Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reageer op een vriend van je die hier tranen met tuiten huilt over naamsverbastering.
Yes daddy?quote:
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yes daddy?
Want thou punish me please oh daddy, punish me hard.
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.
Dat is waar, zij botvieren hun lusten op familieleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoor
De innerlijke mierenneuker in recht in mij moet helaas concluderen dat:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Zeeland het volgende:
Boorstift, Relmof en anderen. Lees eerst de OP!
Ooooohyeah.quote:Met uitzondering van de Algemene voorwaarden / policy zijn de bovenstaande punten vooral richtlijnen
Dat is puur om ons de ruimte te gunnen om over te kunnen gaan op pure willekeurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De innerlijke mierenneuker in recht in mij moet helaas concluderen dat:
[..]
Ooooohyeah.
Oh mijn God, ik heb de POL-rechter aan m'n zij in deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Een richtlijn kan ook direct werken. Maar omgekeerde werking is niet toegestaan. Helaas du_ke, je moet het anders formuleren.
Waar is de feedback voor de feedback.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik gaf slechts zeer serieuze feedback
Moet je Danny bellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is de feedback voor de feedback.
Dat doe je toch sowieso als je het met erik eens bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik heb de POL-rechter aan m'n zij in deze.
Ik kwam klaar.
Dus dat moeten wij de volgende keer doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef du_ke het volgende:
Is aan degene die het topic opent. Ik ga niet kutten met TT's die niet kwetsend oid zijn.
Die regel heeft remlof duidelijk gemist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef du_ke het volgende:
Is aan degene die het topic opent. Ik ga niet kutten met TT's die niet kwetsend oid zijn.
Zolang hij dat in ONZ doet mag het van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die regel heeft remlof duidelijk gemist.
Probeer het eens met een andere avatar.quote:
Het valt wel mee, vind ik. Het is niet alsof jij dat nooit doet over mijn leeftijd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Ik ben dat op de man gezever echt strontbui. Kan daar niks aan gedaan worden?
Ik denk dat de toon en de aard van de discussie, het topic en de manier waarop een post wordt gezet behoorlijk verschil maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het valt wel mee, vind ik. Het is niet alsof jij dat nooit doet over mijn leeftijd, bijvoorbeeld.
Geen Slowchat. Die posts neem ik vaak genoeg met een korrel zout.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef JoaC het volgende:
De Slowchat is sowieso een topic apart, daar modereren we niet snel.
Dit soort posts dienen toch gewoon verwijderd te worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen over het onderwijs. Je hebt geen eens van het hoger onderwijs genoten.
Alsof wij mods altijd alles kunnen lezen, topicreports en dit topic vragen om specifieke zaken. Door de algemeenheid van jouw vraag ging ik dan ook uit van de SCquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen Slowchat. Die posts neem ik vaak genoeg met een korrel zout.
[..]
Dit soort posts dienen toch gewoon verwijderd te worden?
Excuses van mijn kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Alsof wij mods altijd alles kunnen lezen, topicreports en dit topic vragen om specifieke zaken. Door de algemeenheid van jouw vraag ging ik dan ook uit van de SC
Rot op man. Je komt er niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
Gelieve naar de TR's van [POLCAFE #2512] Wat doen we hier? te kijken en te handelen. Ookal is het SC, er zijn grenzen.
Topic report, knopje waarmee je een topic aangeeft bij de fok-politiequote:
Geen (re-)actie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
Gelieve naar de TR's van [POLCAFE #2512] Wat doen we hier? te kijken en te handelen. Ookal is het SC, er zijn grenzen.
Achter de schermen uitgebreid besproken en behandeld.quote:
Ach de bezoekersgroep varieert altijd wat op en neer. Niks bijzonders volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn wel steeds meer lichtgewichten bij gekomen in POL, du_ke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |