Kutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof jij nooit rookt, koffie haalt, ouwehoert met je collega's oid
Hangt van je werk af. Als je fysiek werk doet is het over het algemeen vaak hard werken, net als een baan met veel verantwoordelijk. Ik heb zelf een baan waar ik opzich wel verantwoordelijk ben, maar mede door de sfeer van de afdeling kan ik evengoed een praatje maken met collega's, en zo ongeveer om het uur even paar minuten wat aan modwerk doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef bobbobobbo het volgende:
nou dat werken als je volwassen bent valt dus ook wel mee. Ik was altijd bang dat ik net zo hard moest werken als bij mn bijbaantje 40 uur per week.
Ah, had jij vannacht de nachtdienst.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 05:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je werk af. Als je fysiek werk doet is het over het algemeen vaak hard werken, net als een baan met veel verantwoordelijk. Ik heb zelf een baan waar ik opzich wel verantwoordelijk ben, maar mede door de sfeer van de afdeling kan ik evengoed een praatje maken met collega's, en zo ongeveer om het uur even paar minuten wat aan modwerk doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lease!
Ja.
De rest heeft 'm gewoon gehad.
Ik rijd met een leasewagen naar mijn macbook. Duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ben ik dan de enige die een leasebak van Danny heeft?Ik heb een moddervet salaris man
Redelijkkkkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wilde geen leasebak, want bijtelling... dus ik heb mooi kantoortje thuis gekregen:
[ afbeelding ]
Lelijke laptop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wilde geen leasebak, want bijtelling... dus ik heb mooi kantoortje thuis gekregen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |