Dat is het mooie, ik kan dus op mijn ing terugkijken wanneer ik voor het laatst geld heb bijgekregen voor een ban. Weet ik ook wat voor ban het was (aan de hand van de hoogte van het bedrag)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik kan me de laatste (niet spammer) ban in WGR niet eens meer herinneren
Whut?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij dan geen deal gesloten om de opbrengst te delen? Een user melden voor een ban is dus ¤25 extra op het loonstrookje.
Ja daahaaag, wij gaan onze provisie niet met je delen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Niemand die mij tips geeft, teleurstellend jongens/meisjes!
Ik kom ook niet op jouw terreinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja daahaaag, wij gaan onze provisie niet met je delen.
Ik heb onlangs het laatste vaste contract gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut?![]()
![]()
Gelukkig heb ik een jaarcontract, over een paar maanden toch eens scherper onderhandelen.
Daarom waarschijnlijk ook dat hoge basissalaris bij ons op WGR, we mogen overigens wel relatiegeschenken aannemen van bedrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is het mooie, ik kan dus op mijn ing terugkijken wanneer ik voor het laatst geld heb bijgekregen voor een ban. Weet ik ook wat voor ban het was (aan de hand van de hoogte van het bedrag)
Stuur anders eens een mail naar forum@fok.nl Niet vertellen dat je voor het geld komt. Want dan ben je er snel weer uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op jouw terrein![]()
Ik wil graag de provisie opstrijken in ONZ of KLB!
Al gedaan joh, ik heb alleen wat support nodig uit onverwachte hoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuur anders eens een mail naar forum@fok.nl Niet vertellen dat je voor het geld komt. Want dan ben je er snel weer uit.
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk ook dat hoge basissalaris bij ons op WGR, we mogen overigens wel relatiegeschenken aannemen van bedrijven
Ah, referenties bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gedaan joh, ik heb alleen wat support nodig uit onverwachte hoeken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb onlangs het laatste vaste contract gekregen.
Ik krijg alles wat gratis of oud is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.
En 40+?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg alles wat gratis of oud is.
Ik vind het eigenlijk niet prettig dat mijn basissalaris zo openbaar op fok staat.quote:
Bij DEF mogen we gratis vliegen met de Luchtmacht en varen met de Marine.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, net zoals de mods van SPT hun sportkleding krijgen.
En een abbo op de Volkskrant, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
En wat denk je dat wij bij GC krijgen? Wat algemeen gelul. En korting bij het postkantoor. 10%
Mag jij je bonnen voor de etentjes ook declareren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
En wat denk je dat wij bij GC krijgen? Wat algemeen gelul. En korting bij het postkantoor. 10%
Amateur, iedereen uit Hoorn krijgt de CD van Ben Saunders gratisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Korting op Tenalady jeweetzEn bij TAL alle cd's van Ben Saunders gratis.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amateur, iedereen uit Hoorn krijgt de CD van Ben Saunders gratis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Sinds 7:00 onderweg geweest om iedereen van koffie te voorzien. Heb geeneens een slotje mogen zettenTot morgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |