Nee schat, jij bent anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden
Het zou voor jezelf prettig zijn als je die 'angst' niet meer hebt, maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen. Alleen is helemaal niks ondernemen ook niet handig, maar dat wist je toch al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.
Van train maar lekker veel dan word je vanzelf goed.
Althans ik benader het niet zo.
En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.
En vastgebonden aan het bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden
Nog nergens voor nodig in jou geval.quote:
Ik heb geen fiets meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo.
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
Ja ik bekijk het gewoon anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.
Die zit helaas al vast aan de ketting.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen.
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zit helaas al vast aan de ketting.
Precies hoe meer vrouwen en opties, hoe kleiner die angst is. Die angst heeft hij juist doordat hij telkens alles of niets krijgt volgens zijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef is ook nog jong dus ik denk gewoon er gewoon bij hoort. Hij gaat nog niet echt uit enzo en ik denk als hij eenmaal die ervaring heeft het zo losloopt.
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Dit geldt alleen niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.
Voor de laatste keer:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Nee inderdaad, bijna alle wownerds hebben continue modellen voor hun deurstaan die smeken om door hun geneukt te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit geldt alleen niet voor iedereen.
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verliezers mentaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.
Dat excuus klinkt al iets beter dan "geen zin" of "te lelijk"quote:
Tsja, misschien liggen zijn principes gewoon anders wat betreft bezette meiden. Ik herken mijn neef hier en daar in hem, en daar kwam het helemaal mee goed toen hij eenmaal echt uit begon te gaan. Het kan maar zo, blijkbaar. Dus hoe hij nu is zegt niet alles over zijn toekomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Vraag me niet waarom ik het weet maar het is aangetoond dat vrouwen die 4 jaar een huwelijk hebben de meeste kans op overspelig gedrag vertonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |