Net als Weekend Miljonairs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:45 schreef spierbal het volgende:
Alles wat sbs overneemt wordt een regelrechte flop, dat doen ze echt knap.
En alle programmas die worden verkocht aan een andere zender wordt een succes.
Campingzender die sbs.
wat is dat klote geworden zeg!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Net als Weekend Miljonairs.
[ afbeelding ]
Onvergefelijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het beste idee van Nederland is dus om je programma niet door Beau te laten presenteren. Hierbij roep ik mezelf als winnaar uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef spierbal het volgende:
Dit maakt toch meteen je dag goed:
Beau van Erven Dorens lijkt garant te staan voor televisieflops. Na onder andere CQC, Hole in the Wall, De Nieuwe Uri Geller, de Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau en Show Me The Money, scoort de presentator ook met Het Beste Idee van Nederland dramatische kijkcijfers.
Het Beste Idee van Nederland wordt dit seizoen voor het eerst gepresenteerd door Beau van Erven Dorens. Een slechte keus van zender SBS6, want nog nooit keken er zo weinig mensen naar het programma.
De eerste twee afleveringen keken ongeveer een half miljoen mensen. Gisteren daalde het naar slechts 331.000. Maar liefst 24 programma's deden het gisteren beter.
Ik Hou van Holland (RTL4) wist gisteravond de meeste kijkers (2.335.000) te trekken. Wendy van Dijk deed het met Ushi & The Family (RTL4) ook niet slecht (1.964.000), maar verloor wel 20 procent van haar kijkers ten opzichte van vorige week.
Bron: Ad.nl
Ik zie eigenlijk niet in waarom die gast zulke lage kijkcijfers scoort. Ergens vind ik het wel een baasje, met die eeuwige grijns van hem. In ieder geval veel beter dan al die andere karakterloze presentatoren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het beste idee van Nederland is dus om je programma niet door Beau te laten presenteren. Hierbij roep ik mezelf als winnaar uit.
Ik vind beau ook wat hebben, maar ik denk dat het eraan ligt dat de programma's die hij presenteert gewoon kut zijn. Kan hij verder niet heel veel aan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in waarom die gast zulke lage kijkcijfers scoort. Ergens vind ik het wel een baasje, met die eeuwige grijns van hem. In ieder geval veel beter dan al die andere karakterloze presentatoren.
Types als Linda de Mol en Paul de Leeuw zijn dan wel weer populair.
Beau zit op de verkeerde zender. SBS heeft een volks imago, dat is Beau nou niet bepaald. En dat botst met elkaar. Ik denk dat de SBS-doelgroep simpelweg niet op 'die bal' zit te wachten (ik vind hem zelf behoorlijk goed, trouwens).quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in waarom die gast zulke lage kijkcijfers scoort. Ergens vind ik het wel een baasje, met die eeuwige grijns van hem. In ieder geval veel beter dan al die andere karakterloze presentatoren.
Nee rtl is veel beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:37 schreef ElmoFan het volgende:
Och ja hoor, SBS heeft weer ergens een kutprogramma van weten te maken
Haters zijn het dus gewoon, op iemand met een glad presentatorpraatje en een gelikt uiterlijk die prima op televisie kan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Beau zit op de verkeerde zender. SBS heeft een volks imago, dat is Beau nou niet bepaald. En dat botst met elkaar. Ik denk dat de SBS-doelgroep simpelweg niet op 'die bal' zit te wachten (ik vind hem zelf behoorlijk goed, trouwens).
Kan je beter Rob Geus of zo neerzetten...
En Martijn Krabbé en Wendy van Dijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is zo fucking triest. Dat je die filmpjes herhaalt is nog daaraan toe, maar dat je die Hans Kraaij Jr. er steeds enkele seconden tussen moet zetten om kromme bruggen te maken tussen de filmpjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Lachen met home videos met Hans Kraaij jr. .... filmpjes van 30 jaar geleden
Om nog maar te zwijgen over het achterlijke commentaar / domme grapjes die gemaakt worden tijdens dit programma![]()
![]()
Idd ... en dan ook nog zo retarded hoe hij daar altijd zit met zijn veelste grote truienquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is zo fucking triest. Dat je die filmpjes herhaalt is nog daaraan toe, maar dat je die Hans Kraaij Jr. er steeds enkele seconden tussen moet zetten om kromme bruggen te maken tussen de filmpjes.![]()
hans kraaij jr trollt erop losquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Lachen met home videos met Hans Kraaij jr. .... filmpjes van 30 jaar geleden
Om nog maar te zwijgen over het achterlijke commentaar / domme grapjes die gemaakt worden tijdens dit programma![]()
![]()
Ja die was goed!!quote:
Hans Kraaij Jr. is zelf een grote blooperquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is zo fucking triest. Dat je die filmpjes herhaalt is nog daaraan toe, maar dat je die Hans Kraaij Jr. er steeds enkele seconden tussen moet zetten om kromme bruggen te maken tussen de filmpjes.![]()
Die kopquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die glimlach.. Damn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:29 schreef Zenato het volgende:
[..]
Die kopEcht zo een "BOEM ik verneuk je programma meteen" gezicht
![]()
Meer pics graagquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, ik wilde er zelf al een topic over openen. Ik vermoed dat de oude juryleden niet meer wilden meewerken aan het programma en dat sbs6 daarom noodgedwongen voor vervangers moest zorgen. Wat ik altijd zo leuk vond aan het programma is dat je van die oude opaatjes had met compleet achterhaalde, overbodige uitvindingen.Nu komen die haast niet meer aan bod.
Ook de splitsing in verschillende categorieën hoeft van mij niet. Nu moet er voor elke categorie een gelijk aantal deelnemers zijn, terwijl het aantal goede uitvindingen niet evenredig over die categorieën verdeeld is en er bij bepaalde categorieën dus debiele uitvindingen doorgaan.
Ik mis Manon.![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat het in Engeland, waar Weekend Miljonairs vandaan komt, ook is veranderd op dezelfde wijze. SBS6 heeft het gewoon overgenomen zoals vele andere landen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |