quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Zowaar 100% eens met een Ritmo klacht.
Goh,kijk maar in VBL. Frank de boer kijkt ook mee in het ajax topic hoor. Hij deed meteen wat iedereen zei!quote:
Dat dus... niet dat ik FG ga missen want ik kijk het nooit, maar voor degenen die er wel van balen, lees dit maar:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer dat mensen niet begrijpend (engels) kunnen lezen en het helemaal niet stopt ook niet misschien.
klacht onterecht.
overigens snap ik niet hoe jij FG briljant kan vinden en de andere series niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Overigens snap ik niet hoe FG als serie zo briljant kan zijn, en die films en spin-offs (Cleveland Show) zo slecht.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
En dit inderdaad. Al kan American Dad er nog wel mee noor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Overigens snap ik niet hoe FG als serie zo briljant kan zijn, en die films en spin-offs (Cleveland Show) zo slecht.
De focus moet wel nu meer op een echt verhaal gaan liggen, want ondertussen is elke mogelijke combinatie van ideeballen al gebruikt door de zeekoeien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Agiath het volgende:
De starwars films waren juist geniaal! Je moet de films wel kennen.
En ja, de oude FG zijn wel beter ja, tegenwoordig proberen ze er teveel verhaal in te stoppen, terwijl de kracht van FG juist de random dingen zijn
Ik heb Star Wars tig keer gezien, maar vind de FG parodie echt niet grappig..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Agiath het volgende:
De starwars films waren juist geniaal! Je moet de films wel kennen.
En ja, de oude FG zijn wel beter ja, tegenwoordig proberen ze er teveel verhaal in te stoppen, terwijl de kracht van FG juist de random dingen zijn
Er moet niet teveel zo'n verhaallijn inzitten die aan 1 stuk doorloopt. Juist die korte losse aansluitende verhaaltjes (in 1 aflevering heb je er zo 3 a 4 binnen een half uurtje) maken het zo leuk. Bij South Park is het op de een of andere manier wel weer leuk, 1 verhaal. Vaak ook omdat er daadwerkelijk een boodschap achter zit. Bij FG niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik heb Star Wars tig keer gezien, maar vind de FG parodie echt niet grappig..![]()
Terwijl ik de normale afleveringen wel leuk vind.
Dat zeg ik toch ook in de OP al? Maar die films zijn dus niet leuk, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef bas-beest het volgende:
Aan alle liefhebbers, lees mijn link nou even door... FG stopt niet... de serie stopt misschien, maar dan gaan ze door met films.
Dan ben ik toch bang, dat ik slecht nieuws voor je heb.quote:
Volgens mij hebben ze sowieso nog een contract tot seizoen 17. En er is nog niet bekend of ze daarna gaan stoppen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang, dat ik slecht nieuws voor je heb.
De makers van South Park: Matt Stone en Trey Parker hebben een tijdje geleden bekend gemaakt, dat ze niet zoals The Simpsons willen eindigen en in herhaling vallen.
Ze hebben nu nog een contract voor een laatste seizoen en daarna stoppen ze met South Park.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat er in de laatste seizoenen steeds meer zwakkere afleveringen bijkomen.
Hieronder staat een scène uit een aflevering die ik ronduit slecht vond (The Ungroundable, seizoen 12):
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Omdat Zoidberg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:06 schreef datisstom het volgende:
Futurama.Ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan is, net als South Park, veel te schreeuwerig en het gaat nergens meer om.
Als je de formule ontcijferd hebt, waarom snap je de show dan niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb die show nooit gesnapt. Constant weer dezelfde voorspelbare grapjes volgens dezelfde formule.
Het is slimmere humor, niet dat simpele puberale gedoe uit Family Guyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:06 schreef datisstom het volgende:
Futurama.Ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan is, net als South Park, veel te schreeuwerig en het gaat nergens meer om.
dit als bron gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat dus... niet dat ik FG ga missen want ik kijk het nooit, maar voor degenen die er wel van balen, lees dit maar:
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000009
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is slimmere humor, niet dat simpele puberale gedoe uit Family Guy
Nee man, Benderquote:
SP heeft idd wel z'n dieptepunten. Hoewel dit rechtstreeks van een horrorfilm (the human centipede) is overgenomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vond anders die Starwars Parodie episodes wel grappig...
En SP niet puberaal?
[ afbeelding ]
Idd. Quagmire en zijn nieuwe familiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:23 schreef Drs_Pauper het volgende:
Quagmire had een spin off moeten krijgen ipv Cleveland. Al die die Rallo wel een eindbaas.
Geniale aflevering. Een van de betere.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bij Quagmire zou je iedere week wel een nieuwe familie kunnen introduceren. Hoeveel bastaardkinderen die wel niet verwekt heeft..
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat er leuk aan is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je de formule ontcijferd hebt, waarom snap je de show dan niet?
Quagmire is een heel sterk figuur, maar ik denk niet dat een eigen spin-off wel een goed idee is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:23 schreef Drs_Pauper het volgende:
Quagmire had een spin off moeten krijgen ipv Cleveland. Al die die Rallo wel een eindbaas.
Een keertje zei Mr. Pewterschmidt dat Lois een spanking zou krijgen ofzo, hoor je Quagmire opeens 'Alright!' roepen terwijl hij niet eens in de kamer is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Quagmire is een heel sterk figuur, maar ik denk niet dat een eigen spin-off wel een goed idee is.
Zijn kracht ligt juist in het feit dat hij op bepaalde momenten heel erg grappig uit de hoek komt.
En af en toe een aflevering van Family Guy met hem in de hoofdrol.
[ afbeelding ]
Wat Futurama betreft:
Philip J. Fry![]()
Bender![]()
Doctor Zoidberg![]()
![]()
![]()
Professor Hubert J. Farnsworth![]()
Amy Wong
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een keertje zei Mr. Pewterschmidt dat Lois een spanking zou krijgen ofzo, hoor je Quagmire opeens 'Alright!' roepen terwijl hij niet eens in de kamer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |