Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zit helaas al vast aan de ketting.
Precies hoe meer vrouwen en opties, hoe kleiner die angst is. Die angst heeft hij juist doordat hij telkens alles of niets krijgt volgens zijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef is ook nog jong dus ik denk gewoon er gewoon bij hoort. Hij gaat nog niet echt uit enzo en ik denk als hij eenmaal die ervaring heeft het zo losloopt.
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Dit geldt alleen niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.
Voor de laatste keer:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Nee inderdaad, bijna alle wownerds hebben continue modellen voor hun deurstaan die smeken om door hun geneukt te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit geldt alleen niet voor iedereen.
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verliezers mentaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.
Dat excuus klinkt al iets beter dan "geen zin" of "te lelijk"quote:
Tsja, misschien liggen zijn principes gewoon anders wat betreft bezette meiden. Ik herken mijn neef hier en daar in hem, en daar kwam het helemaal mee goed toen hij eenmaal echt uit begon te gaan. Het kan maar zo, blijkbaar. Dus hoe hij nu is zegt niet alles over zijn toekomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Vraag me niet waarom ik het weet maar het is aangetoond dat vrouwen die 4 jaar een huwelijk hebben de meeste kans op overspelig gedrag vertonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
Ik vind het sowieso van weinig respect getuigen, maar goed ik ben een moraalridderquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.
Mee eens; al vind ik dat je best contact op mag bouwen en op een flirterige manier om mag gaan met iemand die in een relatie zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik alleen maar goed van je dat je niet achter een bezet iemand aan gaat dat is toch een lovenswaardige eigenschap.
Voor een man die iedere vrouw ter wereld het bed in kan lullen zou het een lovenswaardige eigenschap zijn. Ik zie het echter als een slecht excuus om niet benaderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik alleen maar goed van je dat je niet achter een bezet iemand aan gaat dat is toch een lovenswaardige eigenschap.
Een kind vind ik ook erg inderdaad. Tussen wel en niet heb ik toch wel gekozen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.
Het is haar verantwoordelijkheid om trouw te blijven; niet die van jou... toch zou ik me bij zo'n actie niet helemaal happy voelen denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Ik had laatst nog een getrouwde vrouw gezoent die ook nog eens kinderen heeft :/ Ik was vergeten dat ze getrouwd was enzo
Wel mee eens, denk ik, maar een zoenpartij initieren kan dan weer echt niet vind ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens; al vind ik dat je best contact op mag bouwen en op een flirterige manier om mag gaan met iemand die in een relatie zit.
Ik heb er geen gevoel bij (over het moment), dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is haar verantwoordelijkheid om trouw te blijven; niet die van jou... toch zou ik me bij zo'n actie niet helemaal happy voelen denk ik.
Ik ga niet over zijn haar/relatie. Daarbij hecht ik erg weinig waarde aan relaties, dus dan is die drempel sowieso niet zo hoog. Maar zodra er kinderen in het spel zijn vind ik het gewoon niet meer tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso van weinig respect getuigen, maar goed ik ben een moraalridder
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Je bent gewetensloos? Je hebt geen moraal? Ik vind het maar raar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen gevoel bij (over het moment), dus dat zit wel goed
Wait whut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt waarschijnlijk nog wel als die kerel erachter komt en je met zijn vrienden besluit in elkaar te slaan .
Alsof die kinderen en man er ooit achter komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent gewetensloos? Je hebt geen moraal? Ik vind het maar raar.
Oke, dan verschillen wij in de waarde die we aan een relatie hangen. Ik heb er dan misschien teveel respect voor en neem dan absoluut geen initiatief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet over zijn haar/relatie. Daarbij hecht ik erg weinig waarde aan relaties, dus dan is die drempel sowieso niet zo hoog. Maar zodra er kinderen in het spel zijn vind ik het gewoon niet meer tof.
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt waarschijnlijk nog wel als die kerel erachter komt en je met zijn vrienden besluit in elkaar te slaan .
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.
Daarom, zo'n vent rent al weg als die de schaduw ziet van de man die zijn vrouw heeft afgepakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.
Nog meer huwelijken kapot proberen te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof die kinderen en man er ooit achter komenIk heb veel ergere dingen gedaan.
Wie weet hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.
Maar het is in beide gevallen een zwakke actie.
Al kan ik het wel begrijpen.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.
Er zijn 3473458378686887 boeiendere gespreks onderwerpen tijdens het versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ze is geen slet want ze was de hele tijd bezig om gasten te weren, inclusief met hulp van haar vriendin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.
Maar het is in beide gevallen een zwakke actie.
Al kan ik het wel begrijpen.
Dat vind ik altijd zo krom... de fout ligt vaak des te meer bij hemzelf en zijn vrouw dan bij degene waar zij uiteindelijk mee vreemd gaat. Wil niet zeggen dat ik open zou staan om het vreemdgaan te faciliteren trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
Grappig topic, OP onder de spoiler.Nou zijn vriendin is afgepakt gaat ie prima mee om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex
Waarom die kneus hem van school af probeert te krijgen snap ik ook niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Omdat hij een pauper is die over zich heen laat lopen door jan en alle man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zijn vriendin is afgepakt gaat ie prima mee om.
Waarom die kneus hem van school af probeert te krijgen snap ik ook niet.
En dat geeft iemand anders het recht hem van school af te werken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat hij een pauper is die over zich heen laat lopen door jan en alle man.
Volgens Flepke is hij nu ook verantwoordelijk voor persoon X...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat geeft iemand anders het recht hem van school af te werken?![]()
Wat moet ie doen hem in elkaar slaan en zijn ex aan de haren terug trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |