Gek genoeg welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je er niet of nooit geweest bent?
vond het ook wel mooi dat hij wel gewoon goed in de groep lagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ie ook. Maar ik heb wel medelijden met hem gekregen.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi dat hij wel gewoon goed in de groep lag
Maar ik ben tvoh kijken
Ik heb het koud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, wie gaat er mee.
Ik denk niet dat dat legaal is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, wie gaat er mee.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
VH versieren topic nu.
Wij kunnen zo hard gaan rellen daar.
Kom maar snel danquote:
Denk ik ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat legaal is.
Ik bedoel cynische reageren op mensen die zogenaamde modellen hebben gehosseld.quote:
* Gaat braaf meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar snel dan.
[..]
Denk ik ook niet.
Linkje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel cynische reageren op mensen die zogenaamde modellen hebben gehosseld.
Ik wist wel dat je illegalen had gesmokkeld in die koffer van jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef SiIk het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Kom net aan, onderweg stopt ineens een politieagent ' Have you heard anything screaming?' uh nee.
En nu lopen er hier 4 agenten door de flat heen te sluipen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef SiIk het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Kom net aan, onderweg stopt ineens een politieagent ' Have you heard anything screaming?' uh nee.
En nu lopen er hier 4 agenten door de flat heen te sluipen.
Oh crap. Ok dacht dat je heel wat anders bedoelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #333 Nog meer achterlijkheid
Want?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap. Ok dacht dat je heel wat anders bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |