Hoiquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ik val het liefst met de deur in huisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]Ik denk, ik wacht daar nog ff 1 post mee
Gelijk Kyra om je nek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val het liefst met de deur in huis
je neuk datequote:
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.quote:
is al goed jungquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Vloddercross?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
Meh, de Vloddercross gaat niet door dit jaar.
Heb je een foto van haar eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
[..]
[..]
Heel de week shoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een foto van haar eigenlijk?
Ja, de auto- en motorcross in 't Aamsveen. Wel klote, want het is echt een tof evenementquote:
Wat zijn jullie toch eigenlijk lief allebei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ze is een 2e Patty Brard?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |