-__-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Doe het over de positieve kant van Hitler. Dat hij eigenlijk gewoon wel gelijk had.
quote:
Gaan er nog normale topics komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef bobbobobbo het volgende:
nou gaan er nog normale antwoorden komen ?
^__^~~ Komt goed! †_† ofnie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef bobbobobbo het volgende:
nou gaan er nog normale antwoorden komen ?
als dit geen normaal topic weet ik niet wat wel. Vraag gewoon om wat onderwerpen voor profielwerkstuk. Welk onderwerp je gedaan hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef OverRated het volgende:
-__- ik heb medelijden met TS..
Leuk onderwerp:
De geschiedenis van...:ik weet niet waarom je medelijden hoeft te hebben of zo kankerirritant bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het nou met die -__- smiley dan. 't is geen zielige sippe smiley. Is een droge stoicijnse smiley.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Quyxz_ het volgende:
hee niet gaan schelden met kanker hè, daar word ik een beetje -__- van
Leuk woord, toch? Stoïcijns. Stoïcijns, stoïcijns, stoïcijns, stoïcijns.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
wat is het nou met die -__- smiley dan. 't is geen zielige sippe smiley. Is een droge stoicijnse smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |