Dat ding heet overigens een koppelteken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Ja, dat wist ik iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. 's-Gravenhage en 's-Hertogenbosch is het.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding heet overigens een koppelteken.
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar man? Je gaat een getrouwde vrouw doen?
Ben je vrienden met haar op je Facebook?quote:
Nee, want ik ga vanavond:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.
[..]
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want ik ga vanavond:
"Met smerige beats en zo mogelijk nog viezere teksten wordt dit nog zeker een feestje om te los te blijven gaan totdat je oksels stinken."
ja (nohomo)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokjequote:
Kan niet wachten op mijn iPad, ding is zalig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik shop ook het liefste onlinequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Via een 18+ advertentie site. Dat heeft ToT toch al gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?
Dan ga je op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Ik wilde sowieso wachten tot jij klaar bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |