waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
neuken met iemand die getrouwd is vind IK eigenlijk niet kunnen
maar als outpost daar geen problemen mee heeft da mot ie zelf bepalen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Val jij nog onder de jongeren?
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Outpost stijgt in iedere mannelijke achting hier.
Ach boeiuh, af en toe een beetje immoreel zijn moet kunnen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
neuken met iemand die getrouwd is vind IK eigenlijk niet kunnen
maar als outpost daar geen problemen mee heeft da mot ie zelf bepalen
Nee ok maar een vrouw van 47 kan hier nooit alleen komen te wonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Val jij nog onder de jongeren?
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ik
ik zou dat niet kunnen dat idee alquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.
outpost is niet verantwoordelijk voor haar huwelijk, en ze is oud genoeg om zelf te beslissen.
Dat moet je niet zomaar zeggen heloef. Sommigen zien er nog echt heel patent uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.
Ik vind het wel echt enorm baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen maar het past wel bij Outpost denk ik
Thx! Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? outpost gaat niet vreemd, en als hij t niet doet dan zoekt ze wel een ander op.
outpost is niet verantwoordelijk voor haar huwelijk, en ze is oud genoeg om zelf te beslissen.
Ik zou er ook moeite mee hebben, maar geef outpost groot gelijk dat hij t doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zou dat niet kunnen dat idee al
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Outpost stijgt in iedere mannelijke achting hier.
Vast wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen met iemand van 47.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.
Jij altijd met je leuke conclusies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als het zo'n type is.
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel.
Als zij een beetje geil tegen je aan begint te rijden dan ben jij zo overstag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het onze missie moet worden voor Heloef een meisje te hosselen, de 18e.
Het was niet heel serieus bedoelt, hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij altijd met je leuke conclusies.
Jennifer Aniston is 42. Zou je die 5 jaar erbij vergeven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het met m'n 27 echt niet doen met een vrouw van 47!
Ik zou het ook niet doen, maar ze zijn inderdaad allebei volwassen, en als hetecht alleen maar puur voor de sex is heb ik er nog wel begrip voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar dat is meer omdat ik bedriegen echt verachtelijk vind. Ik zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die vreemd is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |