Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar mijn gedachte er bij is echt leuk.
Er staan twee hartjes op die symboliseren onze harten. Er staat een 1 op want we zijn samen een stel.
Jaja, hoe kusjekroel wil je het hebben?
Het is heel lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aardig wat denk ik. Maar dan nog, het belangrijkste deel van de grootste wereldmacht wordt nu door velen gezien als origineel Engels gebied, dat hadden wij kunnen zijn
[..]
Dat zou eerder Tarzan van Toy Box zijn.quote:
Ja het is om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nederland heeft het historisch niet slecht gedaan voor zo'n klein landje.
Ik had het specifiek over Manhattan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.
Halléééééééé!quote:
Niks terecht. De context was toen heel anders dan nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Het om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerste.
Nah, ik weet niet. Het was toen behoorlijk normaal... Laten we dan zeggen dat we een leerzaam verleden hebben gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:
En dus is schamen een beetje overbodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke beschaving zou zich kunnen schamen voor hun verleden, er is volgens mij geen enkel volk wat niet vroeger of later gruwelijke dingen gedaan heeft.
Mijn man had cursus in Frankrijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?![]()
Ik moet nog nieuw bier halen, al bijna een week
Daarom, maar zie jij andere landen zich schamen voor hun verleden? (op Duitsland na danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke beschaving zou zich kunnen schamen voor hun verleden, er is volgens mij geen enkel volk wat niet vroeger of later gruwelijke dingen gedaan heeft.
Oh damnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man had cursus in Frankrijk
Schaam je diep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zo'n mooie vlagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaam je diep.
[ afbeelding ]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks terecht. De context was toen heel anders dan nu.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh oa Zilver tientje uit 1973, 2 vergulden stuiver machete knopen.Een briefje van 1 gulden en 2 briefjes van 10 uit weet ik veel wanneer.
Achterlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een paar jaar geleden waren er een paar Zuid-Afrikanen hier in Nederland en zagen een straatnaambord van een Nederlandse ontdekkingsreiziger of zo. Die persoon heeft (de voorloper van?) Johannesburg opgericht, en dat staat dan weer voor de onderdrukking van de zwarte mensen in Zuid Afrika, dus hebben ze een klacht ingediend en die gemeente heeft geloof ik diezelfde week dat straatnaambord nog vervangen voor een andere naam.
Damn girlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus nu heb ik 40 flesjes bier, en 2 grote flessen
Lulkoek, noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.
Manchet, moet het zijn geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fout gespeld?Ik was aan t zoeken hoe maar wist niet hoe ik t schrijven moest.
Mja en soms wordt dat schuldgevoel ook weer uitgebuit. Denk maar aan die reclamestunt van Buys over die negerzoenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, schuldgevoel afkopen noem ik dat.
Manchetknoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een machete is een soort hakmesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Manchet, moet het zijn geloof ik
Zekers, en wat voor eentjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een machete is een soort hakmes.
Machete:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots dat je een Nederlander bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en soms wordt dat schuldgevoel ook weer uitgebuit. Denk maar aan die reclamestunt van Buys over die negerzoenen!
Ja dat wist ik maar ik wist niet hoe ik t anders schrijven moest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Manchetknoop.Een machete is heel wat anders.
Ach, vergeleken met tijdens de 80-jarige oorlog wapens aan de vijand verkopen is dit peanuts!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots dat je een Nederlander bentGewoon zelfs dáár een slaatje uit kunnen slaan, hoe bawsy is dat.
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat we ons schuldgevoel af proberen te kopen?
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.
Voordat Erik het doet:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
Nouhouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zou pas slecht zijn als het een goede cover was.
Ook een goeie, maar in de tijd die ik bedoel werd je er nog om vermoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
Idols is Amerikaans, Big Brother is van onsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]En we hebben de CD uitgevonden en programma's als Idols enzo!
Owjah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mag ik na morph gaan draaien >?
Idols is Engelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Dat hebben we niet verzonnen Idols.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
"D GAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
Oh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols is EngelsSimon Cowel is de bedenker van PopIdol
nice dingen uit de oorlogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mijquote:
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nice dingen uit de oorlog![]()
paspoorten illegale kranten verzet dingen etc
quote:
Hahaha prachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mij.
En de meest bazige actie: Raid on the Medwayquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
quote:Thus in all things, in wisdom, courage, force, knowledge of our own streams, and succes, the Dutch have the best of us, and do end the war with victory on their side
ja maar tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.
Nieuw? Wat nieuw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zijn verguld he!![]()
20 eu (nieuw zijn ze 40)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
Ze worden nog steeds gemaakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw? Wat nieuw?Ze zijn uit 1979 man, ouwe troep!
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Thanks manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemist
Nederlandse TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kost doekoes vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hoe danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |