abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103086070
misschien is het stiekem gewoon een persoon :o
pi_103086074
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat het firefly is, die geilt op negatieve aandacht.
Dus jij bent hier om hem te pleasen?
pi_103086095
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Dit is gewoon eng. Behalve hetzelfde zeggen, posten jullie nu ook al op exact hetzelfde moment.
Gek hé, mensen die bepaalde dingen goed/fout doen hebben dezelfde karakter/persoonlijkheids trekjes. Nooit gedacht.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103086112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat zou ik hier anders moeten doen dan?
pi_103086119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ssst, vertel haar dat nou niet :{ ;(
pi_103086169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat zou ik hier anders moeten doen dan?
Voorover buigen.
pi_103086187
lol... right...
pi_103086282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Axel1988 het volgende:
lol... right...
Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.
En verder, als je 'ik heb persoonlijk niets aan je advies' al afzeiken vindt, tsja. Verder heb ik het niet over zijn tips gehad vandaag.
pi_103086403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.
En verder, als je 'ik heb persoonlijk niets aan je advies' al afzeiken vindt, tsja. Verder heb ik het niet over zijn tips gehad vandaag.
Ik was nog vergeten om er aan toe te voegen "en je mond dicht houden"
pi_103086437
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
pi_103086468
Er zijn zelfs andere topics waar men het over heeft dat het hier veel te veel offtopic is.

Zie ook:

quote:
Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103086521
Wat me ook opvalt dat is als iemand het niet met je mening eens is dat het meteen off topic is volgens jou.
pi_103086556
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.
pi_103086577
quote:
Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.
pi_103086600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.
Dat kan best mee spelen.
pi_103086609
quote:
Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweest :)

Ik laat mijn mening ook niet veranderen door een paar vrouwen op een fok forum vergeleken met al die ervaring die ik opdoe in het echte leven met echte vrouwen. Ondertussen weet ik zeer goed wat wel en niet werkt, voor de vrouwen die nog buiten komen ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103086618
quote:
Omdat de meeste vrouwen zelf helemaal niet rationeel kunnen verklaren wat iemand aantrekkelijk voor hen maakt. Het is voor hen slechts een gevoel, een klik die er is of niet, maar ze zijn er zich niet bewust van waar die vandaan komt.
pi_103086622
quote:
Probleem is is dat vrouwen onder invloed van hormone/gevoelens/emoties/spanningen etc etc heel anders reageren dan vanuit "chairperspective"
pi_103086666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me ook opvalt dat is als iemand het niet met je mening eens is dat het meteen off topic is volgens jou.
Ben je het oneens dat een statement meer reacties oplevert dan een vraag in een sms? Dat is het advies wat ik vandaag gaf. Ben je het niet met me eens?
pi_103086725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.
Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
pi_103086791
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen.
Lijkt me logisch dat een man meer vrouwelijke bedpartners heeft gehad dan een vrouw?

Heb je mij in dit topic ooit (serieuze) tips horen geven hoe je een man moet versieren?
pi_103086798
quote:

[..]

Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
Ik neem in principe alle tips ter harte; al kan het best zijn dat ik wel eens kritische kanttekeningen geplaatst heb ofzo. Het is altijd wel nuttig om vanuit verschillende perspectieven input te krijgen.
pi_103086805
quote:

[..]

Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voor :')
pi_103086869
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweest :)

Ik laat mijn mening ook niet veranderen door een paar vrouwen op een fok forum vergeleken met al die ervaring die ik opdoe in het echte leven met echte vrouwen. Ondertussen weet ik zeer goed wat wel en niet werkt, voor de vrouwen die nog buiten komen ;)
Ik wil me hier helemaal niet speciaal voelen eigenlijk. Zo zeg ik bijvoorbeeld ook niet dat ik alleen lieve jongens wil, terwijl ik ondertussen verliefd ben op een klootzak. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet kan op iemand die alleen schattig/lief/aardig is, en ik ben ook nog eens niet verliefd op een klootzak.

Ik heb ook niet de intentie jouw mening te veranderen, jij bent (hier) toch niet het type persoon waar ik voor zou vallen.
pi_103086896
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voor :')
Kwaliteit over kwantiteit.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:48:41 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103086903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja, zoals ik vorige keer zei... hij hoort bij volleybalmeid dan weer via een vriend dat zij al een vriend zou hebben. IPV het contact op te zoeken en zelf te ontdekken in wat voor situatie ze zit het maar weer laten varen zonder iets te proberen. En tja, tuurlijk is er nu grote kans dat het moeilijk op iets uit zal draaien; maar hij weet net zo goed als wij dat vrouwen vaak van de ene in de andere relatie vallen. Dat het vaak uitgaat in een relatie wanneer ze iets anders leuks tegen het lijf lopen. Bovendien weet hij totaal niet wat de status van hun relatie is en misschien zouden beide het wel leuk vinden om puur vriendschappelijk met elkaar om te gaan...etc...
Maar wat moet ik met iemand die vriendjes dumpt zodra er iemand voorbij komt met een mooiere broek?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103086915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
Ik heb ook niet de intentie jouw mening te veranderen, jij bent (hier) toch niet het type persoon waar ik voor zou vallen.
Oh en dat weet je naar een paar berichtjes op een forum? Ga eens heel snel de afwas doen :{w
pi_103086949
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik wil me hier helemaal niet speciaal voelen eigenlijk. Zo zeg ik bijvoorbeeld ook niet dat ik alleen lieve jongens wil, terwijl ik ondertussen verliefd ben op een klootzak. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet kan op iemand die alleen schattig/lief/aardig is, en ik ben ook nog eens niet verliefd op een klootzak.

Ik weet niet hoe je mijn berichtje leest, maar het gaat over de manier in het algemeen niet over jij en ik persoonlijk _O-
pi_103086956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

20 = doorgaans een avond gericht op kwaliteit
pi_103086982
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar wat moet ik met iemand die vriendjes dumpt zodra er iemand voorbij komt met een mooiere broek?
Wellicht niets (en wellicht interesseert het je dan opeens niet meer)... maar je weet dan iig wel eens hoe het is om iemand af te moeten wijzen :P. Ervaring is belangrijk op dit gebied.
pi_103086984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

omg
pi_103087006
Dat is logisch Heloef, jij denkt zelf na over wat jij wil en ook na over de gevolgen. Jij ziet gewoon in dat een meisje die haar vriend dumpt om dat ook zo weer bij jou kan doen. Dat vind ik alleen maar voor je pleiten.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:51:47 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wellicht niets (en wellicht interesseert het je dan opeens niet meer)... maar je weet dan iig wel eens hoe het is om iemand af te moeten wijzen :P. Ervaring is belangrijk op dit gebied.
Het is geen voetbal.
Van train maar lekker veel dan word je vanzelf goed.
Althans ik benader het niet zo.

En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
C'est la vie
pi_103087043
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Zorgen dat jij de mooiste broek in town bent. Wil je haar soms vastleggen met een ketting aan haar aanrecht? :{
pi_103087044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je mijn berichtje leest, maar het gaat over de manier in het algemeen niet over jij en ik persoonlijk _O-
Ik heb het dan ook over de toon van je posts en je manier van reageren op anderen. Daarvoor hoef je het niet eens over jezelf te hebben, het straalt zo ook wel van je posts af dat jij niet mijn type bent. Even daargelaten hoe jij eventueel in het echt zou overkomen, daar kan ik niet over oordelen.
pi_103087072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over de toon van je posts en je manier van reageren op anderen. Daarvoor hoef je het niet eens over jezelf te hebben, het straalt zo ook wel van je posts af dat jij niet mijn type bent. Even daargelaten hoe jij eventueel in het echt zou overkomen, daar kan ik niet over oordelen.
Zucht:
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Flepke het volgende:

[..]

Probleem is is dat vrouwen onder invloed van hormonen/gevoelens/emoties/spanningen etc etc heel anders reageren dan vanuit "chairperspective"
pi_103087098
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is geen voetbal.
Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.
pi_103087105
quote:

[..]

Het is geen voetbal.

En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
Ik kwam er ook laat achter dat het net als voetbal is. Je kunt er daadwerkelijk steeds beter in worden door de lat steeds hoger te leggen. Dit maakt het juist zo leuk, je zult steeds meer resultaten zien.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:22 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087107
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zorgen dat jij de mooiste broek in town bent. Wil je haar soms vastleggen met een ketting aan haar aanrecht? :{
Ik heb niet de mooiste broek. Die hoef ik ook niet te hebben.
C'est la vie
pi_103087148
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb niet de mooiste broek. Die hoef ik ook niet te hebben.
Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.
pi_103087150
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden 8)7
pi_103087180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden 8)7
Nee schat, jij bent anders. O+
pi_103087181
quote:

[..]

Het is geen voetbal.

Het zou voor jezelf prettig zijn als je die 'angst' niet meer hebt, maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen. Alleen is helemaal niks ondernemen ook niet handig, maar dat wist je toch al.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:54:47 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087184
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.
Nergens voor nodig.
C'est la vie
pi_103087208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
En vastgebonden aan het bed ;)
pi_103087216
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.
Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo. ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:56:11 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087273
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo. ^O^
Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
C'est la vie
pi_103087322
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen. ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:10 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087333
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.
Ja ik bekijk het gewoon anders.
Natuurlijk ook gevoed door angst.
C'est la vie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:36 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087354
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen. ^O^
Die zit helaas al vast aan de ketting. ^O^
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')