post dan eens foto van front van je auto, en niet zo lame internet pic, als je goed kijkt zie je ook dat foto van grill recht van voren is, en die pic van auto van schuin boven af. Maar goed zoek het nu lekker zelf maar uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Zo ver als google ben ik ook gekomen, heb heel google afgespit, heb die pic ook gevonden en vergelijk die grille eens met de bumper in de OP..
Welke kapje rechtsvoor wil ik nou vragen, maar het antwoord heb ik al gegeven..quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Kapje rechtsvoor eraf, en uit de bagageruimte even het sleepoog zoeken en erin schroeven, klaaaaaarrrrr...
Tegenvallertje van je hoor; een beetje knutselturk weet dat natuurlijk
Djeez, het is dus nóg makkelijker als ik zei?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je langs de roosters waar de mistlamp in bevind dat boog waar de onderste grille in zit?
Dat boogje kun je er uit trekken aan de linker zijde als je je voor de auto bevind.
Jajajaja, lul er maar een punt oog aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee.. Want je ziet niet dat je hem er uit kan klikken lieve schat..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajajaja, lul er maar een punt oog aan![]()
![]()
Dachten wij eerst ook al, net als de zekeringen kast wat onvindbaar was..quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Seats hebben dat sleepoog niet nodig, dus dat zit er niet
zekeringkastje zit in mijn ibiza in het stuk dashboard wat bij de bestuurdersdeur zit....quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dachten wij eerst ook al, net als de zekeringen kast wat onvindbaar was..
Ja, daar kwamen we ook een keer achter via het interwebz.. (volgens mij zelfs via fok hier)..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zekeringkastje zit in mijn ibiza in het stuk dashboard wat bij de bestuurdersdeur zit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |