SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Dan heeft je vriend net gelukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik zeg altijd leeftijd is maar een getal, maar ouder dan 35 moet ik ze momenteel ook niet, hoor.
Geen problemen mee nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er op die leeftijd zo uit zou zien, zou ik ervoor tekenen.
En dan wil VH mij geven.
Wie heeft het hier over een relatie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nah, gewoon te oud. Ik wil in principe ook geen vriendin die ouder dan mij is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag, mag een modje het wel verwijderen!![]()
Dus tegen johnny depp zeg jij neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik zeg altijd leeftijd is maar een getal, maar ouder dan 35 moet ik ze momenteel ook niet, hoor.
Ik had het ook over mezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een relatie?
Jup, want hij is getrouwd en heeft koters.quote:
Die is nog geen 35quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan heeft je vriend net geluk
Mijn grens ligt op 20.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Insomnium het volgende:
Och ik ben nu 26.
Een dame van 30+ zou ik niet afslaan hoor
Hij heeft al 56x nee gezegd dudequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
outpost post es pics dan kunnen we oordelen
Got me therequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, want hij is getrouwd en heeft koters.
Hier is onze Bruce Lee van de poëziequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Insomnium het volgende:
Och ik ben nu 26.
Een dame van 30+ zou ik niet afslaan hoor
sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft al 56x nee gezegd dude
Als hij vrijgezel was geweest en ik de illusie zou hebben dat hij mij wel wil, dan zou ik geen nee zeggen hoorquote:
Ik ben redelijk zeker over mn eigen kwaliteiten ja maar al was dat niet zo dan nog is het niet moeilijk om een vrouw die al jaren droog staat nat te krijgen en haar plezier te geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zozo, overtuigd van je eigen kwaliteiten
quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker over mn eigen kwaliteiten ja maar al was dat niet zo dan nog is het niet moeilijk om een vrouw die al jaren droog staat nat te krijgen en haar plezier te geven.
quote:
WATERBALLONNENGEVECHT!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker over mn eigen kwaliteiten ja maar al was dat niet zo dan nog is het niet moeilijk om een vrouw die al jaren droog staat nat te krijgen en haar plezier te geven.
Foute googlezoekopdrachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik nu rimpelkutten en rimpelpiemels voor me?.
Ik heb al 5x nee gezegd, dus wat denk je door t nu weer te vragen doet ie t vast wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
outpost post es pics dan kunnen we oordelen
Mja ik zit ook niet op een stel spatlappen te wachten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik nu rimpelkutten en rimpelpiemels voor me?.
sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al 5x nee gezegd, dus wat denk je door t nu weer te vragen doet ie t vast wel?
Ja zag al iets over Jane Fonda enzoquote:
Ik krijg rode blosjes van je lofquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is onze Bruce Lee van de poëzie
Bingoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zag al iets over Jane Fonda enzo. Daar hield ik op met nadenken
.
5 gulden muntstukkenquote:
Ik kreeg toen wel mooi 3,88.quote:
Oh sorry jij hebt alle aandacht met je 47-jarige neukdatequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het gesprek niet over.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Echt, het oude muntgeld straalde klasse uit. De rijksdaalder
100.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De snip op de 50 toch? Dat was mijn favoriet
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh sorry jij hebt alle aandacht met je 47-jarige neukdate
Nouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat was net iets minder waardeloos dan de Lire
Of in natura.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Of toen we nog met zout en kralen betaalden.
Dat was 100 gulden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De snip op de 50 toch? Dat was mijn favoriet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Of toen we nog met zout en kralen betaalden.
New York (toen nog Amsterdam) ruilen tegen Surinamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]Een molen verkopen voor een tulpenbol!
Samzz had me al gecorrigeerdquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
New York (toen nog Amsterdam) ruilen tegen Suriname.
Grootste fout ooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
New York (toen nog Amsterdam) ruilen tegen Suriname.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarom zitten we nu met Heloef opgescheept!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En daardoor zitten we nu met Heloef opgescheept!
Ik heb nog een aantal munten uit de jaren '40.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog steeds 2 briefjes van 5, 2 van 10 en 2 van 25 gulden. Daarnaast nog 1 van 50 en 1 echt oude van 1 gulden.
Oh dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samzz had me al gecorrigeerd
Blijft wel het mooiste briefje, al heb ik er nooit 1 gehad volgens mij
Ja, niet dat Amerika nu zo ideaal is op het momentquote:
Ik heb een Deense een kronen munt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Spaanse peseta
En dan vooral die 25 pesetaDie had ik altijd om mijn nek hangen
[ afbeelding ]
Mja laat ik maar niet beginnen over de munten die ik heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal munten uit de jaren '40.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja laat ik maar niet beginnen over de munten die ik heb.Hier naast me ligt nu een muntje van 1 cent uit 1883 nu 20 eu waard.
Mijn maat hosselt die tsjikkies altijd met zijn kroatische/servische/russische/kazachstaanse geld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een Deense een kronen munt.
Die geef ik ooit aan mijn eerste vriendin want ik heb er een leuke gedachte achter verzonnen.
Klopt, maar we hadden er historisch veel prominenter bij gestaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, niet dat Amerika nu zo ideaal is op het moment.
VOC was anders best prominent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden er historisch veel prominenter bij gestaan
Kweetniet, hoeveel hebben we weggejat uit Suriname?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach we leven daar tenminste voort in uitdrukkingen als "double Dutch" en "Dutch oven" enzo!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb geld uit de oorlog
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een Deense een kronen munt.
Die geef ik ooit aan mijn eerste vriendin want ik heb er een leuke gedachte achter verzonnen.
Nederland heeft het historisch niet slecht gedaan voor zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
en die bonnenquote:
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, ben ik weer. Moeders belde, ze had al een week niks van me gehoordEigenlijk was ze gewoon benieuwd hoe 't met m'n daten gaat
Nee maar mijn gedachte er bij is echt leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat hosselt die tsjikkies altijd met zijn kroatische/servische/russische/kazachstaanse geld.
"Je hebt rotte tanden, hier heb je een kroon."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Je hebt rotte tanden, hier heb je een kroon."
Aardig wat denk ik. Maar dan nog, het belangrijkste deel van de grootste wereldmacht wordt nu door velen gezien als origineel Engels gebied, dat hadden wij kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, hoeveel hebben we weggejat uit Suriname?
quote:
Die is wel heel slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar mijn gedachte er bij is echt leuk.
Er staan twee hartjes op die symboliseren onze harten. Er staat een 1 op want we zijn samen een stel.
Jaja, hoe kusjekroel wil je het hebben?
Het is heel lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aardig wat denk ik. Maar dan nog, het belangrijkste deel van de grootste wereldmacht wordt nu door velen gezien als origineel Engels gebied, dat hadden wij kunnen zijn
[..]
Dat zou eerder Tarzan van Toy Box zijn.quote:
Ja het is om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nederland heeft het historisch niet slecht gedaan voor zo'n klein landje.
Ik had het specifiek over Manhattan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.
Halléééééééé!quote:
Niks terecht. De context was toen heel anders dan nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Het om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerste.
Nah, ik weet niet. Het was toen behoorlijk normaal... Laten we dan zeggen dat we een leerzaam verleden hebben gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:
En dus is schamen een beetje overbodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke beschaving zou zich kunnen schamen voor hun verleden, er is volgens mij geen enkel volk wat niet vroeger of later gruwelijke dingen gedaan heeft.
Mijn man had cursus in Frankrijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?![]()
Ik moet nog nieuw bier halen, al bijna een week
Daarom, maar zie jij andere landen zich schamen voor hun verleden? (op Duitsland na danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke beschaving zou zich kunnen schamen voor hun verleden, er is volgens mij geen enkel volk wat niet vroeger of later gruwelijke dingen gedaan heeft.
Oh damnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man had cursus in Frankrijk
Schaam je diep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zo'n mooie vlagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaam je diep.
[ afbeelding ]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks terecht. De context was toen heel anders dan nu.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh oa Zilver tientje uit 1973, 2 vergulden stuiver machete knopen.Een briefje van 1 gulden en 2 briefjes van 10 uit weet ik veel wanneer.
Achterlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.
Damn girlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus nu heb ik 40 flesjes bier, en 2 grote flessen
Lulkoek, noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.
Manchet, moet het zijn geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fout gespeld?Ik was aan t zoeken hoe maar wist niet hoe ik t schrijven moest.
Mja en soms wordt dat schuldgevoel ook weer uitgebuit. Denk maar aan die reclamestunt van Buys over die negerzoenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.
Manchetknoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een machete is een soort hakmesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Manchet, moet het zijn geloof ik
Zekers, en wat voor eentjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een machete is een soort hakmes.
Machete:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots dat je een Nederlander bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en soms wordt dat schuldgevoel ook weer uitgebuit. Denk maar aan die reclamestunt van Buys over die negerzoenen!
Ja dat wist ik maar ik wist niet hoe ik t anders schrijven moest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Manchetknoop.Een machete is heel wat anders.
Ach, vergeleken met tijdens de 80-jarige oorlog wapens aan de vijand verkopen is dit peanuts!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots dat je een Nederlander bentGewoon zelfs dáár een slaatje uit kunnen slaan, hoe bawsy is dat.
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat we ons schuldgevoel af proberen te kopen?
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.
Voordat Erik het doet:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
Nouhouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zou pas slecht zijn als het een goede cover was.
Ook een goeie, maar in de tijd die ik bedoel werd je er nog om vermoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
Idols is Amerikaans, Big Brother is van onsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]En we hebben de CD uitgevonden en programma's als Idols enzo!
Owjah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mag ik na morph gaan draaien >?
Idols is Engelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Dat hebben we niet verzonnen Idols.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
"D GAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
Oh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols is EngelsSimon Cowel is de bedenker van PopIdol
nice dingen uit de oorlogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mijquote:
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nice dingen uit de oorlog![]()
paspoorten illegale kranten verzet dingen etc
quote:
Hahaha prachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mij.
En de meest bazige actie: Raid on the Medwayquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
quote:Thus in all things, in wisdom, courage, force, knowledge of our own streams, and succes, the Dutch have the best of us, and do end the war with victory on their side
ja maar tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.
Nieuw? Wat nieuw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zijn verguld he!![]()
20 eu (nieuw zijn ze 40)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
Ze worden nog steeds gemaakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw? Wat nieuw?Ze zijn uit 1979 man, ouwe troep!
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Thanks manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemist
Nederlandse TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kost doekoes vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hoe danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.
Maar VOC was ook het eerste bedrijf dat deed aan aandelen uitgeven. Later is gebleken dat dat een best belangrijke "uitvinding" was.
Dan kijk je lekker niet in plaats van te zeiken.quote:
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan
Ik ben ook geweestDe groep van Marco heb ik gezien
En anders staat ie binnen no time op Usenetquote:
Serieus?quote:
Precies!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooit
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.quote:
ow zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Ach ik kijk sowieso maandagavond/nacht wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Audities en Battles zijn graties, liveshows betaald.
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.quote:
Oh Oh Cherso en De Villaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Vroeger keek ik veeeeeeeeeeeeeel meer tv. Nu download ik series en dan zonder reclame kijken
quote:
Te knappe mannen bij de Villa.quote:
knapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Te knappe mannen bij de Villa.![]()
Is niet goed voor mij ego.
Ik kijk geen TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.
Ja, die is dus ziek he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandertquote:
Slank dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.quote:
Pink Floydquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?
Ik bekijk dit uit mannelijk perspectief he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.
Ja, is ie ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar die lach
Toch vind ik hem eng
omdat ik dat nu draaiquote:
Omdat je er niet of nooit geweest bent?quote:
Slechte versie wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
omdat ik dat nu draai
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je er niet of nooit geweest bent?
Gek genoeg welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je er niet of nooit geweest bent?
vond het ook wel mooi dat hij wel gewoon goed in de groep lagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ie ook. Maar ik heb wel medelijden met hem gekregen.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi dat hij wel gewoon goed in de groep lag
Maar ik ben tvoh kijken
Ik heb het koud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, wie gaat er mee.
Ik denk niet dat dat legaal is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, wie gaat er mee.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
VH versieren topic nu.
Wij kunnen zo hard gaan rellen daar.
Kom maar snel danquote:
Denk ik ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat legaal is.
Ik bedoel cynische reageren op mensen die zogenaamde modellen hebben gehosseld.quote:
* Gaat braaf meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar snel dan.
[..]
Denk ik ook niet.
Linkje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel cynische reageren op mensen die zogenaamde modellen hebben gehosseld.
Ik wist wel dat je illegalen had gesmokkeld in die koffer van jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef SiIk het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Kom net aan, onderweg stopt ineens een politieagent ' Have you heard anything screaming?' uh nee.
En nu lopen er hier 4 agenten door de flat heen te sluipen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef SiIk het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Kom net aan, onderweg stopt ineens een politieagent ' Have you heard anything screaming?' uh nee.
En nu lopen er hier 4 agenten door de flat heen te sluipen.
Oh crap. Ok dacht dat je heel wat anders bedoelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #333 Nog meer achterlijkheid
Want?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap. Ok dacht dat je heel wat anders bedoelde.
Volgende week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer heeft zuid vakansie dan?
WATquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je een topic had gemaakt waar men VH kon versieren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
VH versieren topic nu.
Wij kunnen zo hard gaan rellen daar.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je een topic had gemaakt waar men VH kon versieren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel VH naar het versieren topic nu.quote:
Zeiksnor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, ik zie de verwarring. Stomme users die geen interpunctie gebruiken.
Ik reageerde voor de uitleg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, de fout ligt toch wel bij u in dezen.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja altijd weer die stomme negers die de Nederlandse taal niet goed kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, ik zie de verwarring. Stomme users die geen interpunctie gebruiken.
Kutzwarten zijn hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja altijd weer die stomme negers die de Nederlandse taal niet goed kunnen.
Zoals ik net al zei. Leuk begin van je vakantie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
Nu is een van de agenten buiten met zn zaklamp op het gras aan het zoeken naar sporen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |