quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Zowaar 100% eens met een Ritmo klacht.
Goh,kijk maar in VBL. Frank de boer kijkt ook mee in het ajax topic hoor. Hij deed meteen wat iedereen zei!quote:
Dat dus... niet dat ik FG ga missen want ik kijk het nooit, maar voor degenen die er wel van balen, lees dit maar:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer dat mensen niet begrijpend (engels) kunnen lezen en het helemaal niet stopt ook niet misschien.
klacht onterecht.
overigens snap ik niet hoe jij FG briljant kan vinden en de andere series niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Overigens snap ik niet hoe FG als serie zo briljant kan zijn, en die films en spin-offs (Cleveland Show) zo slecht.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Zowaar 100% eens met een Ritmo klacht.
En dit inderdaad. Al kan American Dad er nog wel mee noor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Overigens snap ik niet hoe FG als serie zo briljant kan zijn, en die films en spin-offs (Cleveland Show) zo slecht.
De focus moet wel nu meer op een echt verhaal gaan liggen, want ondertussen is elke mogelijke combinatie van ideeballen al gebruikt door de zeekoeien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Agiath het volgende:
De starwars films waren juist geniaal! Je moet de films wel kennen.
En ja, de oude FG zijn wel beter ja, tegenwoordig proberen ze er teveel verhaal in te stoppen, terwijl de kracht van FG juist de random dingen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |