abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103087150
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden 8)7
pi_103087180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden 8)7
Nee schat, jij bent anders. O+
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103087181
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is geen voetbal.
Van train maar lekker veel dan word je vanzelf goed.
Althans ik benader het niet zo.

En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
Het zou voor jezelf prettig zijn als je die 'angst' niet meer hebt, maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen. Alleen is helemaal niks ondernemen ook niet handig, maar dat wist je toch al.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:54:47 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087184
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.
Nergens voor nodig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103087208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
En vastgebonden aan het bed ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103087216
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.
Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo. ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:56:11 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087273
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo. ^O^
Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
C'est la vie
pi_103087322
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen. ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:10 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087333
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.
Ja ik bekijk het gewoon anders.
Natuurlijk ook gevoed door angst.
C'est la vie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:36 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103087354
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen. ^O^
Die zit helaas al vast aan de ketting. ^O^
C'est la vie
pi_103087422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen.
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
pi_103087512
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Die zit helaas al vast aan de ketting. ^O^
pi_103087519
Heloef is ook nog jong dus ik denk gewoon er gewoon bij hoort. Hij gaat nog niet echt uit enzo en ik denk als hij eenmaal die ervaring heeft het zo losloopt.
pi_103087550
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Precies hoe meer vrouwen en opties, hoe kleiner die angst is. Die angst heeft hij juist doordat hij telkens alles of niets krijgt volgens zijn gevoel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103087584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef is ook nog jong dus ik denk gewoon er gewoon bij hoort. Hij gaat nog niet echt uit enzo en ik denk als hij eenmaal die ervaring heeft het zo losloopt.
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.
pi_103087602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
pi_103087642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.
Dit geldt alleen niet voor iedereen.
pi_103087674
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Voor de laatste keer:
Hij is (in meer of mindere maten) verliefd op haar, hij moet haar proberen te versieren, al is het alleen maar om op zijn bek te gaan.
pi_103087713
quote:

[..]

Dit geldt alleen niet voor iedereen.
Nee inderdaad, bijna alle wownerds hebben continue modellen voor hun deurstaan die smeken om door hun geneukt te worden.
pi_103087735
quote:
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
pi_103087736
quote:

[..]

Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.
pi_103087764
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.
Verliezers mentaliteit.
pi_103087789
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont. _O-
pi_103087796
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Verliezers mentaliteit.
Moraal
pi_103087857
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Moraal
Dat excuus klinkt al iets beter dan "geen zin" of "te lelijk"
pi_103087871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Tsja, misschien liggen zijn principes gewoon anders wat betreft bezette meiden. Ik herken mijn neef hier en daar in hem, en daar kwam het helemaal mee goed toen hij eenmaal echt uit begon te gaan. Het kan maar zo, blijkbaar. Dus hoe hij nu is zegt niet alles over zijn toekomst.
pi_103087905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont. _O-
Vraag me niet waarom ik het weet maar het is aangetoond dat vrouwen die 4 jaar een huwelijk hebben de meeste kans op overspelig gedrag vertonen.
pi_103087936
Eerlijk gezegd vind ik alleen maar goed van je dat je niet achter een bezet iemand aan gaat dat is toch een lovenswaardige eigenschap.
pi_103087953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.
pi_103087969
Ik had laatst nog een getrouwde vrouw gezoent die ook nog eens kinderen heeft :/ Ik was vergeten dat ze getrouwd was enzo o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')