http://www.rtl.nl/%28/act(...)-fors-aan-europa.xmlquote:Volgens een berekening van RTL Nieuws op basis van gegevens van Eurostat zijn Nederlanders op Luxemburg na de belangrijkste betalers aan het Europese noodfonds. Per persoon betalen wij bijna het meest aan de redding van Europa. Per persoon kost het noodfonds Nederland nu al ¤2669. Alleen de Luxemburgers betalen meer, namelijk ¤3800 per persoon. Maar daar wonen heel veel miljonairs. Gemiddeld jaarinkomen 78.671 Euro in Luxemburg tegen 35.328 euro voor Nederland.
Hoe rijker een land is, des te meer draagt het bij aan het noodfonds. Ook het werkloosheidspercentage heeft invloed. Dat bedraagt volgens het kabinet 4,1% Hierbij worden de grote aantallen arbeidsongeschikten en werklozen zonder uitkering NIET meegerekend.( Door dit boekhoudkundig trucje, dat al vele kabinetten hebben toepast worden wij allemaal de dupe.)
Vergelijkbare landen als Duitsland en Oostenrijk betalen resp.2582 en 2575 Euro per inwoner. [...]
Goed idee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het eerste waar ik bevel toe ga geven als mijn couppoging slaagt, is het platbombarderen van Brussel en Straatsburg. Opbokken met dat totalitaire regime!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit een rijk land? We kunnen niet eens onze bejaarden wassen..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit een rijk land? We kunnen niet eens onze bejaarden wassen.. ons culturele erfgoed bewaren...
Zo, ben jij opeens bekeerd tot de PVV?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit een rijk land? We kunnen niet eens onze bejaarden wassen.. ons culturele erfgoed bewaren...
Ja, ik ben opeens erelid..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Zo, ben jij opeens bekeerd tot de PVV?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat ik maar gauw naar Marokko ga. Ik heb zo onderhand wel genoeg van die "solidariteit".²
Een waar woord, BSB... Voor het eerst, geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat ik maar gauw naar Marokko ga. Ik heb zo onderhand wel genoeg van die "solidariteit".²
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Sofia90 het volgende:
[..]![]()
Ik geef je groot gelijk!!!!fijne reis!!!!!
doeidoei!!!!
Banksters.... het geld gaat naar de bankstersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Mercer het volgende:
Ik had lekker gezegd zoek het maar uit, vuile tyfusgrieken.
We moeten de Grieken helpen door de banksters te dwingen hun verliezen te nemen. Dit jaar dus geen dikke bonussen en een forse korting op de royale salarissen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit snap ik niet goed, wordt als een soort tegenstelling neer gezet, maar DL en Oostenrijk betalen dan toch ongeveer evenveel als NL?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef paulgo het volgende:
Vergelijkbare landen als Duitsland en Oostenrijk betalen resp.2582 en 2575 Euro per inwoner.
Conclusie: Dit kabinet heeft netzo als alle vorige kabinetten zeer slecht onderhandeld.
Zou best zijn dat je daar over een jaar of 15 beter zit dan hier. De salarissen ligger er lager, maar de vaste lasten veel lager.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |