Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.
Sollicitatie is mondeling. Dan kom je overal mee weg, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef Copycat het volgende:
Neuh ... Solliciteren is nog geen baan.
Nou ja, de eerste sollicitatie zal per brief zijn, maar daarna zijn het altijd gesprekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
Van A Tot Z mondeling, bij een functie die schriftelijke kwaliteiten vereist?
Het is maar voor de Partij van de Dieren, hoor. Ik denk niet dat die een heel fractiebureau hebben en een Presidium en zo.quote:
Citaat? Asjeblieft?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:05 schreef Sjapoela het volgende:
''Wat schertst mijn verbazing''...... In mijn eigen OP nog wel
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef Sjapoela het volgende:
...........
Wat schertst zijn verbazing, de hele wc pot is ondergezeken, luchtverfrisser ligt ergens in een hoekje, en het rolletje wc-papier is op, terwijl nergens een nieuwe te bekennen is...
...............
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef gekstehenkie het volgende:
de bank zegt dat je inofficieus wel mag verhuren..zo lang je je lasten maar betaald!!
en helaas kreeg ik dat niet op papier..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef FreeAsABird het volgende:
Ik ben gelukkig gezegend met een hoog livimo, ik kan het je verzekeren. dat wordt ook saai
De toekomst??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Ik snapte het niet. Tot ik terugklikte: uit het forum SEX. Ach, natuurlijk.quote:
Babykleding om je vingers bij af te likkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mayootje. . ., strikje, lintje en speldje voor in t haar![]()
Het regent, het regent....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Ik ben dat op de man gezever echt strontbui. Kan daar niks aan gedaan worden?
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Saillant detail: Schrijver wil solliciteren als fractiemedewerker bij een politieke partij (fractiemedewerkers doen het meeste van het administratieve werk, zoals moties schrijven, brieven beantwoorden etc) en is van plan een HBO opleiding rechten te gaan doen (waar je heel veel moet schrijven) om bij de overheid te gaan werken als beleidsmedewerker (waar je dus notities moet schrijven).
Ben ik de enige die vreest voor de toekomst van de overheidsnotities?
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Met de schrijver van jouw quote hadden we in 't vorige topic nog die hele discussie... Nederlands is niet zijn moedertaal en het verschil tussen de en het blijft voor hem moeilijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan vind ik dat zijn Nederlands best goed is.
quote:Op donderdag 22 september 2011 07:48 schreef Linkiss het volgende:
Wat is sluipreclame en wat houdt "eliteschool" in?
En dat terwijl ze anderhalve pagina lang gewezen is op de domme spelling van sluikreclame...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zal het je wel even uitleggen.
Sluipreclame is een soort reclame waarbij je niet doorhebt dat het reclame is. Bijvoorbeeld dat in een videoclip er in wordt gezoomd op het merkje van een zonnebril.
Wel apart dat "langetermijnvoorspellingen" voor de verandering spatieloos is geschreven. Dat zie je ook wel eens anders...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh oa Zilver tientje uit 1973, 2 vergulden stuiver machete knopen.Een briefje van 1 gulden en 2 briefjes van 10 uit weet ik veel wanneer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:07 schreef hyperbaton het volgende:
Mijn versnelling van de fiets werkt niet meer goed, nadat die op de grond was gevallen (of gegooid? Geen idee, want ik vond mijn fiets op de grond aan).
Ik vind het helemaal niet jammer, het gaat tegen mijn taalgevoel in als het niet gebeurt, onnodige spaties zorgen doen pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in het Nederlands alle samenstellingen aan elkaar moeten worden geschreven. Het is vaak nogal onoverzichtelijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef datisstom het volgende:
Ik kreeg spontaan een hard aanval bij het lezen van de TT.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:15 schreef C_N het volgende:
[..]
buiten dat de palestijnen gevangen met een dockteraad naar buiten komen
Zoek de vele fouten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef jannekecompeer het volgende:
De woning markt is in nederland is een beetje oversized geworden. Veelal door de vele schakels die tussen de bouwen/aanschaf van een woning huizen (notaris,overheid, makelaar, ontwikkelaar,adviseurs enz enz.) . deze instanties zijn momenteel schijnbaar niet te elimineren. Maar zijn ook de instanties die het zwaar te voorduren hebben. Bij bouwfonds gaat na 2 saneringen van 50% nog maals 50% er uit. En de aannemer zet steedts vaker de pet op van ontwikkelaar (dus goedkopere woningen bouwen). Mensen hebben vaak een verhoogde hypotheek of leningen op hun huis staan en de mogelijkheid om te verkopen is er gewoon niet.
Momenteel is het als vekopende partij gewoon uitzitten en dat beetje inflatie meepakken. Hopenlijk zorgen de aankomende huurstijgingen voor een beetje verchuiving (hoe cru het ook is).
Als de markt weer op gang komt vewacht ik ook dat dit met een enorme exposie gebeurd. Iedereen staat opgehoopt bij de voordeur om zijn woning te verlaten (tot de banken de deur open doen).
los van de interpunctie?quote:
Nou, als je vergelijkt met het Engels, waar alle woorden los van elkaar geschreven worden, dan vind ik het Nederlandse systeem wel handig. Maar je moet er wel bij nadenken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in het Nederlands alle samenstellingen aan elkaar moeten worden geschreven. Het is vaak nogal onoverzichtelijk.
Toppunt vind ik wel "steedts"quote:
Want straks doet het nog pein.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:35 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Mijn vriendin zou kwaad worden als ik het weg zou halen, gelukkig pijns ik er niet over om dat te doen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Lekker Griekenland de schuld geven, terwijl het toch echt gewoon de hele EU is die haar heeft toegelaten, heeft verzaakt haar de zaken op orde te laten stellen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Muto het volgende:
Qua tegendoelpunten zijn we met Twente de ena-minste gepasseerde verdediging.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef LXIV het volgende:
Het grote bezwaar van de Duitsers is trouwens dat er geen Duitse schepen gekocht worden. Tot zover de hypocratie.
Samen voor ons eigenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je eigen kunnen DM'en
Beetje narcistische TT, wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef utopie het volgende:
terechte klacht inderdaad.
Zit zo'n kneuzig jochie tussen die op justin bieber lijkt geloof ik
hoe kan zo'n klapjosti nou ergens verstand van hebben en denken van ''misschien word dit wel een gat in de markt!'' ?!
'De zaken op orde laten stellen' is het spiegelbeeld van de uitdrukking die bedoeld wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat is de grote fout, los van het feit dat de zin niet zo mooi loopt? Ik zie 'm niet...
Daarom staat er ook 'heeft verzaakt' bij... Ik snap het nog steeds niet... Ben ik nou echt zo blind..?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
'De zaken op orde laten stellen' is het spiegelbeeld van de uitdrukking die bedoeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |