SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetAnonimity is a bliss
Die dochters (mits boven de 15) neem ik wel.quote:
Dacht ik ook al aan maar we laten het nu lekker rusten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Nu gaan alle binnenkomers vragen wat er gebeurd is. Geen goede oplossing.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Nu gaan alle binnenkomers vragen wat er gebeurd is. Geen goede oplossing.
17 & 18, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dochters (mits boven de 15) neem ik wel.
Waarom praat jij nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan maar we laten het nu lekker rusten.
Niet tijdens mijn show
Amen.quote:
Hoe zien ze eruit is ook vrij belangrijk?quote:
Seks is beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zal ik dan maar weer over religie beginnen?
Geen zin in en dat kondig ik hier aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat jij niet.
En welk liedje is voor mij.
Stomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen zin in en dat kondig ik hier aan
Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.quote:
Dank je Naat.quote:
Je kent er toch een hoop! Er zijn er veel van de IJsjes meet en dat was toch heel gezellig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.
Ik had zoveel moeite in die post gestoken, elk woord met veel haat en zorgvuldigheid gekozen en dan haal je em zo wegquote:
ja maar de meeste die nu meegaan heb je toch allemaal al gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.
Dan ga ik je keihard notenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Ach, ik rakel het over een halfuur wel weer op
Ach je gedraagt je nooit bitchy tegen mij dus mij maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik erger was dan een surinaamse moeder
Je kent al keiveel mensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders wil ik het over drie kwartier ook nog wel een keer doen, als jij het vergeetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind jou te lief. Ik kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je gedraagt je nooit bitchy tegen mij dus mij maakt dat niet uit.
VHquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Dan is er nog hoop voor je, dat je er zoveel moeite in moest stekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite in die post gestoken, elk woord met veel haat en zorgvuldigheid gekozen en dan haal je em zo weg
Jouw post gaat STING edittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders wil ik het over drie kwartier ook nog wel een keer doen, als jij het vergeet.
Als hij dat doet, zal ik hem eens edittenquote:
NEEEEquote:
VH is niet vies van de mannenliefde hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VHLekkere rellert van me
Ik wilde relnicht zeggen
Je houd van me.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind jou te lief. Ik kan het gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NEEEEIk wil geen kennis maken met je supermod powers
Dingen kunnen editten enzo. Foei zeggen tegen mensen. Dat gaat te ver.
owja dat is waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VH is niet vies van de mannenliefde hoor
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop voor je, dat je er zoveel moeite in moest steken
C_A, BEEBquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VHLekkere rellert van me
Ik wilde relnicht zeggen
Oeh yeah baby, come to papaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij dat doet, zal ik hem eens editten.
Dat is ook zonde van het waterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad, voor een kwartiertje
Radio wat harder
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad, voor een kwartiertje
Radio wat harder
Kruik op je rug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vor mijn onderrug.... (ongesteld enzo)
Ik heb het. Je mag langskomen, dan heb ik nog wel iets leuks voor je.quote:
Smooth.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zullen wij heel mannelijk de liefde gaan bedrijven?
Ze heeft nog wel ergens een strap-on liggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik pak mijn voorbinddildoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil het stiekem alleen maar op meets drinken. Daarom hoop ik stiekem dat je 18 nov. komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het. Je mag langskomen, dan heb ik nog wel iets leuks voor je.
Morph: http://www.superdagdeal.nl/lens-voor-de-iphone-4.html
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel ergens een strap-on liggen.
quote:
Je wilt dat Samzz je neemt met een strapon?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan hoorquote:
Je snapt het idee van die meet hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil het stiekem alleen maar op meets drinken. Daarom hoop ik stiekem dat je 18 nov. komt
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je wilt dat Samzz je neemt met een strapon?
Beter een spuit elf dan helemaal niet kunnen spuitenquote:
De poging is al genoegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan hoor. Maar, als jij dat geil vindt
.
Bestaan die?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter een spuit elf dan helemaal niet kunnen spuiten.
Doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De poging is al genoegEn als je dan nep klaarkomt wel op je borst slaan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De poging is al genoegEn als je dan nep klaarkomt wel op je borst slaan.
Ik kan spuiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit spuit 11 kwam alleen maar modder hè.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou het dan ook niet elke keer op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan spuiten.
En niet zo'n beetje ook.
Iets met een plafond en zo.
Huh wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het voornaamste probleem zit hem bij jou.
Maar hij spoot wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit spuit 11 kwam alleen maar modder hè.
Ik kon die avond 2 uur niet lang klaarkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hou het dan ook niet elke keer op.
Jij gaat ooit een meisje heel blij maken.
Of HEEL erg blind.
Whehe dan moet ik wel het dansje leren en ik kan niet dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
Whooooooo! Morphmuts, als deze de 18e erop komt dan gaan wij Greasen!!
Een paar drankjes en je denkt dat je wel kunt dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe dan moet ik wel het dansje leren en ik kan niet dansen
Och ik kan ook niet dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BILLY JOEL!quote:
Dat maakt niet uit, ik kan ook niet dansen en niemand neemt me dat kwalijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, dan interesseert het me ook niet meer hoe het eruit zietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Een paar drankjes en je denkt dat je wel kunt dansen
Het is echt Billy Joel denk ik.quote:
Ook met wat drankjes op dans ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Een paar drankjes en je denkt dat je wel kunt dansen
Billy Joel skihut versie.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net mijn Otazu sjaal die ik eigenlijk alleen maar met de hand mag wassen in de wasmachine gegooid.
Toe maar, living on the edgequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net mijn Otazu sjaal die ik eigenlijk alleen maar met de hand mag wassen in de wasmachine gegooid.
Hoiquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ik val het liefst met de deur in huisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]Ik denk, ik wacht daar nog ff 1 post mee
Gelijk Kyra om je nek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val het liefst met de deur in huis
je neuk datequote:
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.quote:
is al goed jungquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Vloddercross?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
Meh, de Vloddercross gaat niet door dit jaar.
Heb je een foto van haar eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
[..]
[..]
Heel de week shoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een foto van haar eigenlijk?
Ja, de auto- en motorcross in 't Aamsveen. Wel klote, want het is echt een tof evenementquote:
Wat zijn jullie toch eigenlijk lief allebei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ze is een 2e Patty Brard?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.quote:
Niet voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een droom voor de meeste vrouwen
's-Avonds?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.
Voor mij welquote:
Nee jij wilt heel de week GoW'enquote:
De avond danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.
Na THE voice ga ik gearen jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee jij wilt heel de week GoW'en
Ja, daarom vraag ik, een 2e Patty?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze heef pas een face lift gehad.
pics van je date in DM ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
pics van je date in DM ?
quote:
Je hebt gelijk, het is zonder "-".quote:
Dat ding heet overigens een koppelteken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Ja, dat wist ik iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. 's-Gravenhage en 's-Hertogenbosch is het.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding heet overigens een koppelteken.
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar man? Je gaat een getrouwde vrouw doen?
Ben je vrienden met haar op je Facebook?quote:
Nee, want ik ga vanavond:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.
[..]
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want ik ga vanavond:
"Met smerige beats en zo mogelijk nog viezere teksten wordt dit nog zeker een feestje om te los te blijven gaan totdat je oksels stinken."
ja (nohomo)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokjequote:
Kan niet wachten op mijn iPad, ding is zalig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik shop ook het liefste onlinequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Via een 18+ advertentie site. Dat heeft ToT toch al gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?
Dan ga je op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Ik wilde sowieso wachten tot jij klaar bentquote:
Nee en dat gaat niet gebeuren ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je vrienden met haar op je Facebook?
Ik ben serieus nog nooit geslaagd bij de Sjaak & Jan, voor geen enkel ding. Zelfs geen sok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik shop liever niet online want dan kan ik het niet direct passen. Laat mij maar de Jack & Jones ingaan, slaag ik altijd
18+ advertentie klinkt als een 0909 nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Via een 18+ advertentie site. Dat heeft ToT toch al gezegd.
Ze krijgt niets en heeft heel weinig gehad in dr leven en wil nu wel eens meer.
Jij bent ook helemaal geen Jack en Jones type.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit geslaagd bij de Sjaak & Jan, voor geen enkel ding. Zelfs geen sok.
Ik slaag altijd. Broeken, t-shirt, overhemden, alles. Alleen boxers niet, daarbij zweer ik bij Bjorn Borg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit geslaagd bij de Sjaak & Jan, voor geen enkel ding. Zelfs geen sok.
Helaas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er niks mee doen, alleen naar kijken
Komt het randje ook boven je broek uit piepen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik slaag altijd. Broeken, t-shirt, overhemden, alles. Alleen boxers niet, daarbij zweer ik bij Bjorn Borg.
Wat voor type ben ik dan wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal geen Jack en Jones type.
Het is geen 0909 nummer. Tis een site waar amateurs mensen hun "diensten" kunnen aan bieden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
18+ advertentie klinkt als een 0909 nummerOf komt het van een datingsite?
Nee dat is kansloos. BB zitten gewoon lekker en gaan heel lang mee. Heb ook wel eens van de J&J gehad maar die zijn na paar keer wassen slobberigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt het randje ook boven je broek uit piepen?.
En jij bood jezelf aan ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is geen 0909 nummer. Tis een site waar amateurs mensen hun "diensten" kunnen aan bieden.
Gewoon een seksdatingsite dus!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is geen 0909 nummer. Tis een site waar amateurs mensen hun "diensten" kunnen aan bieden.
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wat kost het jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een getrouwde vrouw die iets zoekt voor een relatie vind ik zelf ook wel een erg grote stap in één keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekkerHet is dus niet voor een relatie, alleen voor sex?
Het meer delicate type. J&J is te stoer voor jou, dat past niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor type ben ik dan wel?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En voor zover ik weet had WT op de IJsjesmeet vrij wijde kleding (overhemd) aan. Dat vind je niet bij de J&J.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het meer delicate type. J&J is te stoer voor jou, dat past niet.
Ik ken dat wel... Volgens mij is dat een betalen in natura site. Natura kan in dat geval alles zijn, dan hequote:
Tevens en wat als de MAN jullie betraptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks.Met een beetje mazzel gaat zij mijn huis schoon houden in ruil.
Wait what?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!quote:
Dude wat ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is je buurvrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Ik had eigenlijk geen reactie verwacht maar na 2 dagen had ik een mailtje van haar en ze woont toevallig bij me om de hoek.
Wanneer zou hij dat moeten doen? Zij komt naar mij toe. Ik niet naar haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tevens en wat als de MAN jullie betrapt![]()
Het is eigenlijk fout maar ik vind dit toch wel enigszins heldig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
o da wist ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer zou hij dat moeten doen? Zij komt naar mij toe. Ik niet naar haar.
Telefoon, internetgeschiedenis etcquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer zou hij dat moeten doen? Zij komt naar mij toe. Ik niet naar haar.
Val jij nog onder de jongeren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want ik woon in een jongeren appartementen complex.
Daar kijkt hij dus nooit naar. Hij toont amper nog interesse in haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Telefoon, internetgeschiedenis etc
Dat zou ik ook niet doen als het zo'n type isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kijkt hij dus nooit naar. Hij toont amper nog interesse in haar.
Ah oke. Nou, neukze! Wel lekker eigenlijk, wel sex, geen gezeikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kijkt hij dus nooit naar. Hij toont amper nog interesse in haar.
Als die vrouw het wil is het prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
neuken met iemand die getrouwd is vind IK eigenlijk niet kunnen
maar als outpost daar geen problemen mee heeft da mot ie zelf bepalen
waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Val jij nog onder de jongeren?
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Outpost stijgt in iedere mannelijke achting hier.
Ach boeiuh, af en toe een beetje immoreel zijn moet kunnen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nee ok maar een vrouw van 47 kan hier nooit alleen komen te wonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Val jij nog onder de jongeren?
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ik
ik zou dat niet kunnen dat idee alquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.
outpost is niet verantwoordelijk voor haar huwelijk, en ze is oud genoeg om zelf te beslissen.
Dat moet je niet zomaar zeggen heloef. Sommigen zien er nog echt heel patent uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.
Ik vind het wel echt enorm baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ik
Thx! Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.
outpost is niet verantwoordelijk voor haar huwelijk, en ze is oud genoeg om zelf te beslissen.
Ik zou er ook moeite mee hebben, maar geef outpost groot gelijk dat hij t doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zou dat niet kunnen dat idee al
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Outpost stijgt in iedere mannelijke achting hier.
Vast wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.
Jij altijd met je leuke conclusies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als het zo'n type is.
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel.
Als zij een beetje geil tegen je aan begint te rijden dan ben jij zo overstag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het onze missie moet worden voor Heloef een meisje te hosselen, de 18e.
Het was niet heel serieus bedoelt, hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij altijd met je leuke conclusies.
Jennifer Aniston is 42. Zou je die 5 jaar erbij vergeven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!
Ik zou het ook niet doen, maar ze zijn inderdaad allebei volwassen, en als hetecht alleen maar puur voor de sex is heb ik er nog wel begrip voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.
Welke club? Is er een 'Wij Hosselen Een Meisje Voor Heloef'-club?quote:
Die wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jennifer Aniston is 42. Zou je die 5 jaar erbij vergeven?
Ja, ik, Charmed & Jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke club? Is er een 'Wij Hosselen Een Meisje Voor Heloef'-club?!
Maar ik hoef me geen zorgen te maken dat vrouwen dat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel.
Als zij een beetje geil tegen je aan begint te rijden dan ben jij zo overstag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga hem zo uitzetten
Lekker in Bed, GTST en TVOH kijken
Ik snap het ook wel. Daarom zeg ik ook dat IK het niet zou kunnen. Ik veroordeel verder niemand, hoor. Nou ja, die vrouw wel, maar Outpost niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar ze zijn inderdaad allebei volwassen, en als hetecht alleen maar puur voor de sex is heb ik er nog wel begrip voor
Sommige zien er op hun 47e echt nog wel goed uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!
Mag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoelt, hoor. Maar goed, ik denk er wel zo over, ja
.
op welke manierquote:
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.quote:
Dat zou andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag.Ze heeft mij een uitleg gegeven en heel veel moeite gedaan voor haar huwelijk. Ik denk dat als ze de stap met mij eenmaal genomen heeft dat ze dan redelijk snel een scheiding aan gaat vragen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.
Moet ze wel even buurman, wat doet u nu roepen
Zozo, overtuigd van je eigen kwaliteitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag.Ze heeft mij een uitleg gegeven en heel veel moeite gedaan voor haar huwelijk. Ik denk dat als ze de stap met mij eenmaal genomen heeft dat ze dan redelijk snel een scheiding aan gaat vragen.
GMTA!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zou ik raken, al is het maar voor het jeugdsentiment.
Moet ze wel even buurman, wat doet u nu roepen
Als ik er op die leeftijd zo uit zou zien, zou ik ervoor tekenenquote:
Nah, gewoon te oud. Ik wil in principe ook geen vriendin die ouder dan mij is.quote:
Klopt maar nu heeft ze zekerheid en die stap is behoorlijk eng om zomaar te nemen na zoveel jaren.quote:
Ja maar haar doen!?!?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zij zit echt verschrikkelijk strak in haar vel met haar 74 jaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |