abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:24:15 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088710

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103088747
X verbaal/fysiek een lesje leren lijkt me wel op zijn plaats hier ja.

Wat zijn ex wil moet zij lekker weten.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:26:06 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088811
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Flepke het volgende:
X verbaal/fysiek een lesje leren lijkt me wel op zijn plaats hier ja.

Wat zijn ex wil moet zij lekker weten.
Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.
X is ook wel een heel sneu mannetje.
C'est la vie
pi_103088926
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.
X is ook wel een heel sneu mannetje.
Dan zijn we het toch eens? *;

Voor de mensen die net komen binnenvallen:
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
Grappig topic, OP onder de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:29:07 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088981
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch eens? *;
Dat we dat nog zouden meemaken.
C'est la vie
pi_103089030
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.

Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.

Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.

Nou vertel

Verhaal Flepke.................................

Verhaal Firefly..................................
Do what you love, love what you do!
pi_103089094
Ik ben Flepke, ik ben een zitmeubel waar men met twee of meer personen op kan zitten.
pi_103089153
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Flepke het volgende:
Ik ben Flepke, ik ben een zitmeubel waar men met twee of meer personen op kan zitten.
Ok je onderstreept mijn punt dus..
Je had ook nu eens even je verhaal kunnen vertellen ipv deze reactie?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:33:28 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.

Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.

Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.

Nou vertel

Firefly is een normale vent die graag op de foto gaat met modellen.
C'est la vie
pi_103089279
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
pi_103089294
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja die kan ik nog wel hebben maar flepke niet en zeker niet alle twee :)
pi_103089337
Hoi, zo even teruglezen wat ik heb gemist. Gister feest van studie gehad, was wel vet :D
En hoe is het hier?
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:36:05 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089371
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
Ja ook een praatje mee gemaakt, zo aardig zijn die meisjes meestal wel.
Toen was de volgende man weer aan de beurt.
C'est la vie
pi_103089417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:

Nou vertel

Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).

Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!

Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103089481
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik was bezig met typen :D Mijn topervaring zo'n beetje denk ik
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:37:41 #16
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103089490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
Hoi, zo even teruglezen wat ik heb gemist. Gister feest van studie gehad, was wel vet :D
En hoe is het hier?
welk feest en waarom was ik niet uitgenodigd :D
Spreading the Word
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:37:46 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).

Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!

Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Als het voor jou werkt.
C'est la vie
pi_103089575
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

welk feest en waarom was ik niet uitgenodigd :D
Je mocht ook komen hoor, het was vrije inloop. Oktoberfest was het thema :D
Finally, someone let me out of my cage
pi_103089601
quote:

[..]

Nou ok dit kan ik waarderen nu Flepke nog. :)
pi_103089611
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt.
Ik had wel een paar glazen wijn op, ze zat zelfs in het midden van de jury tafel met links en rechts nog zo'n 8 man
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:40:35 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089700
Misschien moet ik Gerrie maar ook zo achter na gaan zitten.
Zal ze vast niet eng vinden.
C'est la vie
pi_103089735
quote:

[..]

Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?
pi_103089775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar mee naar het echte oktoberfest... die staat al een paar jaar op mijn to-to list :D
pi_103089777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?
Ik zag haar op video's en werd verliefd op haar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:42:04 #25
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103089807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

met herdenkingspul? :D zijn fraaie dingen om te hebben!
Spreading the Word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')