik een jaarcontract, over een paar maanden toch eens scherper onderhandelen.
Daarom waarschijnlijk ook dat hoge basissalaris bij ons op WGR, we mogen overigens wel relatiegeschenken aannemen van bedrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is het mooie, ik kan dus op mijn ing terugkijken wanneer ik voor het laatst geld heb bijgekregen voor een ban. Weet ik ook wat voor ban het was (aan de hand van de hoogte van het bedrag)
Stuur anders eens een mail naar forum@fok.nl Niet vertellen dat je voor het geld komt. Want dan ben je er snel weer uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op jouw terrein![]()
Ik wil graag de provisie opstrijken in ONZ of KLB!
Al gedaan joh, ik heb alleen wat support nodig uit onverwachte hoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuur anders eens een mail naar forum@fok.nl Niet vertellen dat je voor het geld komt. Want dan ben je er snel weer uit.
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk ook dat hoge basissalaris bij ons op WGR, we mogen overigens wel relatiegeschenken aannemen van bedrijven
Ah, referenties bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gedaan joh, ik heb alleen wat support nodig uit onverwachte hoeken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb onlangs het laatste vaste contract gekregen.
Ik krijg alles wat gratis of oud is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.
En 40+?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg alles wat gratis of oud is.
Ik vind het eigenlijk niet prettig dat mijn basissalaris zo openbaar op fok staat.quote:
Bij DEF mogen we gratis vliegen met de Luchtmacht en varen met de Marine.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.
En een abbo op de Volkskrant, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
En wat denk je dat wij bij GC krijgen? Wat algemeen gelul. En korting bij het postkantoor. 10%
Mag jij je bonnen voor de etentjes ook declareren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
En wat denk je dat wij bij GC krijgen? Wat algemeen gelul. En korting bij het postkantoor. 10%
Amateur, iedereen uit Hoorn krijgt de CD van Ben Saunders gratisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Korting op Tenalady jeweetzEn bij TAL alle cd's van Ben Saunders gratis.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amateur, iedereen uit Hoorn krijgt de CD van Ben Saunders gratis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Sinds 7:00 onderweg geweest om iedereen van koffie te voorzien. Heb geeneens een slotje mogen zettenTot morgen
Dan had je maar niet moeten knoeien op het schoteltje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Sinds 7:00 onderweg geweest om iedereen van koffie te voorzien. Heb geeneens een slotje mogen zettenTot morgen
Mijn koffie was koud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je maar niet moeten knoeien op het schoteltje.![]()
Misschien dat het morgen beter gaat.
Ja, ik ben vanaf 5 uur wakker omdat ik nachtdienst heb, en nu zit ik hier omdat Brandx zo nodig naar een verjaardag moet, maar niet afgezegd heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
DEF zou toch als laatst krijgen omdat jullie zo nodig op de meest debiele plekken zitten? En dan het liefst met zo'n camouflagepak aan zodat jullie vrouwen jullie niet zien in de bosjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn koffie was koud.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze 1,5 km over de hei moest lopen om mij een bakkie te brengen.
Daarom was mijn koffie ook koud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DEF zou toch als laatst krijgen omdat jullie zo nodig op de meest debiele plekken zitten? En dan het liefst met zo'n camouflagepak aan zodat jullie vrouwen jullie niet zien in de bosjes
Damn, goed geregeld! Ze moeten dan wel wat met DEF te maken hebben toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom was mijn koffie ook koud.
Maar er komt verandering in. FOK! krijgt eindelijk marketentsters.![]()
Elke DEF mod krijgt er 1. Koffie zetten, de was doen, eten koken etc. etc.
Ah, mooi dat dat eindelijk erdoor is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom was mijn koffie ook koud.
Maar er komt verandering in. FOK! krijgt eindelijk marketentsters.![]()
Elke DEF mod krijgt er 1. Koffie zetten, de was doen, eten koken etc. etc.
Ja, zeker met die mods die in Irak zitten. Belachelijk dat er niet eerder draadloos internet is aangeschaft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, mooi dat dat eindelijk erdoor is.![]()
Nu nog draadloos internet voor jullie. Scheelt een hoop kilometer aan bekabeling.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]Dat is waar ook. Zo stom, heb het nog gelezen in de stagehandleiding
Zal het morgen eens bespreken met moblo. Ze is mijn stagebegeleidster
[..]
FOK! is gewoon een gecertificeerd stagebedrijf hoor![]()
Nou, gaat wat worden, dat gesprekquote:
En het is nog wel jouw stagiair!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, goed geregeld! Ze moeten dan wel wat met DEF te maken hebben toch?
Hehe, baas!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een lijst met verdere eisen volgt snel. Zal volgende maand wel op MED verschijnen.
De modjes van DIG zijn daar hard voor aan het werk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, mooi dat dat eindelijk erdoor is.![]()
Nu nog draadloos internet voor jullie. Scheelt een hoop kilometer aan bekabeling.
Oh ja, ik heb vanmorgen dat kuttopic van hem daar verbaggerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of SES, kijk maar naar TS zijn pohi!
Natuurlijk post jij hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want ik post hier ook. Nu zijn we met z'n tweeën!
Ben wel een beetje bang met zoveel mods om me heenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want ik post hier ook. Nu zijn we met z'n tweeën!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vooruit, ik keur je ninja-edit goed.
En hoezo is dat normaal?
Zie je, voor mij komt het gewoon natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wist nog niemand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef OverRated het volgende:
Ze bedoelt dat je aast op het worden van mod
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef OverRated het volgende:
Ze bedoelt dat je aast op het worden van mod
Welkom!quote:
Bekentenis van baggeren gespot. Weer ¤20 in the pocket. Dank!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb vanmorgen dat kuttopic van hem daar verbaggerd![]()
![]()
Idee voor profielwerkstuk ? -__-
Verwachte reactiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bekentenis van baggeren gespot. Weer ¤20 in the pocket. Dank!
Een note? Nee, is de moeite niet waard. Kan ik net een hamburger bij de Mac van kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Verwachte reactieDoe er maar een note bij, heb jij komende week ook weer te eten
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.quote:
Ik vermoed zomaar dat hempjes wassen niet haar hobby isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.
de geur van echte mannenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat hempjes wassen niet haar hobby is
Zodra je mod op DEF bentquote:
quote:
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Loods mij eens binnen, verschil in was ziet ze toch niet
Shit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou niet
Dan hoor je dus gewoon te werken en niet op FOK! rond te hangen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.
En dan heb je mensen zoals ik die 4 dagen in de week thuiswerken.
Correct.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou niet
Alsof jij nooit rookt, koffie haalt, ouwehoert met je collega's oidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan hoor je dus gewoon te werken en niet op FOK! rond te hangen!
Kutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof jij nooit rookt, koffie haalt, ouwehoert met je collega's oid
Hangt van je werk af. Als je fysiek werk doet is het over het algemeen vaak hard werken, net als een baan met veel verantwoordelijk. Ik heb zelf een baan waar ik opzich wel verantwoordelijk ben, maar mede door de sfeer van de afdeling kan ik evengoed een praatje maken met collega's, en zo ongeveer om het uur even paar minuten wat aan modwerk doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef bobbobobbo het volgende:
nou dat werken als je volwassen bent valt dus ook wel mee. Ik was altijd bang dat ik net zo hard moest werken als bij mn bijbaantje 40 uur per week.
Ah, had jij vannacht de nachtdienst.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je werk af. Als je fysiek werk doet is het over het algemeen vaak hard werken, net als een baan met veel verantwoordelijk. Ik heb zelf een baan waar ik opzich wel verantwoordelijk ben, maar mede door de sfeer van de afdeling kan ik evengoed een praatje maken met collega's, en zo ongeveer om het uur even paar minuten wat aan modwerk doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lease!
Ja.
De rest heeft 'm gewoon gehad.
Ik rijd met een leasewagen naar mijn macbook. Duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ben ik dan de enige die een leasebak van Danny heeft?Ik heb een moddervet salaris man
Redelijkkkkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wilde geen leasebak, want bijtelling... dus ik heb mooi kantoortje thuis gekregen:
[ afbeelding ]
Lelijke laptop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wilde geen leasebak, want bijtelling... dus ik heb mooi kantoortje thuis gekregen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |