ook, alles nep dat wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef Funkzpandaz het volgende:
kleding wat voorn kleding van die markt kleding of ook nike armani etc..
Ja hoor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Funkzpandaz het volgende:
hmmm en wat zijn de prijzen daar goedkoper dan in de winkels in de stad en dan bedoel ik niet 2 euro ofzo maar dan echt 15/20 euro.
Gebruik eens leestekens, mongool.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Funkzpandaz het volgende:
hmmm en wat zijn de prijzen daar goedkoper dan in de winkels in de stad en dan bedoel ik niet 2 euro ofzo maar dan echt 15/20 euro.
het is fok dus FOK leestekens... mongool.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gebruik eens leestekens, mongool.
Het is FOK!.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Funkzpandaz het volgende:
[..]
het is fok dus FOK leestekens... mongool.
Voedselvergiftigingquote:
Zal wel meevallen, het eten is daar juist heel goed en goedkoop!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga nog liever dood, dan daar ooit in mijn leven heen te moeten gaan.
Ik vond het juist goedkoop , maar ieder z;n mening daar over blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef Baghdaddy het volgende:
Goedkoop is het eten zeer zeker niet.
Ze verkopen alles wat je ongeveer nodig kan hebben. En ja, ze verkopen er ook namaak.
Babyboomerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:51 schreef ounsciz het volgende:
Misschien wordt daar wel zwart geld witgewassen, en is het min of meer een dekmantel voor illegale en criminele praktijken.
ja joh lekker en goed eten daar..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, het eten is daar juist heel goed en goedkoop!
Je vind er inderdaad van alles, er zal ook zat troep tussen zitten maar dingen zoals make=up zijn wel goed en een stuk goedkoper dan bij de Etos.
Ik vind het een aanrader om er heen te gaan, al is het maar 1x als een ervaring.
Er zijn wel sommige plekken waar het wel goed is. Zoals bij de onbetaalde hal aan het eind heb je een turkse pizzaria en ik kom daar echt 10 jaar en altijd verkochten ze vers gemaakte turkse pizza met saus en salade voor 1,50. En nog steeds hebben ze de lekkerste pizza'squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja joh lekker en goed eten daar..
Een paar jaar terug ( kan helaas de aflevering niet meer vinden) maar toen is de smaakpolitie langs geweest..
Daar vonden ze in 90% van alle tenten bacteriën die van menselijke dingen afkwamen denk aan uitwerpselen van poep, sperma , haren etc..
In de kruiden van bepaalde tenten werden zelfs bacteriën/schimmels gevonden die een kind onder de 10 kon doden..
Nee bij het eten van die malafide tentjes zou ik daar maar achter wegen laten..
Daarnaast is de meeste namaak wel weg daar ( en terecht..), en hoef je voor de goedkoopheid er niet meer heen.. kun je net zo goed naar winkels als Bristol en dergelijke zaken..
Verder is het wel leuk voor een dagje uit dat dan weer wel
Ligt er ook aan wat voor eten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik vond het juist goedkoop , maar ieder z;n mening daar over blijkbaar.
Echte nike air maxquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:40 schreef rubensanti het volgende:
Niks mis met de bazaar.. Mooie schoenen, echte airmax voor 80 euro. Fietsen, minibikes, pitbikes, geurtjes.. Ze hebben er alles tot hengels en auto's en alles voor een mooi prijsje!
daarvoor kan je ook gewoon naar Kruidvat om de hoekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je vind er inderdaad van alles, er zal ook zat troep tussen zitten maar dingen zoals make=up zijn wel goed en een stuk goedkoper dan bij de Etos.
Ik vind het een aanrader om er heen te gaan, al is het maar 1x als een ervaring.
precies. Grappig om een keer te zien, maar verder stelt het weinig voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
is gewoon een soort grote rommelmarkt, met een wat andere sfeer en soms wat louche zaakjes ertussen.. nothing to see there people.. move along
En daarbij verhogen brandstofkosten of OV-kosten het totale prijskaartje flink.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarvoor kan je ook gewoon naar Kruidvat om de hoek
Die make-up is dan vaak ook ouder dan een jaar, en minder van kwaliteit.. Bijvoorbeeld uitgedroogde oogschaduw, klonterige mascara...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Grappig om een keer te zien, maar verder stelt het weinig voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |