knapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Te knappe mannen bij de Villa.![]()
Is niet goed voor mij ego.
Ik kijk geen TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.
Ja, die is dus ziek he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandertquote:
Slank dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.quote:
Pink Floydquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?
Ik bekijk dit uit mannelijk perspectief he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.
Ja, is ie ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar die lach
Toch vind ik hem eng
omdat ik dat nu draaiquote:
Omdat je er niet of nooit geweest bent?quote:
Slechte versie wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
omdat ik dat nu draai
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je er niet of nooit geweest bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |