Ik vind ze beide sympathiek. Misschien moet je niet overal wat achter zoeken, vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.
En hoezo? hoezo?, je weet toch wat je te doen staat?
Hoe zat het nou ook al weer?quote:
Tegenpolen, wat jij wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde spiegelbeeld, vast heel logisch om die twee te combineren als je het zelf allemaal niet kan volgen.
Een leuk vervolg voor de "als versieren niet zo makkelijk gaat"-soap zou zijn wanneer Heloef ervoor zou zorgen dat iemands relatie uit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Heb er geen aandacht aan besteed verder.
trollquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind ze beide sympathiek. Misschien moet je niet overal wat achter zoeken, vriend.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet wat mij te doen staat.
Niks.
Ik ben blij dat je er voor durft uit te komen dat je een troll bent.quote:
Het mocht inderdaad even duren maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er voor durft uit te komen dat je een troll bent.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te moeten opboksen tegen haar mooiboy vriend, daarom.quote:
Heb je haar vriend al eens gezien dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te moeten opboksen tegen haar mooiboy vriend, daarom.
Ah gut, wil je zo graag wat goedkeuring hebben? Persoonlijk heb ik helemaal niks aan je advies, maar vooruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van dat mensen zeggen: "Dankjewel voor het advies dat een statement veel betere reacties opleverd dan een vraag in een smsje", gaan mensen alleen lopen zeuren.
Altijd leuk, mensen die alleen dingen onthouden die je verkeerd hebben gedaan en geen complimentje uit hun strot kunnen krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van dat mensen zeggen: "Dankjewel voor het advies dat een statement veel betere reacties opleverd dan een vraag in een smsje", gaan mensen alleen lopen zeuren.
Waar ontken ik dat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb je haar vriend al eens gezien dan?
Geef gewoon toe dat je haar ook niet had uitgenodigd om iets te gaan drinken als ze geen vriend had... Het feit dat je haar niet benaderd heeft er mee te maken dat je bang bent, niet dat ze toevallig een vriend heeft.
Het is belangrijk dat hij het meisje benaderd waar hij gevoelens voor heeft en op zijn bek gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom vind je het zo belangrijk dat Heloef achter iemand aangaat die een vriend heeft ???
Naja, zoals ik vorige keer zei... hij hoort bij volleybalmeid dan weer via een vriend dat zij al een vriend zou hebben. IPV het contact op te zoeken en zelf te ontdekken in wat voor situatie ze zit het maar weer laten varen zonder iets te proberen. En tja, tuurlijk is er nu grote kans dat het moeilijk op iets uit zal draaien; maar hij weet net zo goed als wij dat vrouwen vaak van de ene in de andere relatie vallen. Dat het vaak uitgaat in een relatie wanneer ze iets anders leuks tegen het lijf lopen. Bovendien weet hij totaal niet wat de status van hun relatie is en misschien zouden beide het wel leuk vinden om puur vriendschappelijk met elkaar om te gaan...etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom vind je het zo belangrijk dat Heloef achter iemand aangaat die een vriend heeft ???
Dan weet ik dat ik ook geen moeite meer in hoeft te steken over sms gesprekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah gut, wil je zo graag wat goedkeuring hebben? Persoonlijk heb ik helemaal niks aan je advies, maar vooruit.
Sinds wanneer luister je naar wat de mensen hier van je 'tips' vinden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik ook geen moeite meer in hoeft te steken over sms gesprekken.
Nogmaals, ook al was ze een terminale travestiet, lekker boeien, het gaat niet om de uitkomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
En ja natuurlijk krijg ik geen antwoord op een vraag , maar in mijn ogen is het niet zo logisch dat je achter iemand aangaat die bezet is , laat staan dat een ander daar een daartoe aanzet,
Waarom moeten mensen als jij; die geen versieradvies nodig hebben; andermans advies afzeiken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister je naar wat de mensen hier van je 'tips' vinden?
quote:
Dit is gewoon eng. Behalve hetzelfde zeggen, posten jullie nu ook al op exact hetzelfde moment.quote:
Omdat het firefly is, die geilt op negatieve aandacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen als jij; die geen versieradvies nodig hebben; andermans advies afzeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |