abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103084124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\

[..]

Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Ik heb het nu over sms, het kan zijn dat iemand een dagje niet op facebook is.

Dat een statement veel betere kansen heeft dan een vraag is concreet genoeg naar mijn mening. Zo'n vraag en statement kan iedereen maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103084233
quote:

[..]

Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?
quote:
[..]

Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:47:05 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Dat een statement veel betere kansen heeft dan een vraag is concreet genoeg naar mijn mening. Zo'n vraag en statement kan iedereen maken.
Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103084261
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?

[..]

Anne, vanavond daten wij.

Zo iets?
pi_103084274
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.
Flepke heeft hier al een antwoord op zie ik :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103084275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef firefly3 het volgende:
Probeer het dus zelf in de praktijk als je er achter wilt komen. Stuur naar 10 willekeurige vrouwen een statement als smsje en 10 andere vrouwen een vraag. Je zult zien dat een statement veel effectiever is en dat je daarbij meer reacties terug krijgt en in een kortere tijdsperiode. Zorg ervoor dat de statement lekker kort is en de vraag ook.
Dan moet ik eerst van 10 willekeurige vrouwen het nummer hebben; ik heb er op dit moment 5.

Maar eigenlijk wilde ik gewoon een voorbeeld van een zin hebben omdat ik wel benieuwd ben op wat voor soort algemeen berichtje zo goed wordt gerageerd. Jij zegt zelf dat je copy-paste; ik vraag me af hoe het kan dat een meisje denkt dat het uniek voor haar is :)
pi_103084284
quote:

[..]

Precies wat ik bedoel. Het komt allemaal uit boeken en internetfilmpjes. Als ze concreet worden vallen ze door de mand want dan blijkt dat het uit boekjes en filmpjes komt
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:48:51 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084307
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
Boeit dat? Het kan inspirerend werken als er voorbeelden genoemd worden. Ze hoeven geen script ofzo.

quote:
Verandert niks, dan denken ze dat ik het naar de verkeerde Marjolein/Anne/Whatever gestuurd heb.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Precies wat ik bedoel. Het komt allemaal uit boeken en internetfilmpjes. Als ze concreet worden vallen ze door de mand want dan blijkt dat het uit boekjes en filmpjes komt
Precies.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Flepke heeft hier al een antwoord op zie ik :)
Ik vraag jou een antwoord, niet je mattie.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103084341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Boeit dat? Het kan inspirerend werken als er voorbeelden genoemd worden. Ze hoeven geen script ofzo.

[..]

Verandert niks, dan denken ze dat ik het naar de verkeerde Marjolein/Anne/Whatever gestuurd heb.
Ik vind het nogal een onderschatting van de users als ook van de vrouwen. Alsof je dan niet heel doorzichtig bent...
pi_103084373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst van 10 willekeurige vrouwen het nummer hebben; ik heb er op dit moment 5.

Maar eigenlijk wilde ik gewoon een voorbeeld van een zin hebben omdat ik wel benieuwd ben op wat voor soort algemeen berichtje zo goed wordt gerageerd. Jij zegt zelf dat je copy-paste; ik vraag me af hoe het kan dat een meisje denkt dat het uniek voor haar is :)
Heel simpel voorbeeld:

"Het was leuk gisteren" = statement/mening/gebeurtenis.

Dit heeft een succes rate tegen de 100% aan.
pi_103084401
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een onderschatting van de users als ook van de vrouwen. Alsof je dan niet heel doorzichtig bent...
Inderdaad, maarja ik weet niet wat voor soort vrouwen zij aanspreken maar het klinken meer als makke schaapjes waar ze alles bij gedaan krijgen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:52:57 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Inderdaad, maarja ik weet niet wat voor soort vrouwen zij aanspreken maar het klinken meer als makke schaapjes waar ze alles bij gedaan krijgen.
Vandaar dat ik hem had uitgenodigd om dat in Utrecht echt op willekeurige vrouwen te proberen, maar dan was het "te geforceerd" :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Heel simpel voorbeeld:

Succes rate waarin? Dat je een reactie krijgt? Ja duh, dit is wel heel simpel. Maar in dit voorbeeld heb je een vrouw dus al gesproken. Ik denk dat de meeste mensen hier niet zo'n issue hebben met het SMSen van een meid met wie ze de avond ervoor samengeweest zijn.
pi_103084472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik teken ervoor!
pi_103084478
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vandaar dat ik hem had uitgenodigd om dat in Utrecht echt op willekeurige vrouwen te proberen, maar dan was het "te geforceerd" :')
Ik dacht dat jij ze zou aanwijzen. Anders is het wel leuk
pi_103084494
Ik ben eventjes weg!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:54:44 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084537
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jij ze zou aanwijzen. Anders is het wel leuk
Ja tuurlijk wijs ik ze aan. Ander kies je alleen stomdronken geile fatties uit.
pi_103084584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mag ik ook mee, voor het vermaak?
pi_103084587
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heel simpel voorbeeld:

Het gaat niet om het statement opzich het gaat meer om de opvolging.

Ingrid, de weg is grijs.

Kan bij wijze van spreken de een mee weg komen en de ander niet.
Was ook eens op zo'n bodybuild website een uitdaging waarbij je willekeurige vrouwen moest aanspreken met willekeurige statements.(via facebook/whatsapp/msn, screenshots voor bewijs) Mensen die serieus waren faalden, mensen die geen humor hadden faalden ook.
pi_103084619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Op commando een vrouw ontmoeten voor romantiek of seks is zo gemaakt dat ze het bij voorbaat al gaat merken dat er iets niet klopt.
pi_103084685
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ingrid, de weg is grijs.

Was ook eens op zo'n bodybuild website een uitdaging waarbij je willekeurige vrouwen moest aanspreken met willekeurige statements. Mensen die serieus waren faalden, mensen die geen humor hadden faalden ook.
Nu snap ik waarom lanterfanteraar allemaal random dingen in fobos post :D

Maar ff serieus mensen die niks inhoudelijks te melden hebben en een beetje random praten of alleen maar over zichzelf praten zijn toch gewoon retevervelend... Die mensen negeer ik maar al te graag.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:58:04 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084688
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef debeterebob het volgende:
Mag ik ook mee, voor het vermaak?
Tuurlijk :) The more the merrier :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Op commando een vrouw ontmoeten voor romantiek of seks is zo gemaakt dat ze het bij voorbaat al gaat merken dat er iets niet klopt.
Altijd excuses om dingen niet te doen.

quote:
Duh :')
pi_103084715
Nah, ik ga wel met axel stappen. Jullie zitten toch alleen maar te trollen. En zodra ik een knappe meid aan de haak sla is het natuurlijk weer geen knappe meid meer ofzo of een ander excuus die je in je hoofd verzint.
pi_103084767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef firefly3 het volgende:
Nah, ik ga wel met axel stappen. Jullie zitten toch alleen maar te trollen. En zodra ik een knappe meid aan de haak sla is het natuurlijk weer geen knappe meid meer ofzo of een ander excuus die je in je hoofd verzint.
Hoeveel relaties/bedpartners/scharrels heb je al gehad dan?
pi_103084771
quote:

[..]

Ingrid, de weg is grijs.

Was ook eens op zo'n bodybuild website een uitdaging waarbij je willekeurige vrouwen moest aanspreken met willekeurige statements.(via facebook/whatsapp/msn, screenshots voor bewijs) Mensen die serieus waren faalden, mensen die geen humor hadden faalden ook.
nice
pi_103084779
quote:
Zegt de trol met de excuusjes.
pi_103084788
quote:
Hou ik je aan hoor; ik stuur je nog een keer een DM. Ik ben wel benieuwd.
pi_103084838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zegt de trol met de excuusjes.
Mevrouw heeft ook geleerd dat ze met een statement bijna 100% reacties krijgt, knap hoor _O-
pi_103084839
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoeveel relaties/bedpartners/scharrels heb je al gehad dan?
Redelijk wat, ik hou het niet bij want het boeit me niet en gaat niemand wat aan.
pi_103084858
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mevrouw heeft ook geleerd dat ze met een statement bijna 100% reacties krijgt, knap hoor _O-
:D
pi_103084929
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Alsof ik tot een half uur terug enkel vraagtekens gebruikte. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')