Dus jij bent hier om hem te pleasen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat het firefly is, die geilt op negatieve aandacht.
Gek hé, mensen die bepaalde dingen goed/fout doen hebben dezelfde karakter/persoonlijkheids trekjes. Nooit gedacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon eng. Behalve hetzelfde zeggen, posten jullie nu ook al op exact hetzelfde moment.
Wat zou ik hier anders moeten doen dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus jij bent hier om hem te pleasen?
Ssst, vertel haar dat nou nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus jij bent hier om hem te pleasen?
Voorover buigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zou ik hier anders moeten doen dan?
Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.quote:
Ik was nog vergeten om er aan toe te voegen "en je mond dicht houden"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.
En verder, als je 'ik heb persoonlijk niets aan je advies' al afzeiken vindt, tsja. Verder heb ik het niet over zijn tips gehad vandaag.
quote:Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
Dat kan best mee spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.
Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat de meeste vrouwen zelf helemaal niet rationeel kunnen verklaren wat iemand aantrekkelijk voor hen maakt. Het is voor hen slechts een gevoel, een klik die er is of niet, maar ze zijn er zich niet bewust van waar die vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem is is dat vrouwen onder invloed van hormone/gevoelens/emoties/spanningen etc etc heel anders reageren dan vanuit "chairperspective"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je het oneens dat een statement meer reacties oplevert dan een vraag in een sms? Dat is het advies wat ik vandaag gaf. Ben je het niet met me eens?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me ook opvalt dat is als iemand het niet met je mening eens is dat het meteen off topic is volgens jou.
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.
Lijkt me logisch dat een man meer vrouwelijke bedpartners heeft gehad dan een vrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen.
Ik neem in principe alle tips ter harte; al kan het best zijn dat ik wel eens kritische kanttekeningen geplaatst heb ofzo. Het is altijd wel nuttig om vanuit verschillende perspectieven input te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.
Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.
Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
Ik wil me hier helemaal niet speciaal voelen eigenlijk. Zo zeg ik bijvoorbeeld ook niet dat ik alleen lieve jongens wil, terwijl ik ondertussen verliefd ben op een klootzak. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet kan op iemand die alleen schattig/lief/aardig is, en ik ben ook nog eens niet verliefd op een klootzak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweest![]()
Ik laat mijn mening ook niet veranderen door een paar vrouwen op een fok forum vergeleken met al die ervaring die ik opdoe in het echte leven met echte vrouwen. Ondertussen weet ik zeer goed wat wel en niet werkt, voor de vrouwen die nog buiten komen
Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |