Zie je, voor mij komt het gewoon natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wist nog niemand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef OverRated het volgende:
Ze bedoelt dat je aast op het worden van mod
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef OverRated het volgende:
Ze bedoelt dat je aast op het worden van mod
Welkom!quote:
Bekentenis van baggeren gespot. Weer ¤20 in the pocket. Dank!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb vanmorgen dat kuttopic van hem daar verbaggerd![]()
![]()
Idee voor profielwerkstuk ? -__-
Verwachte reactiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bekentenis van baggeren gespot. Weer ¤20 in the pocket. Dank!
Een note? Nee, is de moeite niet waard. Kan ik net een hamburger bij de Mac van kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Verwachte reactieDoe er maar een note bij, heb jij komende week ook weer te eten
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.quote:
Ik vermoed zomaar dat hempjes wassen niet haar hobby isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij kan binnenkort solliciteren als marketentster.
de geur van echte mannenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat hempjes wassen niet haar hobby is
Zodra je mod op DEF bentquote:
quote:
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Loods mij eens binnen, verschil in was ziet ze toch niet
Shit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou niet
Dan hoor je dus gewoon te werken en niet op FOK! rond te hangen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh de meeste werken hard. Maar vaak hebben we banen waarbij we toch ook op ons werk een pc en internet hebben.
En dan heb je mensen zoals ik die 4 dagen in de week thuiswerken.
Correct.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech wel, C4's hempjes hebben een blauw tagje en die van jou niet
Alsof jij nooit rookt, koffie haalt, ouwehoert met je collega's oidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan hoor je dus gewoon te werken en niet op FOK! rond te hangen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |