Dat maakt niet uit, ik kan ook niet dansen en niemand neemt me dat kwalijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe dan moet ik wel het dansje leren en ik kan niet dansen
Klopt, dan interesseert het me ook niet meer hoe het eruit zietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Een paar drankjes en je denkt dat je wel kunt dansen
Het is echt Billy Joel denk ik.quote:
Ook met wat drankjes op dans ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Een paar drankjes en je denkt dat je wel kunt dansen
Billy Joel skihut versie.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net mijn Otazu sjaal die ik eigenlijk alleen maar met de hand mag wassen in de wasmachine gegooid.
Toe maar, living on the edgequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net mijn Otazu sjaal die ik eigenlijk alleen maar met de hand mag wassen in de wasmachine gegooid.
Hoiquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ik val het liefst met de deur in huisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]Ik denk, ik wacht daar nog ff 1 post mee
Gelijk Kyra om je nek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val het liefst met de deur in huis
je neuk datequote:
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.quote:
is al goed jungquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Vloddercross?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
Meh, de Vloddercross gaat niet door dit jaar.
Heb je een foto van haar eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met r gedate. Volgende week hebben dr dochters herfst vakantie en dan moet ze dus shoppen. Volgende week wordt m dus ook niet.
[..]
[..]
Heel de week shoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een foto van haar eigenlijk?
Ja, de auto- en motorcross in 't Aamsveen. Wel klote, want het is echt een tof evenementquote:
Wat zijn jullie toch eigenlijk lief allebei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TT
het spijt mij ook Faye
Ze is een 2e Patty Brard?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik niet sharen en al helemaal niet hier plaatsen.
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.quote:
Niet voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een droom voor de meeste vrouwen
's-Avonds?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.
Voor mij welquote:
Nee jij wilt heel de week GoW'enquote:
De avond danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op 2 dagen na dat ze zelf moet werken en op andere dagen moet ik werken dus dan wordt t lastig.
Na THE voice ga ik gearen jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee jij wilt heel de week GoW'en
Ja, daarom vraag ik, een 2e Patty?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze heef pas een face lift gehad.
pics van je date in DM ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
pics van je date in DM ?
quote:
Je hebt gelijk, het is zonder "-".quote:
Dat ding heet overigens een koppelteken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zonder "-".
Ja, dat wist ik iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. 's-Gravenhage en 's-Hertogenbosch is het.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding heet overigens een koppelteken.
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar man? Je gaat een getrouwde vrouw doen?
Ben je vrienden met haar op je Facebook?quote:
Nee, want ik ga vanavond:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? ToT heeft bijna alles al verteld.
[..]
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want ik ga vanavond:
"Met smerige beats en zo mogelijk nog viezere teksten wordt dit nog zeker een feestje om te los te blijven gaan totdat je oksels stinken."
ja (nohomo)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Iemand zin om vanavond te knuffelen bij mij en films te kijken ?
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokjequote:
Kan niet wachten op mijn iPad, ding is zalig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet eigenlijk douchen. Maar na het douchen ben ik altijd zo lekker warm en wil ik eigenlijk meteen mijn bed in. Maar dan kan ik dus niet meer Fok!en.
Ik wacht nog wel een aantal uurtjes.
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik shop ook het liefste onlinequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Via een 18+ advertentie site. Dat heeft ToT toch al gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet? Waarom gaat ze met jou daten als ze getrouwd is?
Dan ga je op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijker? Lekker voor je eigen spiegel passen en de tijd nemen. Geen mensen die ook staan te wachten op een pashokje
Alleen in Londen en Newcastle vind ik shoppen leuk
Ik wilde sowieso wachten tot jij klaar bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |