Over welk merk en type fiets spreken we? Als er niets kapot is zoals al gezegd is zal het je een 20 euro kosten mximaal, Als het een klein klusje is dan kost het je niets als de fietsenmaker goede zin heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:43 schreef hyperbaton het volgende:
Hoeveel gaat het kosten, denk je?
Ik heb geen zin om veel geld uit te geven als student zijnde...
Hmmm... Het is een oude batavus fiets, geen vrouwen of heren fiets.. Ik weet niet of er iets kapot is. Ik kan wel de versnelling bij mij stuur draaien van 1 naar 7, maar vanaf versnelling 2-3 gebeurt er niks meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:17 schreef ayumu het volgende:
[..]
Over welk merk en type fiets spreken we? Als er niets kapot is zoals al gezegd is zal het je een 20 euro kosten mximaal, Als het een klein klusje is dan kost het je niets als de fietsenmaker goede zin heeft![]()
Fietsenmaker geweest als je gewoon langs gaat en vraagt wat er kapot is kunnen ze je zeker helpen, Mocht er niks kapot zijn maar moet er iets versteld worden is dat binnen 10 minuten klaar, En advies vragen heeft bij ons nooit een cent gekost.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:14 schreef hyperbaton het volgende:
[..]
Hmmm... Het is een oude batavus fiets, geen vrouwen of heren fiets.. Ik weet niet of er iets kapot is. Ik kan wel de versnelling bij mij stuur draaien van 1 naar 7, maar vanaf versnelling 2-3 gebeurt er niks meer.
Denk je dat het me geld gaat kosten om mijn versnelling te laten 'onderzoeken', zodat ik weet wat er aan de hand is? Zodat ik kan beslissen of ik het laat maken door de fietsenmaker of door iemand anders voor een zacht prijsje?
Als
Probleem is dat advies geven onder service verlening valt....iets wat vaak erg ver te zoeken is in winkels e.dquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:17 schreef ayumu het volgende:
[..]
Fietsenmaker geweest als je gewoon langs gaat en vraagt wat er kapot is kunnen ze je zeker helpen, Mocht er niks kapot zijn maar moet er iets versteld worden is dat binnen 10 minuten klaar, En advies vragen heeft bij ons nooit een cent gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:40 schreef hyperbaton het volgende:
Vanmiddag langs de fietsenmaker geweest...
Jullie raden nooit hoeveel het gaat kosten om de versnelling te laten maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro ram gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik dus, Koop een oud gebakje rijd hem op verkoop hem voor een het hoogste bod en koop me weer een oud gebakjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef hyperbaton het volgende:
Ik zie het al voor me: Telkens als ik mijn fets moet repareren voor meer dan 70 euro, koop ik telkens een 'nieuwe' tweede hands fiets voor rond de 50 euro. Wat uiteindelijk zal resulteren tot een fietscollectie bestaande uit 10+ fietsen
ja, dat ga ik ook voortaan doen. Als je een (oude) fiets telkens moet repareren, dan ben je echt veel geld en tijd kwijt... Echt niet normaal hoe vaak ik deze fiets heb moeten laten maken. Een keer ben je 30 euro kwijt om de remmen te laten maken, de ander keer doet je licht het weer niet, etc, etc...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, Koop een oud gebakje rijd hem op verkoop hem voor een het hoogste bod en koop me weer een oud gebakje![]()
Soms is het gewoon niet meer waard om een fiets te reperaren dan kan je beter een andere halen.
Hmmm... Ik zie geen streepjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:04 schreef Richard_ het volgende:
Als je bij het achterwiel de kettingkast iets naar het wiel toe drukt zie je 2 gele streepjes.Deze moeten exact tegenover elkaar staan.Het zou door de val verschoven kunnen zijn(bijstellen aan her stuur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |