Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.quote:
Dank je Naat.quote:
Je kent er toch een hoop! Er zijn er veel van de IJsjes meet en dat was toch heel gezellig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.
Ik had zoveel moeite in die post gestoken, elk woord met veel haat en zorgvuldigheid gekozen en dan haal je em zo wegquote:
ja maar de meeste die nu meegaan heb je toch allemaal al gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, er komen echt heel veel mensen, uit meerdere coterieën. Nu kun je zeggen van jaaa leuk kun je je eigen mensjes uitzoeken maar ik weet het gewoon niet zo goed. Daar bij TAL waren het wel hele toffe mensels.
Dan ga ik je keihard notenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Ach, ik rakel het over een halfuur wel weer op
Ach je gedraagt je nooit bitchy tegen mij dus mij maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik erger was dan een surinaamse moeder
Je kent al keiveel mensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders wil ik het over drie kwartier ook nog wel een keer doen, als jij het vergeetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind jou te lief. Ik kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je gedraagt je nooit bitchy tegen mij dus mij maakt dat niet uit.
VHquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Dan is er nog hoop voor je, dat je er zoveel moeite in moest stekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had zoveel moeite in die post gestoken, elk woord met veel haat en zorgvuldigheid gekozen en dan haal je em zo weg
Jouw post gaat STING edittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders wil ik het over drie kwartier ook nog wel een keer doen, als jij het vergeet.
Als hij dat doet, zal ik hem eens edittenquote:
NEEEEquote:
VH is niet vies van de mannenliefde hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VHLekkere rellert van me
Ik wilde relnicht zeggen
Je houd van me.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind jou te lief. Ik kan het gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NEEEEIk wil geen kennis maken met je supermod powers
Dingen kunnen editten enzo. Foei zeggen tegen mensen. Dat gaat te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |