Vrouw *check*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
ahah, natuurlijk. 't zijn gewoon allemaal huisvrouwen die moderators ???
Zit ik daar te klooien achter mijn desktop met de boontjes op schoot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Laptops zijn perfect om op de keukentafel te gebruiken!Kunnen makkelijk opzij worden geschoven als de boontjes gedopt en aardappels geschild moeten worden!
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
werken jullie ernaast nog wel dan ?? parttime ofzo ?? Of fulltime huisvrouw met kids ofzo ?
2 banen en links en rechts nog vrijwilligerswerk, waaronder fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
werken jullie ernaast nog wel dan ?? parttime ofzo ?? Of fulltime huisvrouw met kids ofzo ?
Maar jij mag dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.
Jij bent de IJzeren Vuist van FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met me dikke reet een beetje op FOK! te hangen weetjewel.
Beaam je nou dat ik een dikke reet heb?!quote:
Wat????? Laat jij de kids zomaar alleen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, Bianc van 6, Priscil van 8 en Ricardo van 9 kunnen nog niet alleen thuis zijn, dus ik ben lekker de hele dag bij de kids, en elke woensdagavond speel ik bridsj op de voetbalclub van m'n mannetje terwijl hij aan het trainen is, met de rest van de voetbalvrouwtjes!!
Neenee, ik was Chardonnay vergeten te noemen, de schat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat????? Laat jij de kids zomaar alleen?
Dat moet toch wel, met al die users die hem willen kussen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beaam je nou dat ik een dikke reet heb?!
You biatch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neenee, ik was Chardonnay vergeten te noemen, de schat!
Goeie reddingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel, met al die users die hem willen kussen?
Je moet het maar gewoon doen met mijn standaard PI.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN PI GEBRUIKT, NU WEET IK NIET HOE JE HET BEDOELT!
quote:
k.quote:
Hij zoekt nog een onderwerp voor z'n profielwerkstuk, misschien weet je iets zodat hij zelf niet meer na hoeft te denken. Het moet een onderwerp zijn waar veel over geschreven is, want hij mag gewoon plagieren!quote:
Schopje SES?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een onderwerp voor z'n profielwerkstuk, misschien weet je iets zodat hij zelf niet meer na hoeft te denken. Het moet een onderwerp zijn waar veel over geschreven is, want hij mag gewoon plagieren!
SES ???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schopje SES?
Doe jij het of ik? Of delen we de 1,50 euro?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |