quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou ik je aan hoor; ik stuur je nog een keer een DM. Ik ben wel benieuwd.
Nou doe je het weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof ik tot een half uur terug enkel vraagtekens gebruikte.
quote:
Jouw hele persona hier is gefabriceert. Je laat nooit wat over jezelf los omdat je dan zou moeten liegen, en dan moet je bij gaan houden welke leugens je allemaal verteld hebt. Kutexcuses van je ook altijd, het is gewoon ronduit zielig nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Redelijk wat, ik hou het niet bij want het boeit me niet en gaat niemand wat aan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Again, het is niets nieuws onder de zon.
Nu moet je er echt mee ophoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Again, het is niets nieuws onder de zon.
Ga het zelf dan uittesten met dat smsen, dan hoef je mij niet lastig te vallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jouw hele persona hier is gefabriceert. Je laat nooit wat over jezelf los omdat je dan zou moeten liegen, en dan moet je bij gaan houden welke leugens je allemaal verteld hebt. Kutexcuses van je ook altijd, het is gewoon ronduit zielig nu.
Je snapt het niet, "Jullie zijn allemaal gek geworden." had je moeten posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
Wat de neuk is hier allemaal aan de hand?
Nou vet goed van je knulletje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef firefly3 het volgende:
ze heeft haar "lesje wel geleerd", en dit is geen understatement
moneyfornothing, ik begrijp uit je opmerkingen dat je het vandaag vooral over de inhoud wilt hebben. Wat dat betreft lijken we op elkaar. Ik stel je bijdrage dan ook erg op prijs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou vet goed van je knulletje.
Een troost mensen, vuurvlieg zal nooit met alle vrouwen goed zijn.
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
moneyfornothing, ik begrijp uit je opmerkingen dat je het vandaag vooral over de inhoud wilt hebben. Wat dat betreft lijken we op elkaar. Ik stel je bijdrage dan ook erg op prijs.
We komen vandaag niet meer terug op de aanpak. Wat ik je wil vragen is of we ons, binnen al de beperkingen die jij ervaart, vandaag kunnen focussen op de inhoud van het topic en alle andere zaken laten rusten tot de evaluatie?
Die zie ik over twee weken weer hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je snapt het niet, "Jullie zijn allemaal gek geworden." had je moeten posten.
Hoe is het trouwens met die volleybal chick?
Is het al uit met haar vriend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zie ik over twee weken weer hoezo?
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zie ik over twee weken weer hoezo?
Zover ik weet niet.quote:
Het tegenovergestelde spiegelbeeld, vast heel logisch om die twee te combineren als je het zelf allemaal niet kan volgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.
En hoezo? hoezo?, je weet toch wat je te doen staat?
Ja ik weet wat mij te doen staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.
En hoezo? hoezo?, je weet toch wat je te doen staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |