Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?" ;-) Vanaf dat moment kun je gewoon naar normale conversatie-mode gaan en eventueel je standaard vragenlijstje afwerken, omdat dan al duidelijk is dat je elkaar interessant vindt.
Dat lijkt me best pijnlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.
Mwa... gebeurt iedere stapavond wel. Doet me niet veel. Vind het alleen jammer dat er niet meer uit komt.quote:
Gebaseerd op welk onderzoek is dit 'feit'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Een grappig feit:
De kans op een reactie na het maken van een statement via sms is veel groter dan een vraag.
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:56 schreef Axel1988 het volgende:
Mwa... gebeurt iedere stapavond wel. Doet me niet veel. Vind het alleen jammer dat er niet meer uit komt.
Getest door die groep en zelf merk ik dat ook uit ervaring. Test zelf maar uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gebaseerd op welk onderzoek is dit 'feit'?
[..]
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.
Nee oke... maar uiteindelijk worden ook deze meiden versierd en ben ik degene die met lege handen staat en niet andersom. Dan is er dus toch blijkbaar iets wat een of andere gozer weer net wat beter heeft gedaan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.
Sterker nog, de meeste meiden zijn communicatief een zwart gat de eerste 5-10 min. Na die tijd worden ze pas opener, dus daar moet je sowieso doorheen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
Je laat teveel afhangen van je opener. De eerste zin is goed, maar ik zou er verder niet meer op doorgaan, tenzij je iets heel grappigs erover te binnen schiet. Het hoeft allemaal niet heel betekenisvol te zijn en met elkaar in verband te staan, gewoon van de hak op de tak springen is in die eerste minuten goed genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.
Gladder praatje en/of beter uiterlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee oke... maar uiteindelijk worden ook deze meiden versierd en ben ik degene die met lege handen staat en niet andersom. Dan is er dus toch blijkbaar iets wat een of andere gozer weer net wat beter heeft gedaan...
En dat snap ik dus nooit; want ik vind de meeste helemaal niet zo origineel qua gespreksstof... en qua uiterlijk val ik ook gewoon in de middenmoot, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gladder praatje en/of beter uiterlijk
Je kunt veel dingen tegen hebben en openen met "ik ben jouw oma". Het maakt geen donder uit. Een maat van me vroeg ook wat ik allemaal zei, het meeste was bullshit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gladder praatje en/of beter uiterlijk
Geef ons eens een voorbeeld van zo'n zin?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Een combinatie van een statement, mening en gebeurtenis heeft het meeste succes rate.
Ik heb algemene zinnen samengesteld in deze vorm voor alle vrouwen op facebook met een response rate van tegen de 100% aan. Zulke regeltjes zijn vrij handig voor text game waarbij je heerlijk lui kunt copy/pasten.
Je moet het wel zelf verzinnen, vrouwen merken het ook als je iets zegt wat je normaal niet zegt. Probeer zelf een zin op te stellen en test het zelf uit. De slechtere zinnen filter je eruit, de goede zinnen bewaar je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geef ons eens een voorbeeld van zo'n zin?
Het meeste komt uit een boekjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, beetje algemene kennis strooien, grote bek op t forum, maar als er wordt gevraagd wat jullie bedoelen wordt er wazig omheen gelult.
Of help de medefokkers, of ga een ander vervelen en zout op uit dit topic
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het meeste komt uit een boekje is getest door tientallen vrouwen berichtjes te sturen
Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, beetje algemene kennis strooien, grote bek op t forum, maar als er wordt gevraagd wat jullie bedoelen wordt er wazig omheen gelult.
Of help de medefokkers, of ga een ander vervelen en zout op uit dit topic
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef firefly3 het volgende:
Probeer het dus zelf in de praktijk als je er achter wilt komen. Stuur naar 10 willekeurige vrouwen een statement als smsje en 10 andere vrouwen een vraag. Je zult zien dat een statement veel effectiever is en dat je daarbij meer reacties terug krijgt en in een kortere tijdsperiode. Zorg ervoor dat de statement lekker kort is en de vraag ook.
Ik heb het nu over sms, het kan zijn dat iemand een dagje niet op facebook is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\
[..]
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\
Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.quote:[..]
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Dat een statement veel betere kansen heeft dan een vraag is concreet genoeg naar mijn mening. Zo'n vraag en statement kan iedereen maken.
Anne, vanavond daten wij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?
[..]
Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.
Flepke heeft hier al een antwoord op zie ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |