Trek jij de wc bril ook altijd door?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef Id_do_her het volgende:
Och, jij bent vast ook wel eens vergeten door te trekken.
Ik laat de wc-bril doorgaans op de pot zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Trek jij de wc bril ook altijd door?
Ts gaat schijten op het werk. Hoe denk je dat degene die na jou naar het toilet gaat zich voelt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef Sjapoela het volgende:
TS maakt dit topic op zijn htc, dus hij houdt het kort:
TS heeft last van kramp in zijn buik en moest poepen. Eenmaal bij de wc's aangekomen gaat de deur op slot en TS kijkt om zich heen. Wat schertst zijn verbazing, de hele wc pot is ondergezeken, luchtverfrisser ligt ergens in een hoekje, en het rolletje wc-papier is op, terwijl nergens een nieuwe te bekennen is...
Kom op zeg, heb je dan echt geen fatsoen in je donder of wat
Klacht: Ranzige collega's die de wc op een onaanvaardbare manier bevuilen
En nee, TS werkt niet in een sociale werkplaats, maar ik begin daar nu toch aan te twijfelen
Dus jij meld je ziek met buik krampen? Ik heb niet echt een andere keus, is het wel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ts gaat schijten op het werk. Hoe denk je dat degene die na jou naar het toilet gaat zich voelt?
schetst, trouwens
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ts gaat schijten op het werk. Hoe denk je dat degene die na jou naar het toilet gaat zich voelt?
schetst, trouwens
Betaald krijgen terwijl je poept.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Schijten op het werk is het lekkerste wat je kan doen
Mits op een schoon toilet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Schijten op het werk is het lekkerste wat je kan doen
Als je slim bent dan draai je 1 deur van buiten af op slot.quote:
Of gewoon naar het damestoilet. Die is over het algemeen schoner dan de mannenpleequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je slim bent dan draai je 1 deur van buiten af op slot.
Dan heb je je eigen WC.
Dat kon nog wel eens tegen vallen. Is mijn ervaringquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Of gewoon naar het damestoilet. Die is over het algemeen schoner dan de mannenplee
Vooral tijdens de periodes lijkt het me een vieze bende, alsof er een koe is geslachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegen vallen. Is mijn ervaring
Hoax.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Of gewoon naar het damestoilet. Die is over het algemeen schoner dan de mannenplee
Juist niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:12 schreef xCore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:12 schreef xCore het volgende:
[..]
De hele rambam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
dus niet
![]()
![]()
![]()
maandverband, tampons, gore veegdoekjes, remsporen.
Dit dus. Bij mij op 't werk is het daar altijd een enorme zooi ik durf er haast niet naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegen vallen. Is mijn ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |