Die wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jennifer Aniston is 42. Zou je die 5 jaar erbij vergeven?
Ja, ik, Charmed & Jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke club? Is er een 'Wij Hosselen Een Meisje Voor Heloef'-club?!
Maar ik hoef me geen zorgen te maken dat vrouwen dat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel.
Als zij een beetje geil tegen je aan begint te rijden dan ben jij zo overstag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga hem zo uitzetten
Lekker in Bed, GTST en TVOH kijken
Ik snap het ook wel. Daarom zeg ik ook dat IK het niet zou kunnen. Ik veroordeel verder niemand, hoor. Nou ja, die vrouw wel, maar Outpost niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar ze zijn inderdaad allebei volwassen, en als hetecht alleen maar puur voor de sex is heb ik er nog wel begrip voor
Sommige zien er op hun 47e echt nog wel goed uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!
Mag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoelt, hoor. Maar goed, ik denk er wel zo over, ja
.
op welke manierquote:
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.quote:
Dat zou andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag.Ze heeft mij een uitleg gegeven en heel veel moeite gedaan voor haar huwelijk. Ik denk dat als ze de stap met mij eenmaal genomen heeft dat ze dan redelijk snel een scheiding aan gaat vragen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.
Moet ze wel even buurman, wat doet u nu roepen
Zozo, overtuigd van je eigen kwaliteitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag.Ze heeft mij een uitleg gegeven en heel veel moeite gedaan voor haar huwelijk. Ik denk dat als ze de stap met mij eenmaal genomen heeft dat ze dan redelijk snel een scheiding aan gaat vragen.
GMTA!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.
Moet ze wel even buurman, wat doet u nu roepen
Als ik er op die leeftijd zo uit zou zien, zou ik ervoor tekenenquote:
Nah, gewoon te oud. Ik wil in principe ook geen vriendin die ouder dan mij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |