Eigenlijk wel he? En dan het liefst een lekkere knulquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik had al eeuwen geleden gevraagd of ze haar stage opdracht (revamp 40+) al klaar had.
Het wordt tijd voor onze eigen stagiair he?
Van 40-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? En dan het liefst een lekkere knul
Je weet toch dat ik als ik geen koffie krijg er boos ben? Laat die kleren van Yvonne zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
JahaaMoet ook nog naar de stomerij voor Yvonne
En ik hoor helemaal geen stage te lopen na 6 uur
Mwah, als je er tegen de dertig en getrouwd van maak zal ik het overwegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
30 mag ook nog wel, ik zal niet kieskeurig zijn
Ik stook niet in een huwelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, als je er tegen de dertig en getrouwd van maak zal ik het overwegen
Een stapje omhoog op de carrièreladder.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik als ik geen koffie krijg er boos ben? Laat die kleren van Yvonne zitten.
Viespeuken? Moet je eens achter de schermen van KEL kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
wat zitten jullie nou allemaal te zeggen viespeuken.
Wat is daar vies aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
Wat nou viespeuk, ik zeg ik stook NIETquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
quote:
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
We krijgen betaald, 1 euro voor het editen of verwijderen van een post.
2 euro voor het sluiten van een topic en 5 euro per ban
die provisiebasis in V&A is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.
Dan heb ik nieuws. De bonus voor een ban is de komende week ¤50.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij een prestatieloon? Ik ben nog van de vaste contracten en een fiks basissalaris... Crisis slaat ook hier toe zo te merken.
Ja, dat hebben ze bij ons in WGR helaas afgeschaft. We wezen teveel door naar specifieke verzekeraarsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die provisiebasis in V&A is ook wel lekker
Dan lopen de FA's dus binnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws. De bonus voor een ban is de komende week ¤50.
Thanks. Had net een rijtje met kloons staan. Wacht ik dan even een weekje meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik kan me de laatste (niet spammer) ban in WGR niet eens meer herinnerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij dan geen deal gesloten om de opbrengst te delen? Een user melden voor een ban is dus ¤25 extra op het loonstrookje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |