Doe niet zo kinderachtig. Hij is 14, jij bent 17, bijna 18?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg dat maar op de gemiddelde middelbare school, of basisschool. Ik heb mijn portie al gehad sinds mijn 5de. Toen stond er ook niemand voor mij klaar. Bovendien waren zijn opmerkingen ook niet mis en als je over mijn vader begint, tja, dan mag je nou eenmaal acute pokken krijgen
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?quote:
Dat is een foutief gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?
Hier ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Insomnium het volgende:
De hele lucht is roze hier!
Zulks een mooie zonsondergang.
Ja !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook. Met stralen knaloranje en zo
.
Heb ik vandaag echt gemerkt ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
VH JE BENT ZO LEKKER.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt het over Faye en Broertje? Want dan ben je idd de meest volwassen persoonquote:
VH IS LIEVVVVVVVVquote:
Niet alleen hun hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het over Faye en Broertje? Want dan ben je idd de meest volwassen persoon.
Viro doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er iemand is om de bot uit te zetten.
Geen idee, maar dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of watquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iets beters te doen hebben dan hier rellen denk ik.

Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens geef ik jullie niet het recht om te zeiken op Faye en haar felle reacties.
Jullie zeggen zelf steeds dat ik als een gentleman moet reageren in onze relatie, maar jullie kennen haar niet eens. Leer haar kennen en zeur dan pas over mijn omgang met haar, want zo te zien zouden jullie het niet beter doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |